Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

[Ipod-novise] Hjelp til lydbøker?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-10, 09:57   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.762
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[Ipod-novise] Hjelp til lydbøker?

Jeg har en fiffig liten iPod Nano. Jeg er helt blank på det meste, men har dog klart å overføre sanger fra iTunes. Nå vil jeg gjerne ha lydbok, hvordan gjør jeg egentlig det?

Og en annen ting. Vi har to iPoder i hus og bruker samme iTunes. Må vi dermed ha samme sanger? Eldstejenta og jeg har ikke helt sammenfallende musikksmak.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 11:06   #2
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Ipod-novise] Hjelp til lydbøker?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har en fiffig liten iPod Nano. Jeg er helt blank på det meste, men har dog klart å overføre sanger fra iTunes. Nå vil jeg gjerne ha lydbok, hvordan gjør jeg egentlig det?

Og en annen ting. Vi har to iPoder i hus og bruker samme iTunes. Må vi dermed ha samme sanger? Eldstejenta og jeg har ikke helt sammenfallende musikksmak.

Du kan kjøpe lydbøker på f.eks. bokkilden.no, og når du laster dem ned lagrer du dem i "iTunes Library"-mappen. Så overfører du bare på vanlig måte. Jeg har selv nylig oppdaget lydbokens gleder på denne måten, og er nyfrelst.

Hvis dere har hver deres konto, kan dere holde det adskilt. Ellers kan dere lage hver deres mapper, som er knyttet til hver deres iPod, og velge hvilken mappe det skal overføres fra.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 11:07   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.819
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Ipod-novise] Hjelp til lydbøker?

Jeg har bare lastet ned fra iTunes jeg. Under kategorien lydbøker. Fant bare engelske da. har iTouch, men er ganske novise.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 11:12   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.762
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Ipod-novise] Hjelp til lydbøker?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Hvis dere har hver deres konto, kan dere holde det adskilt. Ellers kan dere lage hver deres mapper, som er knyttet til hver deres iPod, og velge hvilken mappe det skal overføres fra.

Takk for tips om Bokkilden! Det var jo genialt. Jeg trodde vi hadde hver vår konto, men idet vi synkroniserer så blir de sammenblandet.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har bare lastet ned fra iTunes jeg. Under kategorien lydbøker. Fant bare engelske da. har iTouch, men er ganske novise.

Det gjorde jeg også nå. Jeg søkte på lydbokforlaget, så da fikk jeg noen norske også. Blant annet Gerd Nyquist-krim. Det er jo genialt moro!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 11:50   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.819
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Ipod-novise] Hjelp til lydbøker?

Hvor søkte du? Jeg trenger teskjemetoden.

Nå vet jeg hva jeg skal bruke kvelden til!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 11:51   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.762
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Ipod-novise] Hjelp til lydbøker?

Jeg brukte "Søk i butikk"-versjonen. Oppe i høyre hjørne.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no