Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

David Bowie 1947–2016

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-16, 12:43   #21
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947 - 2016

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Han var magisk, både som skuespiller og som musiker. Og jeg mener ikke bare "han var en veldig god skuespiller" - det er mulig han faktisk var magisk mer enn en egentlig god skuespiller. Jeg tror kanskje han var genuint skuespiller i Mr. Lawrence - i de andre fire jeg nevnte er han primært magisk, og helt trygg å se for en overbevist troende.

Han er helt perfekt utenomjordisk magisk som Nikola Tesla i The Prestige.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 12:45   #22
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Space Oddity. Jeg tror det må være favoritten min. I dag i alle fall. Og som skjermfenomen skuffer han ikke. Det er som Skilpadda skriver, han er magisk.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 12:47   #23
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Og yndlingssangen min må nok være Life on Mars.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 12:53   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Det er alt for vanskelig å velge bare en låt. Men jeg begynte å elske ham når han var i Berlin - og så gikk jeg bakover derfra. Men jeg tror nok de tre platene som karakteriseres som Berlin-trilogien hans, er favorittene mine. Tror jeg. Jeg liker nemlig både Brian Eno og Iggy Pop veldig godt også.

Jeg hadde alt han ga ut før 1987 på vinyl. Jeg donerte alle platene til loppis for et par år siden. Og de ble solgt til en lykkelig kjøper som var villig til å betal litt. Jeg angrer ikke på det, altså - jeg kommer aldri til å spille en vinylplate igjen, tror jeg.

RIP, David Bowie. Du formet hele verdensmusikkhistorien.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:04   #25
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Life on Mars. Helt siden åttende klasse.

Og Cat People på fest. Allsangsmagi.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:07   #26
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Jeg tar meg i å være litt labil i dag, plutselig spretter det frem en liten tåre faktisk.

Jeg oppdaget Bowie sent, men godt. Har utrolig gode minner fra to konserter med ham, midt i nyforelskettida med mannen.
Både litt nyforelsket i mannen og Bowie, tror jeg

Life on Mars og Let's dance i versjonen fra the Beep er mine favoritter.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:10   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Jeg oppdaget David Bowie som 8-9-åring, i 1983 med China girl. Ikke en veldig minneverdig låt, jeg likte den i hovedsak fordi jeg syns både han og den kinesiske jenta var helt overjordisk pene. Veldig mye av det jeg likte på den tiden måtte i være estetisk vakkert også, hvis ikke kunne det være det samme. Ta tre nøtter til askepott for eksempel: aldri en favoritt. Det var skittent og for østeuropeisk for meg. Jeg ville ha bling og knalle farger! Ikke så ulikt i dag, i grunn.

Jeg var forelsket i David Bowie helt til Dancing in the Streets kom, da døde det hele. Riktignok knallfarger, men en så utrolig teit låt, teit dansing, teite klær (neongule joggesko! Come on!), også var vel ikke Mick Jagger pen nok, da. Etter det var Bowie meg ganske likegyldig fram til videregående, og jeg ble reintrodusert for ham av en av guttene i klassen. Tegneklassene er derfor for alltid forbundet med Life on Mars og Space Oddity. Jeg liker jo det teatralske, og selv om jeg ikke er helt der med den visuelt teatralske Ziggy, så er jeg helt klar der musikalsk.

Respekten fikk en liten knekk da han latterliggjorde White Stripes på Quart, ved å kommentere tørt med en liten latter "Maybe we all should be singing Dolly Parton covers frome here on?" etter at Jack White svært respektfullt hadde introdusert ham og fortalt hvor stort han syns det var å få varme opp for ham. Bowie visste helt klart ikke hvem de var. Jaja, det fant han vel ut av, tenker jeg.

Det er helt klart en bauta som har gått bort, og musikk i dag hadde nok vært veldig anderledes uten hans påvirkning.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:11   #28
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Er rett og slett litt satt ut.

Første Bowie jeg hørte var Let's dance, sånn ca 1983ish. Så annerledes enn alt annet, og jeg elsket det!

Har elsket mye etterpå, men den første kjærligheten azz.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:11   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Jeg ringte mannen på vei til jobb for å fortelle nyheten så snart jeg hørte det på radioen, og var skjønt enige om at vi vel ikke hadde satt penger på at det var Iggy som skulle leve lengst av ham, Lou og David.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:12   #30
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Jeg må innrømme at jeg aldri har vært noen stor fan. Jeg har dog vært objektiv nok til å se hvilket geni han er, men svært lite av musikken hans har fenget sånn rent personlig. Nå skal det sies at jeg har blitt mer begeistret med årene, men ikke nok til at jeg har tatt meg tid til å virkelig sette meg inn i musikken hans. Det som gjorde susen, var faktisk de Seu Jorges brasilianske covere i filmen "The Life Aquatic with Steve Zizzou".

Mitt favoritt-Bowie-øyeblikk er dog hans soloparti på Under Pressure. Også er jeg stor fan av Cat People.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:12   #31
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Men, var det ikke kjent at han hadde kreft? Mener selv jeg hadde hørt det, for en god stund siden. Men kanskje det var en drøm.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:14   #32
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.122
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg ringte mannen på vei til jobb for å fortelle nyheten så snart jeg hørte det på radioen, og var skjønt enige om at vi vel ikke hadde satt penger på at det var Iggy som skulle leve lengst av ham, Lou og David.

Nei, ikke sant.

De siste årene har jeg tenkt på, hver gang jeg har hørt Song for Bob Dylan ("about a strange young man called Dylan with a voice like sand and glue"), at kanskje Dylan mot alle odds skulle komme til å overleve ham. Og så gjorde han det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:18   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Da riene satte i gang 6. august i fjor og Mannen og jeg kjørte til sykehuset, (Mannen kjørte, han mente at det var tryggest. Yeah, right. ), kom "Under Pressure" med Bowie&Queen på radioen. Perfekt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:19   #34
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.122
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Fra Twitter i dag: "If you're ever sad, just remember the world is 4.543 billion years old and you somehow managed to exist at the same time as David Bowie."

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:26   #35
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Good one.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:26   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Fra Twitter i dag: "If you're ever sad, just remember the world is 4.543 billion years old and you somehow managed to exist at the same time as David Bowie."

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:40   #37
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.122
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Den var faktisk fra Twitter i går. Og skrevet uten at opphavsmannen visste at Bowie var dødssyk. Han bare syntes det var en rimelig ting å minne verden på.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:45   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:56   #39
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Fra Twitter i dag: "If you're ever sad, just remember the world is 4.543 billion years old and you somehow managed to exist at the same time as David Bowie."


Men tweeten er fra i går morges, ser det ut som, og forfatteren sier han ikke visste noe om verken sykdom eller død hos DB og er helt i sjokk i dag. For et fantastisk velplassert sammentreff.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 13:58   #40
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Jeg ble skikkelig lei meg i dag da jeg leste det. Det har vært så mange som har dødd i jul og mellomjul, men denne var den eneste som virkelig reiv i kroppen.

Både fordi han har gitt ut et nytt album - i visshet om at dette nok er hans siste, og fordi han er super.

Jeg er veldig glad i "little drummer boy"


(Kilde: youtube.com)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no