Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-15, 22:54   #21
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Jeg ville kjøpt kunst eller smykker. Jeg liker noe konkret og varig fra gaver.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-15, 22:54   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Høyttaler ja, det kunne jeg også ha funnet på!

Jøss, ja, der sa du noe! Jeg ønsker meg egentlig det. Fikk en hvit Geneva for noen år tilbake, men den er fryktelig liten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-15, 22:55   #23
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Jeg hadde kjøpt meg smykke - tidløst. Jeg skal bruke en god slump på en ring nå, som et minne etter pappa. Jeg vet at den ringen kommer til å gå videre i arv til ungene, så jeg ser på det som en investering. Diamanter blir aldri mindre verdt.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-15, 22:56   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Vurderte også kjøkkenmaskin.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-15, 22:57   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg hadde kjøpt nye bokhyller til "biblioteket",eller kanskje en Trx og taklampe til spisestua . Og et par nye sandaler .
Eller spart de å kjøpt ny spisestue

Det er sånne ting jeg hadde nektet å bruke mine egne bursdagspenger på, samme hvor mye jeg ønsket meg en ny lampe, for jeg anser sånne ting til huset som felles investeringer... :egoistisk:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-15, 23:00   #26
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Akkurat nå hadde jeg kjøpt en ph5 lampe til over spiseplassen. Problemet er bare at jeg må ha to.

Eller jeg hadde brukt det på PT-timer.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-15, 23:02   #27
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er sånne ting jeg hadde nektet å bruke mine egne bursdagspenger på, samme hvor mye jeg ønsket meg en ny lampe, for jeg anser sånne ting til huset som felles investeringer... :egoistisk:

Alle har sine ting. Min mann betaler gjerne for lampe som han synnes ser ok ut,og innen viss pris. Skal jeg ha noe spesielt som han synnes er "stygg" å unødvendig
, eks kul lampe må eg betale for den selv.

Pga det sto han ikke med så mye som var Hannes eller vårt da vi separerte oss her en gang

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-15, 23:03   #28
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Forrige gang vi omsider hadde lagt av et femsifret beløp til å kjøpe kunst for, endte vi opp med å bruke opp alt på å kjøpe en hundevalp.

Det ville jeg også gjort!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 06:33   #29
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Reist på en morsom fjelltur. Budget, sådan. Telt og sånn.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 06:36   #30
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Hadde kjøpt meg sykkel.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 07:55   #31
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Kunst er en veldig god idé.

Mannen fikk endel penger og kjøpte seg bl.a nytt Bose headset. Jeg fikk samme til jul og det er fantastisk luksus.

Ellers hadde jeg muligens vurdert en romaskin.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 08:07   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Kunst ja! Jeg har flere flotte bilder jeg ønsker meg, men ikke bør ta meg råd til nå med det første. Og veggene er, jeg kødder ikke, helt nakne i hele huset nesten, fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for hva jeg vil ha, og jeg ikke vil ha masseproduserte IKEA-bilder der.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 08:20   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Kunst ja! Jeg har flere flotte bilder jeg ønsker meg, men ikke bør ta meg råd til nå med det første. Og veggene er, jeg kødder ikke, helt nakne i hele huset nesten, fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for hva jeg vil ha, og jeg ikke vil ha masseproduserte IKEA-bilder der.

Tips: Design by Odd! De ER så flotte!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 08:36   #34
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Et godt kamera, eller et verktøy/turutstyr/et møbel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 08:48   #35
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.054
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Må det være kunst til å ha på veggen?

Om du liker skulpturer er Ole Martin Skaug et tips. Jeg har flere ting av han, men nå har mannen satt foten ned (han liker ingen av de nemlig ).

Jeg hadde vurdert trådløse hodetelefoner, de kommer i mange prisklasser, også over 3000.

Jeg hadde tatt en tur til Elias Solberg og sett om de hadde noen interessante smykker liggende.


Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 08:49   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Ja de var ganske kule, måtte google nå. Men kanskje ikke heeeelt min smak. Jeg er mer her: ()

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 1dcccb09036c079bc07ef474ad8c3792-doctor-who-fanart.jpg (140,8 KB, 65 visninger)
__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 08:52   #37
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Jeg kunne kjøpt meg lampe, klokke, veske, Arc Terryx jakke, langrennsski pakke, SUP brett, kajakk, sort drakt fra Filippa K, Tiger eller By Malene.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 08:58   #38
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Kunst eller noe med en diamant i.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 09:01   #39
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Et godt kamera, eller et verktøy/turutstyr/et møbel.

Ja! Kamera! Jeg hadde kjøpt meg et nytt SLR kamera. Jeg ga mitt forrige til broren min og angrer. Mobilkamera er ikke det samme.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 09:35   #40
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.555
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Hadde kjøpt en sovepose for vinterbruk. Eller spart til det dobbelte og kjøpt sykkel.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no