Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-16, 21:51   #61
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Vi har jo alltid sagt nei til mange. det er ikke noe nytt vi har begynt med nå.

Og hvis du står for det du mener så skjønner jeg ikke hvorfor du syntes at Harald Eia treffer med kronikken sin - han sier jo at han egentlig er enig med Listhaug men ikke tør stå for det offentlig fordi det ikke er PK?

Han sier ikke at han er enig med Listhaug i alt, han sier at vi trenger en som henne (jeg tolker det som "en som tar på seg den jobben",og det mener jeg også. Snakk om Uriaspost.
Har du ellers inntrykk av at jeg er redd for å ikke være PK? Men sånn bortsett fra her, og i diskusjoner på jobb og sånt, er det jo ikke så mange steder der man får mulighet til å si sin mening, men jeg savner nyanser mellom "send lykkejegerne hjem" og det andre ytterpunktet, der det er lett å få inntrykk av at man er følelseskald og avstumpet om man ønsker en strammere linje.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 22:04   #62
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Jeg synes ikke det mangler nyansering i debatten slik den ser ut nå? Hvis man følger med på hva som skjer i stortinget akkurat i disse dager, så er det jo FrP som kjører beinhardt, på tross av at det er mange som er på glid i forhold til forslag om innstramminger.Men det ser ut som om FrP ønsker en polarisering av debatten og som ikke vil kompromisse på noe.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-16, 18:14   #63
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Noen som har lest og har synspunkter på dette? http://www.vg.no/nyheter/meninger/fr...vi/a/23705216/

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-16, 18:25   #64
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Nei, vi trenger ikke en som Listhaug - av grunner som flere her har gitt glimrende uttrykk for.

Vi trenger heller ikke en som Eia i den offentlige debatten. :leihelemannen:

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-16, 18:42   #65
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Eh, nei. Vi trenger politikere som Hadia Tajik. Ikke politikere som Sylvi Listhaug.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-16, 21:03   #66
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Vi trenger heller ikke en som Eia i den offentlige debatten. :leihelemannen:

Jeg synes egentlig ikke det at du er lei han er grunn nok til å si at vi ikke trenger han i den offentlige debatten. Vi trenger også folk vi ikke er enige med.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-16, 21:05   #67
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Ja. Vi trenger folk vi ikke er enige med. Men trenger vi å gi disse sinte, bedrevitende, halvgamle, heterofile mennene så mye oppmerksomhet?

(De er like gamle som meg. )

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-16, 21:08   #68
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Ja. Vi trenger folk vi ikke er enige med. Men trenger vi å gi disse sinte, bedrevitende, halvgamle, heterofile mennene så mye oppmerksomhet?

(De er like gamle som meg. )

Hah! Snakk om kjønnsdiskriminering! Du tilbringer jo rimelig mye tid, jeg også, forresten, på et forum fullt av sinte, bedrevitende, halvgamle, heterofile kvinner. :ser virkelig ikke forskjellen:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-16, 21:18   #69
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg synes egentlig ikke det at du er lei han er grunn nok til å si at vi ikke trenger han i den offentlige debatten. Vi trenger også folk vi ikke er enige med.

Jeg trenger ikke Eia i den offentlige debatten. Det handler selvfølgelig ikke om at jeg ikke er enig med han, men at jeg synes han har utrolig lite å fare med. Han er som en mygg i et soverom. Han var morsom på 90-tallet, men nå er han bare irriterende og intetsigende.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-16, 21:33   #70
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hah! Snakk om kjønnsdiskriminering! Du tilbringer jo rimelig mye tid, jeg også, forresten, på et forum fullt av sinte, bedrevitende, halvgamle, heterofile kvinner. :ser virkelig ikke forskjellen:

Ja. Men jeg får jo ikke så mye oppmerksomhet. Ingen løper etter meg for å få meg til å skrive kronikker. Jeg må bare furte på FP.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no