Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trappemassakren

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-07, 14:55   #21
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.399
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trappemassakren

Vi lever fremdeles i nomadetilværelse, altså ligger alle fire i samme rom; peisestua. Det fungerer faktisk riktig greit, gamledagertilværelsen er helt fin den bare man blir vant med det.

Oppe i 2. etasje herkser kaos, det vil si ikke i hele etasjen. Det nye badet er nesten ferdig, vi har do og dusj, venter servant med skap under i neste uke. I det som en gang var soverommene våre er det derimot kaotisk, jeg holder på å sparkle vårt soverom. Det kommer jeg til å holde på med lenge ennå, siden jeg tar en strimmel hver gang lillebror tar en lengre dupp, og noen kvelder rekker jeg også litt nå som han legger seg tidligere. Mannen har sitt domene i gang og trappegang og har kommet mye lengre selv om han bare holder på om kveldene. Jeg kunne godt tenke meg å få ferdig soverommet vårt snart, jeg skal jo jobbe litt etterhvert, og da kan det være greit om jeg kan flykte til et annet soverom enn puppemannen i familien!

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no