Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Flere som har fått tilsendt feil varer ved handel på Ebay?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-17, 18:08   #1
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Flere som har fått tilsendt feil varer ved handel på Ebay?

Jeg bestilte en nøytral og fin toalettveske i marineblått, men fikk denne i posten i dag.

http://i.ebayimg.com/images/g/Bq4AAO...uo/s-l1600.jpg

Ikke helt det jeg hadde tenkt, men jeg orker ikke styre med retur i og med at jeg ga under 100-lappen for "herligheten".

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 18:20   #2
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere som har fått tilsendt feil varer ved handel på Ebay?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg bestilte en nøytral og fin toalettveske i marineblått, men fikk denne i posten i dag.

http://i.ebayimg.com/images/g/Bq4AAO...uo/s-l1600.jpg

Ikke helt det jeg hadde tenkt, men jeg orker ikke styre med retur i og med at jeg ga under 100-lappen for "herligheten".

Det er bare å åpne sak og be om å få pengene igjen. Forlang at de betaler returen. Skulle det bli krøll med å få pengene for returen sier du fra til paypal. Det ordner seg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 18:22   #3
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.003
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere som har fått tilsendt feil varer ved handel på Ebay?

Bestilte et pittelite Vaiana lekesverd, men de hadde nok bommet på cm og tommer. Det var full size og spilte musikk i tillegg. Greit til 23 kr det!

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 18:36   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere som har fått tilsendt feil varer ved handel på Ebay?

Nei, men har fått to like varer. Kom med ca en ukes mellomrom. Opi neglelakk. Sjekket kortet men ble bare trukket en gang.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 19:27   #5
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere som har fått tilsendt feil varer ved handel på Ebay?

Nei, aldri opplevd å få feil varer. Det eneste jeg har opplevd som er negativt er at det innimellom hender at varen er ødelagt eller bare ikke kommer. Be om pengene tilbake.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no