Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Svenskehandel - hva kjøper man?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-14, 23:34   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Jeg kjøper Kung Markatta-produkter. Økologisk fairtrade sukker, ulike meltyper, krydder, korn, ris m.m. Andebryst, karbonadedeig, frossen elgkjøttdeig, parmaskinke, skinkebiff, litt amerikanske produkter, ramlösa (nå har de en kjempegod mojito-versjon! ), laktosefri cottage cheese.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-14, 23:38   #22
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Men altså for deg som har en mann som drikker juice. Hvis han godtar juice som ikke er ferskpresset eller tilnærmet ferskpresset så er de små konsentratkartongene veldig veldig kjekke og ganske billige. Coops merker som selges i store ferdigblandede får man i små konsentratkartonger i Sverige.
Bakverk er også noe de kan i Åre. Bakeriet der er veldig bra, men ikke særlig billig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-14, 23:45   #23
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Økologisk alt mulig ja! Billigere og bedre utvalg enn norske butikker.



Også snus, bacon og smågodt da .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-14, 23:47   #24
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Bakeriet er notert! Vi er der jo ikke først og fremst for shopping, det er mer sånn "når vi først passerer"-opplegg. Vi er der for å komme oss bort ei helg og slappe av uten at noen av jobbene kommer og tar oss.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-14, 23:49   #25
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

I Åre har de også en veldig fin barneklesbutikk. Bakeriet er bra, men også veldig fullt har jeg erfart.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 10:45   #26
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Vi passerer Svinesund når vi kjører til og fra hytta, og vi kjøper med svinnende lite hjem.
De tingene jeg er mest opptatt av å prøve å kjøpe i Sverige er Decubal og vitaminer, sparer en god del. Og så har vi tatt flåttvaksinene i Sverige, halv pris omtrent. (Men det gjør man nok ikke en helg i Åre. )

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 10:50   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Ser ikke for meg at Åre er stedet folk reiser for flåttvaksinering nei.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 10:54   #28
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Tja, hva kjøper vi? Det er lenge siden vi har vært i Åre.

Vi kjøper en god del hvitost (ikke fordi den er billig, men fordi den er god), noe kjøttpålegg, chorizo og sånn juice som Guava snakker om. Og Åresjokolade. Og så har de en type polarbrødlignende brød som jeg ikke husker navnet på, men som jeg elsker, så det hamstrer jeg. Tebrød? I alle fall bare hvetemel, luft og konverseringsmidler, men shit au.

Og så er jeg innom apoteket og hamstrer opp, vi har et ganske heftig forbruk av plaster, kompresser, sårsalver etc etc.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 11:03   #29
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Pinglecider med jordbær og lime. (Den i matbutikken med 2,2 % alkohol.)
Ipren stikkpiller til barn, og ellers håndkrem og div apotekvarer.
Og så butikk-øl til mannen også, han er ikke så opptatt av alkoholprosenten og som øl til mat funker de visst helt strålende og koster jo nesten ikkeno.
Og så kjøper vi mozarella, kjøttboller, hamburgere, svinekjøtt og kyllingvinger. I tillegg til allergivarer som er hovedgrunnen til å reise over for oss da.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 11:04   #30
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

I alle fall bare hvetemel, luft og konverseringsmidler, men shit au.

Jeg trenger å bli bedre på konversering, kanskje dette er produktet for meg?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 11:07   #31
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg trenger å bli bedre på konversering, kanskje dette er produktet for meg?

Det har ikke hjulpet for meg, kan man si.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 12:03   #32
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Vi pleier også hamstre Alpro coconut. Ikke fordi vi har noen melkeallergikere i hus, men bare fordi den er kjempegod! Og vi får ikke tak i den her hjemme (har faktisk ikke funnet den noen steder i Norge)

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 12:08   #33
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Vi kom hjem derfra for et par dager siden, og endte opp med litt produkter av lokalmat og litt sjokolade laget i Åre. Handlet på butikken ved Holiday/jernbanen. Vi handlet også litt på Storlien og hadde i kurven masse c- vitaminer, litt brus og oksegrytekjøtt
Ingen alkohol. Vin handlet jeg dagen før vi dro til Sverige
Har ellers ingen erfaring på sånn svenskehandel.
Hørte det kom sne oppe i toppene ved Copperhill i natt.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 12:48   #34
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Handler ikke i Sverige fordi det er billigere, jeg synes ikke det er så mye å spare hvis man sammenligner likt med likt. I Sverige kan man f.eks. kjøpe vaskepulver hvor man trenger en "halv bøtte" pulver per maskin - da blir det ikke billigere pr vask enn med moderne konsentrert vaskemiddel.

I Sverige kjøper jeg ting jeg ikke får tak i hjemme.

Laktoseredusert yoghurt i masse varianter.
Prinskorv er en svensk spesialitet - små skinnfrie pølser som er supergode å steke, eller ha noen i matpakka (kjøp de med høyt kjøttinnhold).
Pauluns har noen fine, sukkerfrie frokostblandinger i mange gode varianter, f.eks. med eple og kanel, røde bær osv. Vi bruker dem på yoghurt, evt ha med en liten boks i matboksen ved siden av yoghurt.
Knekkebrød har de mye utvalg i, men nå har endel av de svenske kommet i norske butikker også. Men lell.
Samme med polarbrød, sandwichbrød og brødvarer i den gata - som man gjerne kan be om å få kjøpe fra frysa, og frysa ned hjemme (det de har i butikkhyllene er gjerne tint, så de har mer på frysa). Jeg leter etter dem med høyt fiberinnhold. De har endel med høyt fiberinnhold men uten hele korn, det liker unga.
De har endel safter og jus er som ikke er så vanlige hjemme. Jeg liker bl.a. å kjøpe hyllebærsaft, den har en veldig mild, fin smak. Jeg leter etter dem med ordentlig frukt i, ikke bare ekstrakter.
Tulips kjøttboller med 80 % kjøtt. Når vi kommer hjem, deler jeg den opp i plastposer med 4-5 boller i hver før jeg legger dem i frysa, noen ganger. Da blir de brukt til digg fryseelement i matboksen. Men gode til pasta, potetstappe osv også.
Potetmos i pulver har de endel godt i - også rotmos (altså - hvis man nå først skal ha pulver). Jeg liker den med King Edwards poteter.
Kjøpte endel barnemat i Sverige da vi var i alder til det. I Sverige er det f.eks. vanlig å gi barna velling, og de har også andre varianter i grøt og i barnemat enn vi har i Norge.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 12:59   #35
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Bacon, karbonadedeig, svinefilet og kjøttpålegg kjøper vi alltid. Og som regel ost.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 13:02   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Vi kjøper masse greier som vi kaster etter 2 måneder i kjøleskapet eller 4 måneder i fryseren. Så ikke hør på oss.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 13:04   #37
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Tannkremen jeg bruker er mye billigere i Sverige, så der plukker jeg med meg noen. Ungene får morsomme tannbørster og tannkrem fra Oral B, de har med Disneyprinsesser og Ole Brumm og sikkert Cars på. Diverse ost, karbonadedeig, bacon og kjøttboller. Mannen kjøper pålegg, jeg syns mye av det smaker rart, så jeg vil ikke ha det. Danonino-yoghurten er fortsatt kesam i Sverige, så de kjøper vi litt av. Ramlösa eller Loka i all verdens smaker! Og Lypsyl Sensitive, helt uten smak og lukt.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 13:17   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi kjøper masse greier som vi kaster etter 2 måneder i kjøleskapet eller 4 måneder i fryseren. Så ikke hør på oss.

Kaster dere det etter fire måneder i fryseren? Hvorfor det?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 13:30   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Sa jeg fire måneder? Det er vel nærmere 4 år.

Erfaringen min er i hvert fall at hvis jeg ikke kjøper varer jeg kjenner veldig godt (og jeg handler så sjelden at det gjør jeg jo ikke), så ligger det der til det er ubrukelig. Ost og korv smaker ulikt, så det blir ikke spist. Generelt synes jeg det er kjip kvalitet på blandingsproduktene (men jeg bruker jo lite av det hjemme også).

Vi handler (en sjelden gang) på coop i Sälen, da, ikke på Svinesund.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 13:54   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ost og korv smaker ulikt, så det blir ikke spist. Generelt synes jeg det er kjip kvalitet på blandingsproduktene (men jeg bruker jo lite av det hjemme også).

Ja, vi kjøper ikke slike ting, bortsett fra karbonadedeig, også fryser vi den ned i passe store flak. Det er lite av pålegget jeg er begeistret for, men så er vi en familie som har et svært lite påleggsrepertoar. Men når vi først er der tar vi "dagshandlingen" også, og kjøper ukens/helgens grønnsaker, frukt, melk, yoghurt, smør og melk også. Svensk brød liker jeg ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no