Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Polaroidkamera

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-16, 12:34   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polaroidkamera

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg liker også polaroidkonseptet, og ser ikke i det hele tatt den samme sjarmen ved å printe ut fra mobil eller pad.

Jeg liker også konseptet, men har vurdert det slik at rent praktisk ville det ikke fungert for oss. Film blir for dyrt, og motivene for snevre. Men andre står selvsagt fritt til å vurdere andereles, altså.

Jeg pleier å bestille opp bilder fra Social Print Studio i ny og ne, for jeg pleier å ta mange bilder, og deretter jobbe med dem før jeg blir fornøyd. Polaroid funker jo bra for morsomme partyportretter og sånn. Det er fine farger, og de gjør seg godt på kjøleskapet, det skal de ha.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 12:39   #22
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Polaroidkamera

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg tror dere mener FotoVideo-butikken. Ser nå at den har byttet navn til Scandinavian Photo. Vi har også vært innom der, forrige gang vi kjøpte kamera, i 2008.

Nei, vi mener Oslo foto, som før het Aker foto
https://oslofoto.as/index.php

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no