Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lang cardigan i perlestrikk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-16, 14:51   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Lang cardigan i perlestrikk

Jeg gikk forbi en dame på gata i går, som hadde en kjempefin, lang cardigan i marineblått, og perlestrikk.

Den var helt tydelig butikkjøpt og ikke hjemmestrikket, men jeg turte ikke å stoppe og spørre hvor hun hadde kjøpt den.

Noen som har vet hvor jeg kan få tak i en slik en?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-16, 23:12   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lang cardigan i perlestrikk

Ingen?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-16, 09:44   #3
dea
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 310
dea er litt kul
Standard

Sv: Lang cardigan i perlestrikk

Er det den fra Sibin Linnebjerg? Den finnes i lang og kort versjon hos Olivia på Sandvika storsenter

__________________

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-16, 11:10   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lang cardigan i perlestrikk

Opprinnelig lagt inn av dea, her.

Er det den fra Sibin Linnebjerg? Den finnes i lang og kort versjon hos Olivia på Sandvika storsenter

JA!!!

Tuuuuusen takk, jeg har aldri hørt om merket en gang! Og den er i ull

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-16, 11:25   #5
dea
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 310
dea er litt kul
Standard

Sv: Lang cardigan i perlestrikk

Den er veldig god og den nupper ikke.

Olivias verden tar inn en del merker fra Danmark som ikke er så vanlige i Norge. Tror kanskje de har en butikk på Strømmen storsenter og.

__________________

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-16, 12:22   #6
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lang cardigan i perlestrikk

Jeg kjøpte denne i lyseblå i Danmark i sommer og den er bare helt deilig. Hang på en utstillingsdukke på utsiden av butikken, og det var sånn blikkfang at jeg bare måtte inn og prøve. Og det var jeg ikke alene om sa damen i butikken.
Aldri hørt om merket jeg heller. http://sinkadusen.dk/shop/voksen/921...y-lys-bla.html

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no