Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva koster UGGS i London? Evt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-13, 09:09   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.854
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hva koster UGGS i London? Evt

Eldstemann vil gjerne ha UGGS men det får han ikke. Ihvertfall ikke til norske priser.

I går snakket jeg med en mamma om Londonshopping, de hadde vært i London i vinterferien og kjøpt UGGS til sønnen sin der. Hun husket ikke helt prisen men mente at de kostet rundt 700,-
Er det mulig? Nå gjelder det en 7 åring da, han bruker barnestørrelse, rundt 34-35. Min gutt bruker voksenstørrelse, str 41.
Mulig det er såpass mye rimeligere for barnestørrelser??
Noen som vet hva UGGS koster i London?
Er det isåfall mulig å kjøpe vintersko i London på sommeren, tro?
Herlighet, hva gjør man ikke for sine barn.....

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 09:18   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.992
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster UGGS i London? Evt

Er UGGS vanntette?

Jeg kan ikke helt se at dette er et praktisk fottøy for 7-åringer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 09:38   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.854
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva koster UGGS i London? Evt

De er ikke ment til min 7 åring men til 11 åringen.. Hun har en 7åring som fikk sånne. Ikke at det hjelper på at de ikke er vanntette altså...

Håper jo at han har glemt de bort innen vi skal til London og da er det jo sommer og ikke sesong for sånt.

Nei, de er jo ikke vanntette i det hele tatt så det er kun fordi det er in å ha sånne at han ønsker seg sånne selv... Vi har også snakket om at de ikke er vanntette og at ikke er så ofte man kan bruke sånne, selv om jeg ser jenter på skolen som går med sånne hver eneste dag...

Men ville det hjulpet å imrignere de med sånn spray?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 09:50   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva koster UGGS i London? Evt

UGG koster fra kr 1.400,- - 1.600,-, er i London nå.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 09:53   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.854
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva koster UGGS i London? Evt

Ok, takk for svar. Det er da rimeligere enn norske priser og om jeg betaler halvparten så blir det ikke så ille... egentlig dyrt nok for noe som er heeelt ubrukelig.

Dere som har jenter, bruker de UGGSène hele vinteren, selv om det er sørpete? Blir de veldig kliss-klass inni der? Og tørker de kjapt i skotørker?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 09:54   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster UGGS i London? Evt

Jeg tror heller ikke at de er utrolig mye billigere i London - men barneskoene er jo billigere, kanskje? Er de for billige, vil jeg anta det er fake-sko.
(dog er UGGs en av skomysterienes uløste gåte - jeg forstår de er gode å ha på seg når de er tørre og varme - men pene? :knirk: )

Ikke at jeg synes du er rar fordi du kjøpe skoene til sønnen altså, GinaK - kunne nok gjort det samme om jeg har opplevd det som viktig for barnet mitt. *skrullete*

__________________
Min signatur

Sist redigert av Che : 02-04-13 kl 10:09. Årsak: la til tilleggsinfo
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 09:59   #7
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva koster UGGS i London? Evt

Min 9.5-åring lånte UGGS av en venninne en dag, og syns de støttet foten altfor lite. Så fornuftig.

Det er nok fordi skoene er populære at mange vil ha dem, ikke fordi de er gode eller vanntette.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 10:04   #8
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva koster UGGS i London? Evt

Jeg har UGG's, men da tresko-såle og ikke den tynne gummisålen, de holder både fasong og form, gode og varme.. Venninnen til Frøkna har de standard UGGene og jeg grøsser når seg ser de skjevtråkkede, våte lefsene stå i gangen. Hva utseende angår er så sin sak, men Frøkna som er avhengig av fotsenger, de har ingen oppbygning eller helkappe å snakke om ihvertfall. Jeg innbiller meg at UGG er mest egnet i kald tørr puddersnø.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 10:07   #9
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva koster UGGS i London? Evt

I mine øyne går det ikke an å bruke klassiske UGGs hele vinteren med mindre vi snakker helt tørre vintre. De suger til seg vann til tross for impregnering. Dessuten er de råglatte .

Men som tilleggsko til iskalde, tørre vinterdager funker de veldig fint.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 10:14   #10
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.901
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva koster UGGS i London? Evt

Jeg mener å huske at barneutgaven koster rundt 1000,- i London, men det kan være jeg husker feil. Denne vinteren hadde de vel vært perfekte, men man vet jo aldri hvordan været blir. Men om man har et par Goretex støvler utenom, bør man jo være godt skodd

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 10:14   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster UGGS i London? Evt

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Dere som har jenter, bruker de UGGSène hele vinteren, selv om det er sørpete? Blir de veldig kliss-klass inni der? Og tørker de kjapt i skotørker?

Nå har ikke min tiåring Uggs, men hun har et par skinnforede, semskede støvletter, som jeg tror er i samme kategori. De har gummisåle da. Det har kanskje ikke Uggs?

Vi har hatt en usedvanlig tørr og kald vinter i år, og hun har brukt dem de fleste dagene fra desember og frem til nå. Hun er gammel nok til å vite at hun ikke kan bruke dem når det er vått og fornuftig nok til å ikke tråkke i søla når det blir vått utover dagen. Hun har cherrox som hun alternerer med, og det er ikke aktuelt å bruke støvlettene nå om dagen, når snøen er våt og holder på å smelte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 10:36   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.854
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva koster UGGS i London? Evt

[quote=Che;3656655
Ikke at jeg synes du er rar fordi du kjøpe skoene til sønnen altså, GinaK - kunne nok gjort det samme om jeg har opplevd det som viktig for barnet mitt. *skrullete*[/quote]

Ja, der sa du det. Det ER jo viktig for sønnen min. Og fordi de "riktige" gutene også har sånne. Det er ikke mange gutter som har men det er noen.
Men vi kan alltids snakke han fra det... det går helt fint om han ikke får det altså.

Uansett er det ikke noe kjøp nå. Jeg har sagt at vi kan se etter sånt i London og at vi da kan betale halvparten.

Han vet at de er uformelige og at de ikke bør brukes i sørpevær. Han trener såppas mye fotball og går helst i vinterjoggeskoene sine nå fordi de spiller fotball i friminuttene så det er mest fordi det er kuult å ha sånne.

Dessuten fikk han noen jukse-Uggs av mormor en gang han var der, som ble kjøpt på Økonomisko, og de ble dømt nord og ned fra en jente i klassen som med en gang så at de var fake og klarte å si det høyt og tydelig så han vil ikke bruke de mer.... så det er jo merket/de riktige Uggsène som betyr mest.. Han ble sååå lei seg fordi han kom på skolen og var så fornøyd med de nye skoene sine..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 11:21   #13
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva koster UGGS i London? Evt

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg mener å huske at barneutgaven koster rundt 1000,- i London, men det kan være jeg husker feil. Denne vinteren hadde de vel vært perfekte, men man vet jo aldri hvordan været blir. Men om man har et par Goretex støvler utenom, bør man jo være godt skodd

Ja, har man vanntette sko å bytte med, er man godt nok rustet for vinteren! Som Teo skriver er han jo så stor at han helt sikkert klarer å ta den vurderingen selv også.

Man skal være veldig forsiktig med å bruke dem ut i vått vær, jeg har ett par som revnet i skinnet og det kommer nok av at de ble brukt litt for mye i våt snø.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 13:30   #14
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva koster UGGS i London? Evt

www.familiebutikken.no har halv pris på uggs nå.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no