Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hver gang vi møtes 2013

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-13, 15:55   #21
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Jeg gleder meg til Samsaya. Synes hun er frisk og morsom. Så henne i et lignende konsept hvor hun og Dag Ingebrigtsen framførte hver sin coverversjon.

Jeg synes det som er litt dumt er at mye blir for likt. I første sesong var det Vinnie som var helt annerledes enn de andre. Det skapte på mange måter helt nye låter. Forrige sesong var veldig forutsigbar, nesten så man visste på forhånd hvordan det ville låte.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 16:18   #22
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Første tanke var kjedelig gjeng, men jeg ble veldig overrasket av flere i fjor (så ikke første sesong) så jeg håper på like mange positive overraskelser denne gang!

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 16:22   #23
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men du syns svenske Timbuktu og Laleh har det, som var med i den svenske originalen? Eller Marion Ravn?

Timbuktu og Laleh var jo helt fab i sin sesong. <3

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 16:27   #24
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.053
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Skuffende gjeng, jeg dropper nok programmet.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 16:32   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.872
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Jeg kommer til å se på, det er jo musikalske folk som sikkert kan by på noe kult. Så får jeg heller holde ut at jeg ikke liker stemmen til Simone

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 22:54   #26
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg syns dette var en opptur - jeg tror neste sesong blir like bra som den første. Jeg syns årets sesong var en nedtur, mange kjedelige tolkninger, det ble veldig strømlinjeformet syns jeg.

Enig i det. Fikk dog litt skingrestemme av at Rybak skulle være med (:likerikke: ), men på tross av det så er jeg fornøyd med at det er større genrespredning denne gangen enn sesong 2. Som Darth synes jeg forrige sesong ble kjedelig fordi det ikke ble så mange spreke tolkninger av sangene. Og så er det jo klart at det skal litt til å komme etter sesongen med Halvdan Sivertsen. Blir jo litt som å hoppe ette Wirkola. (Bodø-væring jeg??? Nesj... Hehehehe...)

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 23:31   #27
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Nesh, kjedelig gjeng. Har ikke noe forhold til noen av dem.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 06:18   #28
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.363
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men du syns svenske Timbuktu og Laleh har det, som var med i den svenske originalen?

Nuvel, Timbuktu har jo vært en relativt kjent artist i en liten evighet, men er altså ikke din musikksmak, skjønner jeg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 07:35   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.420
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Nuvel, Timbuktu har jo vært en relativt kjent artist i en liten evighet, men er altså ikke din musikksmak, skjønner jeg.

Jeg kjenner han bedre enn du aner, gitt. Jeg vet faktisk nøyaktig når han slo igjennom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 08:30   #30
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Litt kjedelig gjeng, men jeg liker konseptet og kommer nok til å følge med.
Ønsker meg en av gutta fra Karpe Diem i neste sesong. Og Sivert Høyem (men han er vel neppe typen til å stille opp i et sånt program).

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 08:35   #31
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Av den gjengen der, liker jeg Anneli Drecker, Lars Lillo Stenberg og Sigvart Dagsland.

Rybak er søt som en Ivo Caprinodukke, men jeg syns musikken hans er et gjesp. Elg syns jeg er for masete, og det er ikke min musikksmak. Samsaya skal jeg tilstå jeg aldri har hørt om.

:knirk:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 22-06-13 kl 08:42.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 08:36   #32
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.913
Blogginnlegg: 18
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Ja dette skal jeg prøve ut. Så ikke ett minutt en gang av sesong 2, men elsket sesong 1.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 09:21   #33
FruLarsen
Småbyfrue
 
FruLarsen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
Innlegg: 90
FruLarsen er litt kul
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Hvorfor kan ikke jeg drikke når Anneli Drecker??

Første sesong var det Vinni og Halvdan Sivertsen som overrasket meg, i forrige fikk jeg en ny favoritt i Magnus Grønneberg(som jeg aldri hadde hørt om en gang) og Marion Ravn, (sistnevnte virker veldig mye mer reflektert og moden enn jeg hadde inntrykk av før). Kurt var som vanlig ute for å tjene penger på plateslipp, men han er jo bare gullegod for det!
Blir spennende å se i år om det er noen som engasjerer mer enn andre, nydelig TV-konsept er det jo, som samler hele familien Larsen foran TVen!

__________________
Ja, jeg har bare et barn. Det er ikke bare bare det..

Sist redigert av FruLarsen : 22-06-13 kl 22:09.
FruLarsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 09:37   #34
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Den første norske sesongen fikk endel kritikk for å bli et slags "husker du" med utrangerte stjerner som trengte penger.

Halvdan Sivertsen er altså IKKE utrangert.




Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Rybak er søt som en Ivo Caprinodukke, men jeg syns musikken hans er et gjesp.
:knirk:

Jeg synes ikke han er søt en gang, men jeg kjenner at jeg gleder meg til å se om disse andre artistene kan gjøre sangene hans litt mer interessante. Det hadde jo vært en opptur.
Og så håper jeg veldig, veldig at han klarer å imponere litt når han skal tolke andres låter. : prøveråværepositiv:

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 09:38   #35
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.053
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Har Rybak virkelig mer enn en sang? Jeg synes han er skrekkelig.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 09:39   #36
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.872
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Tenk deg Alexander gjøre Invisible man med fela si! jeg har blitt positivt overrasket før, så jeg har forventninger.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 09:41   #37
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Jeg tenker at det kan bli bra, det er en god blanding, noe det bør være for at det skal bli variert og bra å se på. Dette programmet blir veldig kjedelig hvis det er åpenbart at det er reklame for platesalg som er målet for alle de som er med der. Rybak kan bli interessant nok tenker jeg, han har jo ikke så mange kjente sanger selv, men det kan bli morsomt å se hva han gjør med andres musikk.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 09:42   #38
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Har Rybak virkelig mer enn en sang? Jeg synes han er skrekkelig.

Han må jo ha det? Det må jo finnes minst 8 sanger for å kunne være med i dette programmet...?
Men jeg har også bare hørt om typ 1.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 09:44   #39
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.053
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Jeg ser for en episode der alle synge Fairytale.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 09:46   #40
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.872
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Han må jo ha det? Det må jo finnes minst 8 sanger for å kunne være med i dette programmet...?
Men jeg har også bare hørt om typ 1.

Han har gitt ut plater! Og noen av de andre sangene hans har vært spilt endel på radio, men det er ikke sikkert dere har tenkt over at det er Alexander dere hører. Barnet mitt digget Alexander etter at han vant ESC så jeg har hørt platene hans noen ganger. Greie nok låter til at andre kan lage noe bra, tror jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 22-06-13 kl 09:57.
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no