Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bruker du telefon mens du kjører bil?
Nei, det ville jeg aldri funnet på, det tar bort fokus fra kjøringen 55 41,98%
Det hender at jeg ringer eller tar telefonen selv om jeg ikke har handsfree 56 42,75%
Ja, jeg både ringer og sender meldinger, men ikke surfer 8 6,11%
Ja, jeg både ringer, sender meldinger og surfer på telefonen mens jeg kjører 3 2,29%
Brokkoli 9 6,87%
Deltakere: 131. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-15, 12:31   #1
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

En nylig undersøkelse gjennomført av Trygg Trafikk og Gjensidige viser at veldig mange nordmenn bruker mobil samtidig som de kjører bil, og Trygg Trafikk uttaler at stadig mer mobiltelefon og samtaler, sms, snapchat og surfing må ta sin del av skylden for at mange mennesker blir hardt skadet eller mister livet i trafikken. Mobilbruk, tretthet, radio, musikk, dagdrømming og prating med passasjerer bidrar alle til å stjele oppmerksomhet fra kjøringen i følge Bård Morten Johansen i Trygg Trafikk.

Så da lurer jeg på hvordan det står til med FPs egne, oppegående, fornuftige mennesker. Bruker du telefonen din mens du kjører bil?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins

Sist redigert av Adrienne : 16-06-15 kl 12:36.
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:34   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Nope. Jeg er er svært regelbunden der. Det kan selvsagt ha sammenheng med at jeg er en relativt ny sjåfør, som ikke stoler på egne evner i overdreven grad. Jeg syns ikke det finnes en eneste unnskyldning for å fikle med mobilen mens man kjører, og de som tror at de kan gjøre det uten å bli en dårligere sjåfør (det gjelder alle andre!) tar rett og slett feil.

Jeg syns det er dårlig gjort overfor andre på veien, fordi utfallet kan bli så hinsides fryktelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:38   #3
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Vi har handsfree i bilen (via Bluetooth) slik at vi stort sett kan snakke uten å holde i mobilen. Likevel, det har hendt at mobilen ikke har koblet seg opp og at jeg har tatt den opp fra veska eller fra forsetet ved siden av meg og sett hvem som ringer. Jeg har til og med svart også, hvis det var en viktig telefon. Jeg sender ikke SMS eller Snapper når jeg kjører.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:41   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Nei. Jeg tar telefonen hvis den ringer, og ringer selv en sjelden gang, men har handsfree.

Jeg innrømmer dog at når jeg satt bom fast i en kø i forrige uke sjekket jeg Google maps, jeg har ikke trafikkoppdatering på gps'en i bilen. Men jeg hadde ikke rørt meg en meter på ti minutter, og skulle rekke et fly. Men ellers, aldri.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:43   #5
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nope. Jeg er er svært regelbunden der. Det kan selvsagt ha sammenheng med at jeg er en relativt ny sjåfør, som ikke stoler på egne evner i overdreven grad. Jeg syns ikke det finnes en eneste unnskyldning for å fikle med mobilen mens man kjører, og de som tror at de kan gjøre det uten å bli en dårligere sjåfør (det gjelder alle andre!) tar rett og slett feil.

Jeg syns det er dårlig gjort overfor andre på veien, fordi utfallet kan bli så hinsides fryktelig.

Jeg er selvsagt helt enig med deg, og jeg ser jo at jeg stiller i kategorien "gjør det aldri i teorien, og nesten aldri i praksis", men ulykker kan selvsagt også skje den ene gangen man "skal bare" også.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:43   #6
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Vi har handsfree i begge bilene, via bluetooth, så om telefonen ringer og den er koblet opp til handsfree tar jeg den. Hvis ikke får vedkommende som ringer vente. Tekstmeldinger og slikt får også vente, og jeg surfer eller snapper aldri mens jeg kjører.

Men jeg ser jo veldig mange som gjør det, og jeg tror ikke man er klar over hvor mye oppmerksomhet som forsvinner fra trafikken ved å gjøre det. Men vi andre merker det jo på vinglete kjøring og mye rare kjøremønstre.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:44   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Jeg har vel sjekket hvem innkommende sms er fra og også svart innkommende samtaler mens jeg har stått i sakte kø. Sånn litt paniske samtaler om at jeg ikke rekker frem ol.

__________________
S.E.& O.
veobra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:50   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Jeg har funnet på å sende en kort sms om jeg har stått helt stille i kø. Men ellers aldri.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:52   #9
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Det er uaktuelt å bruke tlf uten handsfree mens jeg kjører.

Det mest ironiske er de som er superopptatt av bakovervendt bilsete, som samtidig øker risikonen for ulykker med bruk av mobil.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:52   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er selvsagt helt enig med deg, og jeg ser jo at jeg stiller i kategorien "gjør det aldri i teorien, og nesten aldri i praksis", men ulykker kan selvsagt også skje den ene gangen man "skal bare" også.

Det er nettopp det. Jeg syns for øvrig å svare på en telefon er mindre ille enn å tekste, snappe, google og slikt, men ting skjer fort. Jeg har nesten blitt påkjørt av en mann som seg bortover en trang gate med masse snø og brøytekanter mens han snakket i telefonen, han så rett og slett ikke meg som sto rett foran ham før jeg måtte slå hardt i panseret. Han hadde riktignok ganske sakte fart, men hadde jeg vært et barn hadde han kjørt rett over det.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Men jeg ser jo veldig mange som gjør det, og jeg tror ikke man er klar over hvor mye oppmerksomhet som forsvinner fra trafikken ved å gjøre det. Men vi andre merker det jo på vinglete kjøring og mye rare kjøremønstre.

Jeg ble liggende bak en bil som kjørte så utrolig virrete på motorveien. Jeg ble liggende bak lenge, fordi det var så mange som kjørte forbi og det var vanskelig for meg å finne en glippe. Da jeg endelig fikk lagt meg ut så sitter hun og sminker seg! På motorveien!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:53   #11
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi har handsfree i begge bilene, via bluetooth, så om telefonen ringer og den er koblet opp til handsfree tar jeg den. Hvis ikke får vedkommende som ringer vente. Tekstmeldinger og slikt får også vente, og jeg surfer eller snapper aldri mens jeg kjører.

Men jeg ser jo veldig mange som gjør det, og jeg tror ikke man er klar over hvor mye oppmerksomhet som forsvinner fra trafikken ved å gjøre det. Men vi andre merker det jo på vinglete kjøring og mye rare kjøremønstre.


Det synes nok bedre for sjåføren bak enn det de selv tror....

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:54   #12
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Det mest ironiske er de som er superopptatt av bakovervendt bilsete, som samtidig øker risikonen for ulykker med bruk av mobil.

Det stemmer vel ikke alltid. Jeg er ikke superopptatt av bakovervendt bilsete, og jammen bruker jeg ikke mobilen mens jeg kjører også.

Sorry, måtte bare.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:57   #13
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Ja, det hender nok. Men jeg kjører mye i kø.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:04   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Jeg savner alternativet "har handsfree". Jeg svarer på innkomne telefoner når jeg blir oppringt, men det gjøres ved at jeg trykker på en knapp på rattet og så prater jeg som om jeg pratet med den som sitter ved siden av.

Ellers bruker jeg ikke telefon når jeg kjører bil. Det hender at jeg får Snuppa til å svare på meldinger hvis jeg vet hva det dreier seg om. (Eller hun skriver for meg mens jeg dikterer.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:11   #15
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Nei, aldri, ikke engang med handsfree. Det er ingenting som ikke kan vente til jeg har stoppet.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:14   #16
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Jeg må innrømme dagdrømming og av og til tretthet, men mobilbruk er ikke aktuelt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:17   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Njeh. Det hender jeg svarer, men da er tlf på høyttaler eller handsfree (må kjøpe ny handsfree ...). Det kan også hende at jeg sender en melding eller en snap (det er kjappere å snappe en kø enn å sende melding at det står bom stille på veien), men ikke i fart.


Jeg snakker i telefonen når jeg sykler også. :har en del å gå på, tydeligvis:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:19   #18
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg savner alternativet "har handsfree". Jeg svarer på innkomne telefoner når jeg blir oppringt, men det gjøres ved at jeg trykker på en knapp på rattet og så prater jeg som om jeg pratet med den som sitter ved siden av.

Ellers bruker jeg ikke telefon når jeg kjører bil. Det hender at jeg får Snuppa til å svare på meldinger hvis jeg vet hva det dreier seg om. (Eller hun skriver for meg mens jeg dikterer.)

Som meg, altså, bare bytt Snuppa med Knøtto. Men det hender jeg ringer opp fra handsfree'en også, styrt fra rattet.

Og så hender det at jeg i morgen-stampe-flytte-seg-en-meter-i-minuttet-køen også svarer kort på en sms. Med brekket/bremsen på.

Det gjør jeg nå, men er nok litt skinnhellig. Jeg surret nok mer med telefonen i trafikken før. Inkludert å ha telefonmøter fra sykkelsetet.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:33   #19
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Jeg snakker i mobilen. Dessverre.

Har handsfree i den ene bilen, dessverre har jeg ikke fått til å koble opp den nye mobilen min via bluetooth så ergo blir det håndholdt telefon. Jeg er ikke stolt av det.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:35   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Jeg bruker nesten alltid handsfree, men det hender at den blir satt på mens jeg kjører. Også bruker jeg telefon ved såkalt trafikale stopp, selv om jeg vet det ikke er lov. Jeg surfer eller melder ikke mens bilen er i bevegelse.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no