Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-14, 22:06   #121
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Jeg er en frossenpinn, men går normalt sett ikke med stillongs inne nei. Men skulle jeg gjort det, så hadde jeg definitivt hatt noe utenpå den, de er jo tross alt stort sett ganske tynne, og varmer ikke i seg selv uten noe som luner utenpå

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-14, 06:41   #122
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.514
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Der det er VINTER når det er vinter, går dere bare i en stillongs?

Jeg bor jo ikke der de er VINTER, men jeg har jo en genser eller lita jakke utenpå ulltrøya, fordi det ellers blir for kaldt ellers, så å gå bare i stillongs? Jeg har somregel bare stillongs på ute, men om jeg har det inne så har jeg jo bukse over, ellers varmer den jo ikke ekstremt mye?

En ullstillongs er jo mye varmere enn en olabukse.
Og ja, vi går i bare stillongesen inne ja. Bukse og stillongs er jo for varmt inne.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-14, 17:52   #123
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

En ullstiongs er varmere enn ei bukse ja, og ei ulltrøye varmere enn en genser, men BARE ei ulltrøye er for kaldt for meg, og stilongs hadde jeg virkelig ikke vandret rundt i. (og når jeg fryser kan jeg godt finne på å ikke ta av stillongsen når jeg kommer inn. Jeg er jo typen som sitter under et ullpledd det meste av høsten og vinteren og våren også da.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no