Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rasisme i Djurs Sommarland?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-15, 17:36   #1
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Rasisme i Djurs Sommarland?

Akkurat nå foregår det en ganske grov diskusjon på Djurs Sommerland sine FB-sider. En leser har stilt et helt legitimt spørsmål synes jeg: Er det verdt å vurdere om Djurs sitt Afrika-land kan hete noe annet, og også vurdere om Hottentot-karusellen og kannibalgryter som finnes i Afrika-land kan erstattes.


Svarene til dette spørsmålet går mye på at såpass blr man tåle:




-Folk der bliver støt over ovenstående burde godt nok skamme sig på det groveste, i ødelægger vort land.

- Det må jo være de samme der redigerer i pippibøgerne og elefantens vuggevise. Suk, det holder aldrig op!! :-(

- Amen hvor gamle er folk lige.Der må godt nok være nogle der har et kedeligt liv siden de ikke har andet at få tiden til at gå med.Kom nu videre

- Synes det er fantastisk at bøgerne "Lille Sorte Sambo" og "Strudsen Rasmus" er blevet gentrykt. Hvad fanden sker der for folk. Skal alt nu censureres. Vi er mange der er vokset op med ting der ikke er politisk korrekt, men det har fandeme ikke betydet at vi er blevet racister. ��

- Har du det dårligt eller hvad? Tænk nu om hvad du svare! Hold kæft hvor er i bare en sørgelig omgang mennesker, hvis du mener du er i et skidt land pga en forlystelsespark kalder et område afrikaland, i er sørgelige .

- Undskyld jeg spørger Luna, hvis du er så træt af "os hvide" hva laver du så her i Danmark/Europa??? Der er ingen der holder på dig. Du kan jo bare rejse til Afrika!!!

- Neger neger neger... Wuhhu jeg tør sige det... jeg er flov over smålige mennesker efterhånden. Kom videre mann




Hvis du ikke orker å gå inn der ( og sette folk på plass ) så lurer jeg på hva du tenker om dette?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 17:44   #2
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Hottentottkarusell og kanibalgryte kunne de godt erstattet, men hva er problemet med Afrika-land, om tema er Afrika? Er et det at det antyder at Afrika er et land og ikke et kontingent?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 17:58   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Jeg syns godt Afrika-land kan hete noe annet. Ingen av de andre temalandene sauser et digert kontinent sammen til et svært fordomsfullt kulturbilde. Jeg syns det er med på å opprettholde feilaktige holdninger til Afrika som kontinent.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 18:03   #4
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Det er slettet nå, men kan ikke se at parken faktisk har svart på spørsmålet.

Har mistet lysten til å besøke parken i sommer, kjenner jeg.

Edit : De har neppe svart på spørsmålet. De bare (omsider) sletter kommentarer. Og ingen later til å forstå hvorfor spørsmålet ble stilt.


Sist redigert av Éowyn : 23-06-15 kl 18:11.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 18:15   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Djurs håndterer det hele ekstremt dårlig, og gir grobunn for de kjipe og rasistiske kommentarene. De gir inntrykk av å ha slettet kritikken fordi de er uenige. Dette fremstår som et skolebokeksempel på hvordan man ikke skal håndtere saker i sosiale medier.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 18:20   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Dyreparken her har da også et område som heter Afrika.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 18:31   #7
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Dyreparken her har da også et område som heter Afrika.

Det er vel knappast det samme? Det er vel dyr som opprinnelig hører hjemme i Afrika der?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 18:31   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Dyreparken her har da også et område som heter Afrika.

Her beskriver det ikke et område med dyr fra en spesiell region, men et lekeområde med "Afrika-tema", hva nå det er. Sammen med Mexicoland, Piratland, bondegårdsland etc.

Afrika er et kontinent som så godt som alltid blir sauset sammen i en diger kulturgrøt, og vesten har ofte problemer med å skille de ulike regionenes kultur fra hverandre. Afrika er like sammensatt som Europa (om ikke mer), med ulik historie, språk, religion og kultur. For at Afrika skal bli likestilt med Europa må vi utdanne oss selv, rett og slett. Vi himler av amerikanere som tror Norge er hovedstaden i Sverige, men vi er søren ikke bedre selv. I tillegg mener vi at det er vi som har definisjonsmakten over hva andre skal støtes av, ikke de som blir utsatt for fordommene våre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 18:47   #9
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Her beskriver det ikke et område med dyr fra en spesiell region, men et lekeområde med "Afrika-tema", hva nå det er. Sammen med Mexicoland, Piratland, bondegårdsland etc.

Afrika er et kontinent som så godt som alltid blir sauset sammen i en diger kulturgrøt, og vesten har ofte problemer med å skille de ulike regionenes kultur fra hverandre. Afrika er like sammensatt som Europa (om ikke mer), med ulik historie, språk, religion og kultur. For at Afrika skal bli likestilt med Europa må vi utdanne oss selv, rett og slett. Vi himler av amerikanere som tror Norge er hovedstaden i Sverige, men vi er søren ikke bedre selv. I tillegg mener vi at det er vi som har definisjonsmakten over hva andre skal støtes av, ikke de som blir utsatt for fordommene våre.

Nei, vi er søren meg ikke bedre selv, for oss er jo feks også USA bare en stor suppe, og svært få kan skille stater fra hverandre eller nevne hovedsteder i fra hverandre. Men vi forventer at amerikanere skal kunne det samme om Europa.

Og jeg skrev det jeg skrev uten å vite hva "Afrika-land var". Jeg antok at det var et område med dyr fra Afrika. Og da synes jeg det er helt ok å kalle det Afrika-land. Å sause sammen hummer og kanari og kalle det Afrika-land er litt mindre hyggelig.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 18:53   #10
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Det er slettet nå, men kan ikke se at parken faktisk har svart på spørsmålet.

Har mistet lysten til å besøke parken i sommer, kjenner jeg.

Edit : De har neppe svart på spørsmålet. De bare (omsider) sletter kommentarer. Og ingen later til å forstå hvorfor spørsmålet ble stilt.

Korfor gjer dette at du ikkje har lyst besøke parken likevel? Det er jo dei som kommentere som er idiotar. Djurs burde sjølvsagt svart og begynt arbeidet med å endre, men meiner du Djurs burde vore boikotta?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 18:55   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Korfor gjer dette at du ikkje har lyst besøke parken likevel? Det er jo dei som kommentere som er idiotar. Djurs burde sjølvsagt svart og begynt arbeidet med å endre, men meiner du Djurs burde vore boikotta?

Djurs ser ingen problemer med verken Afrikaland, eller å linke det opp mot hottentotter og kannibaler. Jeg syns absolutt Djurs eier størsteparten av problemet her, altså.

Jeg fant et bilde av hottentottkarusellen, men det håper jeg for Guds skyld ikke er den: http://www.themeparkreview.com/parks...71&linkid=8662

Joda, det er visst det. Jeg har dermed null problemer med å kalle Djurs sommerland rasister: http://www.bloggercoaster.com/2015/0...rte-3.html?m=1

__________________


Sist redigert av Tallulah : 23-06-15 kl 19:04.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 19:16   #12
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Jeg håper virkelig Djurs går inn i dette på en ordentlig måte og skriver et velbegrunnet svar. Jeg skrev dette i stad, men det ble også slettet:

- Blir ganske sjokkert av å lese her. Neger er en belastet betegnelse, som afroamerikanere selv gjerne vil skal erstattes. Hvem er vi til å dømme hva som oppleves som rasistisk, når man ikke selv opplever det på kroppen? Hvis man stiller et spørsmål om Djurs kan vurdere å droppe Hottentott-karusellen så lytter man. Respekt, kalles det.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 19:17   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er vel knappast det samme? Det er vel dyr som opprinnelig hører hjemme i Afrika der?

Ja, det stemmer jo.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 19:22   #14
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Det er bare konstruktive innlegg som slettes. Idiotiske ting som "Hva med hvitløk da? " får stå. Og så de som mener at siden det har hatt dette navnet i så mange år så kan ingenting endres.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 19:29   #15
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Tror dere dette kunne skjedd i Norge også, så mange og drøye kommentarer og så få som går i mot? Jeg opplever nok Danmark mer fremmedfiendtlig enn Norge, etter diverse opplevelser da jeg jobbet på en skole i København. Jeg har vært mye i den parken, og faktisk stusset over stereotypene, og fått dårlig smak i munnen av Bananbåtene og kanibalene.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 19:32   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Ja, jeg tror dette kunne skjedd i Norge også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 19:35   #17
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Jeg har ikke satt meg inn i saken, men det kan jo hende at de vil gjøre noe med dette til neste sesong. Hvis de karusellene "alltid" hatt de navnene så kan det jo hende at de ikke har tenkt mer over det. Selv om de strengt talt burde fått med seg litt av det som skjer i verden rundt.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 19:36   #18
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Innlegg som støtter kritikken blir slettet.

Innlegg som dette blir stående:

Sitat:

Seriøst - Det har heddet Afrikaland så længe jeg kan huske. Elsker komme der, det er det tætteste jeg nogensinde er kommet Afrika ❤️

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 19:39   #19
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Tror dere dette kunne skjedd i Norge også, så mange og drøye kommentarer og så få som går i mot?

Med tanke på f.eks. kommentarer rundt bannere på flaggstenger i mai, så tviler jeg ikke.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 19:40   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?

Jeg er helt sikker på at dette kunne skjedd i Norge og ja.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no