Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Pay it forward - dvder

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-11, 19:41   #81
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Er det noender ute som har barnefilmer på vhs som de øsnker å gi bort?

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 20:38   #82
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Er det noender ute som har barnefilmer på vhs som de øsnker å gi bort?

Det er veldig mulig, kan sjekke senere.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 20:55   #83
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Jeg har følgende vhs:
Shrek
Skjønnheten og udyret
Løvenes konge
Ole Brumms magiske verden
Casper - det vennlige spøkelset
Spirit - hesten fra Cimarron
Tom og Jerry 6
Mer moro i Bakkebygrenda
Dinosaur
Mikkes magiske jul
Prinsen av Egypt

Og for voksne:
Hesteviskeren
Den sjette sansen
Ringenes Herre: Ringens brorskap og To tårn
O brother where art thou?
Titanic
Siderhusreglene

Gis bort mot porto hvis noen skulle være intr.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 22:04   #84
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Jatakk gjerne!!
Har vært på jakt etter barnevennlig filmer på vhs sånn at de små kan se film i andre etasje alene. Bare si hva det blir i porto du!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 21:15   #85
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Jeg har glemt å få sendt filmene til dere, Miromurr og Flubby, men nå ligger de klar her. Lover å sende i morgen.

Disse her er fortsatt ledig hvis noen vil ha:

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Empire falls (drama)
Goodbye America (action/thriller)
Seawolf (action/thriller)
Owning Mahowny (thriller)
Mitt navn er Radio (drama)
Avsløringen (spiontriller)

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 17:09   #86
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Jeg har glemt å få sendt filmene til dere, Miromurr og Flubby, men nå ligger de klar her. Lover å sende i morgen.

Disse her er fortsatt ledig hvis noen vil ha:

Har fått DVD'er i dag, tusen takk!

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 20:23   #87
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Har fått DVD'er i dag, tusen takk!

Jeg også! Tusen, tusen takk Tuppen

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 21:16   #88
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Fint de endelig kom fram. Gid jeg kunne skylde på treg postgang.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 17:33   #89
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Jeg dytter på denne, jeg.

Jeg har følgende filmer "til overs":

Click - Komedie med Adam Sandler
Race to witch mountain - Familiefilm fra Disney Gitt bort
Kongekabalen -Dansk thriller
Slakteren fra Lyon - Jakten på Klaus Barbie (leiefilm)
Alle andre - Tysk drama
The door in the floor -basert på Irvings roman, med Jeff Bridges og Kim Basinger
Damage - Drama med Juliette Bioche, Peter Stormare, Jeremy Irons mfl. (leiefilm)
bla-bla-bla - Det beste fra Anne Kat. Hærlands serie

__________________
LilleT

Sist redigert av LilleT : 29-06-12 kl 17:46.
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 17:41   #90
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Kunne jeg ha fått familiefilmen fra Disney, Lille T?

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 17:46   #91
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Det kan du. Send meg adressen din, du.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 17:58   #92
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Åh, Kongekabalen. Den ønsker jeg meg.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 18:00   #93
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Vi har mange tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Er det noender ute som har barnefilmer på vhs som de øsnker å gi bort?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 18:02   #94
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Kan jeg få disse?

Click - Komedie med Adam Sandler
Alle andre - Tysk drama
The door in the floor -basert på Irvings roman, med Jeff Bridges og Kim Basinger
Damage - Drama med Juliette Bioche, Peter Stormare, Jeremy Irons mfl. (leiefilm)

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 13:57   #95
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Det kan du. Send meg adressen din, du.

Takk! Se prikk for adressen!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 11:23   #96
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Åh, Kongekabalen. Den ønsker jeg meg.

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Kunne jeg ha fått familiefilmen fra Disney, Lille T?

De er på vei.

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Kan jeg få disse?

Click - Komedie med Adam Sandler
Alle andre - Tysk drama
The door in the floor -basert på Irvings roman, med Jeff Bridges og Kim Basinger
Damage - Drama med Juliette Bioche, Peter Stormare, Jeremy Irons mfl. (leiefilm)

Det har skjedd en liten misforståelse her hjemme, så jeg har plutselig bare "The door in the floor" her nå. (En bekjent av storebror har lånt de andre) Vil du ha den ene, gnuri? Send meg adressen din i så fall.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 17:10   #97
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Ja takk vil gjerne ha den

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

De er på vei.



Det har skjedd en liten misforståelse her hjemme, så jeg har plutselig bare "The door in the floor" her nå. (En bekjent av storebror har lånt de andre) Vil du ha den ene, gnuri? Send meg adressen din i så fall.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no