Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har dere glemt på taket av bilen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-11, 18:37   #61
juliette
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 129
juliette har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Et ukjent antall kaffekopper, helst fulle slik at det renner kaffe utover bilen og jeg da må vaske den selv.
Andre ting jeg kommer på er brød og andre matvarer, hansker, skjerf, sykkelhjelm og sikkert mye mer. Ikke den lureste plassen og sette fra seg ting, men jeg gjør det stadig vekk

__________________
06, 08 og 11
juliette er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 19:30   #62
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.902
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Ikke selvgjort, men sett.. Engang jeg tok bussen, kom det en bil susende med en katt på taket! Vet ikke hvordan det gikk,- katten falt vel av etter noen svinger til vil jeg tro..

:Rolf:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 19:32   #63
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Jeg kjøpte meg en liten radio, satte den på taket mens jeg festet Mellomste i bilen, og glemte å ta den av. Den lente seg mot takrailsene ellers hadde den falt av taket, men etter noen svinger og lyskryss så dunket noen på ruta mi da jeg stoppet for rødt lys og fortalte at jeg hadde noe på taket. Jeg var kjapt ute og reddet radioen min.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 21:30   #64
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.701
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Tja. Jeg er et surrehue deluxe, så det havner stadig vekk noe på frontruten og bakken rundt bilen. Lommeboka er en klassiker. Og senest i sommer.
Jeg hadde kjøpt nytt eksosanlegg til bilen og banna gubben opp og ned for at jeg måtte hente det selv. Jeg kom fra jobb, og var kledd i sort dress og høyhelte sko. Og fikk etter mye om og men krangla det inn i bilen. Et helt eksosanlegg er langt!
Lommeboka la jeg på taket mens jeg holdt på. Og kjørte iveg.
Vel. Jeg så den fløy bak bilen, og i vegen lå det strødd penger, kort, kvitteringer og _hva_har_du.

Ellers har det vært jordbær, fløte, melk, hansker, kaffekrus etc.

At jeg aldri lærer! ppgitt:

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 22:30   #65
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Ingenting...enda!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 22:43   #66
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Babycall-en. Dvs foreldremottakeren.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 22:57   #67
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Lommeboken, among other things ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 01:02   #68
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Kakefat. Det stod der så pent da jeg parkerte også, så jeg er ingen råkjører.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 01:33   #69
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Bestemorhjorten til Inagh

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 19:48   #70
Trultesnippen
Fersk trulte
 
Trultesnippen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 192
Trultesnippen er litt kul
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

:Rolf:

Hvor er Rolf? På taket? Hæ, hæ, hæ?!

__________________
Trultesnippen og gutta
Trultesnippen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 20:30   #71
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.629
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Der legger jeg ikke ting.

Det er nok like lurt skjønner jeg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 20:37   #72
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Gelekake. Vi var på vei til en konfirmasjon, hadde kjørt til feilt lokale( stormet inn i lokalet med kake og gaver. Kjente ingen og ble misstenksom) Full fart ut, satte kaken på taket mens jeg ringte vertsskapet etter veibeskrivelse. Satte meg i bilen, ba mannen kjøre da jeg kom på kaken. Den var heldigvis like hel

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 12:43   #73
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Forrige vinter glemte mannen å skru ned skiboksen fra biltaket og fikk umiddelbart bekreftet at garasjen ikke var høy nok...

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 14:38   #74
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.701
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Opprinnelig lagt inn av malou, her.

Forrige vinter glemte mannen å skru ned skiboksen fra biltaket og fikk umiddelbart bekreftet at garasjen ikke var høy nok...

Auch! Den hørtes kjip ut.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 16:34   #75
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Opprinnelig lagt inn av Trultesnippen, her.

Hvor er Rolf? På taket? Hæ, hæ, hæ?!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 18:30   #76
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Solbriller.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 18:33   #77
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.089
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

3 kurver jordbær, en strandmadrass, kaffekopper og treningsskoene mine. Jadda.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 18:51   #78
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

En kikkert til 13000kr.... Mest sannsynlig så mistet jeg den rett utenfor porten her og vi har lett og lett, men tydeligvis ingen ærlig nabo som fant den... Jeg har lagt en ting til der også, men det husker jeg ikke hva var... Gubben har lagt bensinlokket der, jeg er veldig glad de vi har nå sitter fast i bilen..
Det er derimot heller ikke videre lurt å sette fra seg bæreposene med mat bak bakhjulene mens man laster vogn inn i bilen og så kjøre over de etterpå....

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 08:16   #79
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Jeg så en snøskuffe på motorveien i dag, kanskje den hadde ligget på et biltak? Uansett litt snodig, i og med at det ikke er snø her.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no