Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Aktivitetsarmbånd

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-17, 09:40   #21
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Neida, bare skru på funksjonen som gjør at displayet skrur seg på når du løfter armen.

Ja, min viser klokken når jeg løfter armen. Eller når jeg forsøker legge unger. Ikke forstyrrende i det hele tatt.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 09:46   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Jeg har skrudd det av, lyset vekket meg om natten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-17, 20:39   #23
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Jeg trekker opp denne igjen, for jeg har lyst på en ny.

Er du fornøyd med din, Hjertensfryd? Jeg har en Fitbit charge HR, og vurderer en Fitbit charge 2. Synes de store blir litt ... store. Charge 2 har ikke GPS, men kobler seg til GPS på mobilen og viser i app'en hvor langt man har løpt, ikke sant? Noen som har Charge 2 som kan anbefale evt avbefale?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-17, 21:19   #24
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Gikk fra Charge HR til Charge 2 når den andre HR min ble ødelagt. Er strålende fornøyd. Er ikke en som løper, men trener på senter og der fungerer den ypperlig. Den viser hvilken pulssone du er i. Litt annerledes layout på skjermen men det blir du vant til fort.
Digger også relax funksjonen.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-17, 21:51   #25
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

Gikk fra Charge HR til Charge 2 når den andre HR min ble ødelagt. Er strålende fornøyd. Er ikke en som løper, men trener på senter og der fungerer den ypperlig. Den viser hvilken pulssone du er i. Litt annerledes layout på skjermen men det blir du vant til fort.
Digger også relax funksjonen.

Høre bra ut! Tror du den måler pulsen nøyaktig? Den jeg har nå har ofte vist ganske ulikt det pulsbeltet på spinningtimene viser. Pulssoner er gøy da.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-17, 23:01   #26
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Ja, tror nok den måler nokså nøyaktig. Mannen har en annen type sportsklokke og han får samme puls med min som den han har.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 00:45   #27
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Min måler puls ganske så nøyaktig. Fekk sjekka det då eg var innlagt i sist veke. Klokka bomma med eit slag i forhold til sjukehuset sitt utstyr. Legane og sjukepleiarane syntes og det var litt kult

Er godt fornøgd med klokka mi eg. Fekk dei funksjonane eg ville ha. Har ikkje utnytta den til det fulle enno, av logiske årsaker.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 01:23   #28
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Apple watch 2 er gøy, men dyr. Betydelig bedre batteri enn eneren har den og. Det eneste jeg savner fra Jawbone'n jeg hadde før er søvnmåler; det har jo ikke eplet.

Jeg har i tillegg en Michael Kors Access Crosby på andre armen da, som også måler søvn, så er godt monitorert... Den er så vakker i forhold til alle andre, men har veldig enkle funksjoner.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 24-01-17 kl 01:30.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 13:51   #29
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Min måler puls ganske så nøyaktig. Fekk sjekka det då eg var innlagt i sist veke. Klokka bomma med eit slag i forhold til sjukehuset sitt utstyr. Legane og sjukepleiarane syntes og det var litt kult

Er godt fornøgd med klokka mi eg. Fekk dei funksjonane eg ville ha. Har ikkje utnytta den til det fulle enno, av logiske årsaker.

Så bra, håper du får mye glede av klokka framover!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Apple watch 2 er gøy, men dyr. Betydelig bedre batteri enn eneren har den og. Det eneste jeg savner fra Jawbone'n jeg hadde før er søvnmåler; det har jo ikke eplet.

Jeg har i tillegg en Michael Kors Access Crosby på andre armen da, som også måler søvn, så er godt monitorert... Den er så vakker i forhold til alle andre, men har veldig enkle funksjoner.

Ja, da er du godt monitorert. Søvnmåler trenger jeg ikke, tror jeg. Eller, hvorfor ikke? :hm:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 21:18   #30
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Jeg kjøpte Apple Watch serie 1 i utlandet i oktober. Rett etter at jeg kom hjem, kom en programvareoppdatering som gjør at batteritiden er blitt veldig bra. Jeg er fornøyd med klokka, den motiverer meg godt, og passer på at jeg reiser meg hver time. Jeg trenger ikke søvnmåler, så det savner jeg ikke.

Det var forresten utrolig deilig å slippe pulsmålerstroppen til Polarklokka.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 16:07   #31
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Kan eg trekkje opp denne att? Fitbit blaze ser ut som ei klokke, sant? Og charge 2 som eit armbånd, med tre dobbelt så stort display som gamle-charge?
Eg syns 2 er mykje lekrere enn blaze. Det eg også lurer på er størrelsen? Eg hadde L på min gamle-charge, bør eg ha det på Fitbit charge 2 også?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no