Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Motegurus - enlighten me!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-13, 20:32   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Motegurus - enlighten me!

Hvilke sko er det som kommer inn i år, mon tro? Er kilehæl kommet for å bli?

og sånn uten å bry meg om mote, men bare for å få synsehjelp
er disse skoene stilige, eller vibber det heftig m ot "se, jeg har inkamønstret poncho hjemme"

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 20:40   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.401
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motegurus - enlighten me!

Jeg syns heller de skrek " jeg elsker desigual". motebildet i år er farget av fjorårets pradakolleksjon og det at Mad men har beveget seg inn i slutten av sekstitallet. Kilehælen forsvinner nok ikke altså, men er vel heller ikke topp mote. Men er det så farlig da, hvis du liker det?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 20:46   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.854
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Motegurus - enlighten me!

Aner ikke om de er in i år. Ta en titt på Brandos kanskje og se hva de selger der? Det selges da en drøss med sko med kilehel der i alle fall.
Disse er for høye for at jeg skulle har kjøpt de.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 20:47   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motegurus - enlighten me!

Jeg liker egentlig bare rare sko og finner ingenting for tiden. - Har et par sko fra Miss L-fire fra i forifjor som jeg rett og slett har slitt ut - de er bare helt utrolig fine, men nå har det gått hull i sålene, så da må jeg vel bare innse at de er way gone....

disse...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 20:50   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motegurus - enlighten me!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns heller de skrek " jeg elsker desigual". motebildet i år er farget av fjorårets pradakolleksjon og det at Mad men har beveget seg inn i slutten av sekstitallet. Kilehælen forsvinner nok ikke altså, men er vel heller ikke topp mote. Men er det så farlig da, hvis du liker det?

Det er kanskje det de sier...jeg ble liksom ikke helt fortrolig (og de er ikke i skinn, så sånn sett utgår de egentlig likevel) -

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 21:22   #6
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Motegurus - enlighten me!

Tør jeg si at de var gøy på håret?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 21:27   #7
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Motegurus - enlighten me!

Jeg digga dem!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:00   #8
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.351
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Motegurus - enlighten me!

Fine med ensfarget kjole til. Turkis eller rød. Eller kanskje gul!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:23   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motegurus - enlighten me!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Tør jeg si at de var gøy på håret?

kilehæl/desigual/inkahælen - ja, favorittskoene: nei!

De er litt festilige på håret: av typen! jeg har assymetrisk klipp og papegøye i øret - og jeg kan faktsik gå med slike ville og vågale sko - fordi jeg kan det...

Men de er kule og altså - jeg vet at jeg kan funke utmerket med disse -jeg er stort sett sortkledd.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no