Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-16, 19:06   #1
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Jeg mener at Eia tar mange av oss, undertegnede inkludert, på kornet Ytring- innlegget sitt. Andre FP-ere som kjenner seg litt igjen?

https://www.nrk.no/ytring/takk_-sylv...232.1438709446

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 19:39   #2
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå- trenger vi ikke en som Listhaug?

Nei, vi trenger virkelig ikke en minister som omtaler folk slik som hun gjør. Og som bruker forskning som det passer henne og gjør hverdagsrasisme tilnærmet stuerent. Jeg syns det er skremmende og skammelig og flaut at hun er en del av den norske regjeringen.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 19:44   #3
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå- trenger vi ikke en som Listhaug?

Ok, hun har sine svakheter, og jeg er langt fra å stemme på partiet hennes eller å applaudere alt hun gjør.
Spørsmålet var da heller ikke om vi trenger Listhaug, men om vi trenger "en som Listhaug".

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 19:48   #4
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå- trenger vi ikke en som Listhaug?

Svaret mitt blir fremdeles det samme. Nei, vi trenger ikke en mørkeblå minister som promoterer fremmedfrykt og som er stolt over å gjøre det vanskeligst mulig for mennesker i nød å søke asyl.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 19:51   #5
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

OK.
Men trenger vi f.eks. en lyserød minister (f.eks. fra AP, som slett ikke er så mye rausere enn Frp, men som helt klart har en mer spiselig retorikk) som håndhever de samme reglene som Listhaug gjør?
:girmegikke:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 19:52   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Listhaug er dyktig til noe, jeg synes hun kunne brukt evnene på mindre mørkeblå politikk.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 19:53   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Jeg synes vi trenger henne like lite som Trumph.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 19:55   #8
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dønn ærlig nå- trenger vi ikke en som Listhaug?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Nei, vi trenger virkelig ikke en minister som omtaler folk slik som hun gjør. Og som bruker forskning som det passer henne og gjør hverdagsrasisme tilnærmet stuerent. Jeg syns det er skremmende og skammelig og flaut at hun er en del av den norske regjeringen.

Helt enig.
Leste teksten til Eia tidligere i dag, og han tar iallfall ikke meg på kornet. LANGT derifra.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 19:55   #9
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Nei jeg synes ikke det. Jeg har også startet tråder her på FP hvor jeg kjenner på ambivalensen mellom at man må ta seg av mennesker i nød men at man faktisk ikke kan åpne grensene helt.

Men jeg tenker at den jobben er vanskelig, så bør man i det minste prøve å ha et klokt menneske som prøver å finne en balanse i sin egen politikk og ikke polarisere slik hun gjør det. Hun er ikke en kraft for en balansert politikk. Hun er en polariseringsfaktor.

Hun trengs overhodet ikke og burde blitt tuppa på huet ut av den viktige jobben.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 20:05   #10
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Hun opptrer på en måte som hindrer integrering og hindrer løsninger. Akkurat som hun skapte massevis av konflikter som landbruksminister. Den nye landbruksministeren forfekter også FrP-politikk som jeg er fullstendig imot. Men han klarer likevel å oppføre seg som folk. Jeg er flau over å ha en minister som tabber seg ut så ille at hun havner på John Oliver show.

Ser man bort fra måten hun fører politikken sin på, og ser på politikken i seg selv, så er jeg også 100 % uenig i den.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 20:10   #11
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

OK.
Men trenger vi f.eks. en lyserød minister (f.eks. fra AP, som slett ikke er så mye rausere enn Frp, men som helt klart har en mer spiselig retorikk) som håndhever de samme reglene som Listhaug gjør?
:girmegikke:

Jeg personlig syns jo vi trenger en som er mye rausere, men retorikken spiller og en stor rolle. Språkbruk er ikke uvesentlig, og i tillegg er en så steil og polariserende holdning lite statsmannsaktig.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 20:18   #12
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Nei vi trenger ikke en som slik som henne. Måten hun snakker på og det som kommer ut er totalt uspiselig, og hun viser en total mangel på respekt for mennesker i nød.
Jeg skjemmes av den politikken som føres nå.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 20:21   #13
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Nei, jeg kjente meg ikke igjen i Eias kronikk og jeg har svært liten sans for Listhaug, både språkbruken og væremåten (den offentlige hun viser frem).

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 20:23   #14
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Jeg kjente meg i alle fall igjen i Eias tanker. Ikke på den måten at det er frykten for å ødelegge mitt gode navn og rykte som hindrer meg i å skrive "lykkejegere!!" og "så dra hjem igjen da, om dere ikke liker maten!" i VGs kommentarfelt, jeg er ikke innerst inne enig med kommentatorgjengen, langt i fra. Men jeg er glad for at noen tør å ta upopulære beslutninger og være "dørvakt." Jeg tror ikke det er bærekraftig å ta imot så mange flyktninger som vi potensielt kunne fått inn om alle dører var åpne, i alle fall ikke uten at vi kutter ned på mange velferdsgoder som vi tar for gitt. Nå er jo jeg en av dem som mener at vi bør klare oss uten en del av disse godene, og deler like gjerne med flyktninger som med andre, men jeg tror at mange av de som "tar en Øverland" er folk som absolutt ikke er innstilte på å kutte i velferdsgoder, og som ikke innser at vi ikke kan få i pose og sekk. Liten digresjon, jeg vet, men også en del av totalbildet for meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 20:23   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nei jeg synes ikke det. Jeg har også startet tråder her på FP hvor jeg kjenner på ambivalensen mellom at man må ta seg av mennesker i nød men at man faktisk ikke kan åpne grensene helt.

Men jeg tenker at den jobben er vanskelig, så bør man i det minste prøve å ha et klokt menneske som prøver å finne en balanse i sin egen politikk og ikke polarisere slik hun gjør det. Hun er ikke en kraft for en balansert politikk. Hun er en polariseringsfaktor.

Hun trengs overhodet ikke og burde blitt tuppa på huet ut av den viktige jobben.

Enig. Jeg syns heller ikke vi trenger henne. Og det har egentlig ingenting med politikken hennes å gjøre, men at hun faktisk liker å være slem. Hun liker å polarisere og hun fniser henrykt når hun provoserer med måten hun omtaler andre på. Jeg takler fint mennesker med de politiske meningene hennes, men jeg takler ikke folk som syns det er greit å snakke om andre på den måten hun gjør forå skåre billige poenger hos dem som er brunere i meningene enn henne selv.

Og la meg slippe å høre at det ikke er bærekraftig å hjelpe menneser i den ytterste nød. Det er det kvalmeste begrepet jeg hører.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 20:43   #16
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Så det du egentlig spør om er om vi er enige i at vi bør føre en restriktiv flyktningepolitikk, og om det ikke er like greit at vi da har en minister som er steil og kompromissløs?

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 20:48   #17
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Nei, nei, nei. Nei.

Jeg synes vi skal ha regulert innvandring, men at vi skal ta i mot betydelig flere enn vi gjør i dag. Selv om det skulle medføre økt skattebelastning eller karensdager eller reduserte sykepenger eller dårligere SFO.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 21:04   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Nei. Og, nei jeg kjenner meg ikke igjen i Eias kronikk.

Vi trenger ikke en selvgod konfliktskapende slem integreringsminister. Og det er ikke slik at hvis man ikke liker Listhaug så en man for vidåpne grenser. Jeg var i Hellas k høst og så søkkvåte flyktninger gå i land og blir helt eksistensielt trist av at mange mener at vi ikke skal hjelpe folk som er i ytterste nød.

Og det er jo helt skremmende at hun i den posisjonen hun har klarer å ta på seg offerrollen i så stor grad at folk har gått i demotog for å støtte henne. Det må vel være første gang noen arrangerer noe slik for en sittende minister?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 21:09   #19
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal diskutere karensdager og slutten på velferdsstaten, samtidig som skattene settes ned. Jeg betaler gjerne vesentlig mer skatt, og syns det er galskap å gi min familie skattelette.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-16, 21:15   #20
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Enig, Gajamor! Jeg klarer meg helt fint uten skattelette. Jeg klarer meg ikke fint hvis vi skal la være å oppfylle forpliktelsene vi har påtatt oss internasjonalt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no