Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Finnes det en app som passer «shoppestopp»?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-19, 09:34   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Finnes det en app som passer «shoppestopp»?

Jeg har en tendens til å kjøpe meg klær og sko og diverse fordi jeg har lyst på. Nå skal jeg ikke kjøpe noe før i slutten av februar. Jeg har lyst å kartlegge litt hva jeg sparer, selv om jeg ikke har et fast beløp som har gått til shopping tidligere. Vet noen om det finnes en app som kan gi litt artige statistikker, som kan hjelpe å huske på hvorfor jeg ikke skal kjøpe meg noe?

Klesskapet er fullt. Jeg har lyst å spare mer penger til gøye ting.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 09:35   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det en app som passer «shoppestopp»?

Hørte på Lørdagsrådet at Live Nelvik bruke Slutte å røyke-appen, med litt modifikasjoner.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 09:48   #3
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finnes det en app som passer «shoppestopp»?

Men jeg kan ikke besudle telefonen min med sluttet å røyke app. Har jo aldri røykt...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 09:52   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en app som passer «shoppestopp»?

Tise har shoppestopp - om man skal tro Jenny Skavland
http://www.jennyskavlan.com/shoppestopp/

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 10:05   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finnes det en app som passer «shoppestopp»?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Tise har shoppestopp - om man skal tro Jenny Skavland
http://www.jennyskavlan.com/shoppestopp/

Takk! Skal sjekke ut, den appen har jeg allerede.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 10:07   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det en app som passer «shoppestopp»?

Evt oppretter du en "shoppestoppspart" konto og overfører beløpet du ikke handlet for til den hver gang du ikke kjøper noe? Ikke så mye morro statistikk og grafer eller sånn, men du vil jo se saldoen. Finnes flere slike sparemål-apper du evt kanskje kan bruke?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 14:58   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det en app som passer «shoppestopp»?

Mener det var en bank som reklamerte for noe slikt før et par, tre år siden. Kan det være DnB tro?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 15:09   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det en app som passer «shoppestopp»?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Mener det var en bank som reklamerte for noe slikt før et par, tre år siden. Kan det være DnB tro?

DnB Spare heter app'en. Ikke direkte shoppestopp, men kanskje den kan brukes?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 20:58   #9
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det en app som passer «shoppestopp»?

Ja, hva med heller å trekke mer til sparekonto hver gang du bruker kortet eller hver gang du betaler en regning..
Kanskje det bare er DnB som har sånn? Det blir iallefall sparing av det.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 21:02   #10
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finnes det en app som passer «shoppestopp»?

Dette er hva jeg gjorde: jeg sjekket nettbanken hvor mye i snitt har fått til klær og sko hver måned siste året. Trakk fra noe, siden ungene fortsatt ser ut til å vokse. Gjenstående beløp la jeg inn i Tise-appen, den shoppestoppfunksjonen. Tanken er at jeg etter hver måned håper å sitte igjen med et beløp jeg kan overfør til en annen konto. Så tar jeg derfra. Hvis jeg ikke klarer å sette bort noen kroner etter noen måneder, så har jeg et problem .

(Jeg sparer noe hver måned uansett, altså. Det er snakk om å ikke kjøpe klær og sko i et halvt år).

Tusen takk for god tips alle sammen!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no