Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-16, 16:19   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Er det noe nettsted som er raskere enn andre ute med oppdatering om den mulige streiken eller er det bare å følge hvilken som helst avis? Skal etter planen reise til Tallinn fra Værnes via Gardermoen I morgen tidlig, men frykter det kanskje ikke blir noe av. Skal reise ganske tidlig så ønsker gjerne å få oppdatering så snart som mulig noen publiserer noe om fremgangen.


Sist redigert av Luvi : 09-06-16 kl 16:30.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-16, 16:29   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Det vil nok komme umiddelbart i alle aviser.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-16, 16:31   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Jeg skal også ut og fly i morgen. Hvor stor sjans er det for vekterstreik, tror dere?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-16, 16:48   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Jeg skal fly TIL Oslo med barna, det ser ut til å gå bra. Spørsmålet er jo om vi kommer oss hjem igjen på søndag

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-16, 18:02   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Ingen SAS-streik. One down, one to go.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-16, 18:18   #6
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Skulle ønske de bare kunne bestemme seg litt raskere, enten om det ene eller det andre. Liker ikke uvissheten, spesielt ikke om jeg feks ikke får vite det før jeg står opp kl 0520.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-16, 18:27   #7
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

http://oslomedia.avinor.no/

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-16, 20:14   #8
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Jeg skal fly til OSL onsdag, og hjem dagen etter. Jeg kan leve med å ta tog hjem igjen, men jeg har ikke sjans til å nå konserten om jeg må ta tog bort. Så for MIN del, bør de bli enige snarest. Eller i hvertfall før onsdag.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-16, 21:22   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Jeg skal med fly fra Gardermoen i morgen formiddag, så er spent på hvordan det blir. Jeg har tenkt i hodet mitt at det vil koste dem for mye å stenge flyplassen, så de vil nok gjøre alt mulig for å unngå det. Krysser fingrene for at det går bra.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-16, 22:07   #10
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

http://oslomedia.avinor.no/

Takk

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-16, 22:37   #11
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg skal fly til OSL onsdag, og hjem dagen etter. Jeg kan leve med å ta tog hjem igjen, men jeg har ikke sjans til å nå konserten om jeg må ta tog bort. Så for MIN del, bør de bli enige snarest. Eller i hvertfall før onsdag.

Det er så langt ikke snakk om å stenge ankomst, kun avgang.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-16, 23:05   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Heh, Norwegian er frekke gitt. De mener at det er mitt ansvar å rekke flyet og de refunderer ikke billetten selv om avgang blir stengt. Da må jeg bare sørge for være på Gardermoen før kl 0600, for de flyr uansett. Jeg kan ombooke billetten, men bare til samme sted, og innen 7 dager. Jeg har jo skikkelig bruk for det, liksom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-16, 05:48   #13
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Puh! Da Blir det tuuuur. Men fy søren så mange ganger jeg har våknet i natt og måttet sjekke.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-16, 07:59   #14
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Har ikke akkurat sovet stort i natt. Men nå blir det tur til Malaga.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-16, 14:46   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Heh, Norwegian er frekke gitt. De mener at det er mitt ansvar å rekke flyet og de refunderer ikke billetten selv om avgang blir stengt. Da må jeg bare sørge for være på Gardermoen før kl 0600, for de flyr uansett. Jeg kan ombooke billetten, men bare til samme sted, og innen 7 dager. Jeg har jo skikkelig bruk for det, liksom.

Hæ? Så hvis du har avgang kl. 12 så må du være der før en evt streik hadde inntrådt klokken 0600?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-16, 14:48   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hæ? Så hvis du har avgang kl. 12 så må du være der før en evt streik hadde inntrådt klokken 0600?

Jupp. Eller ombooke til samme sted innen en uke. For det har man ofte bruk for, liksom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-16, 14:52   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jupp. Eller ombooke til samme sted innen en uke. For det har man ofte bruk for, liksom.

Ja, erru gærn. Kongressen var forrige uke, sier du? Men Roma er jo fint uansett?

Når var liksom cut-off, da? Skulle alle som skal reise den neste uken være der før 6 i dag i tilfelle rottefelle, også skulle de da bare leve et slags the Terminal-liv frem til det behaget Norwegian å reise? Satse på å bruke samme crew så de slipper å ta dem gjennom kontrollen? Her der det mange morsomme spørsmål til Facebook, kjenner jeg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-16, 16:17   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

Gudene vet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-16, 18:03   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.458
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem oppdaterer raskest ang mulig streik på Gardermoen?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no