Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[Anbefaling] What to expect when you're expecting

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-12, 19:28   #1
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

[Anbefaling] What to expect when you're expecting

Dixie Diner og jeg så denne nå i ettermiddag. I tom sal. Herlig! (Da kan man le så høyt man vil, skravle litt og knitre med godteripapir uten å forstyrre noen.)

Vi lo, gråt, lo, flirte gjenkjennende, lo, og lo litt mer. Man får følge fem (eller var det seks?) kvinner gjennom sine svangerskap og fødsler. Et av parene adopterer, og overtakelsen var en riktig tåreperse. (Greit å være alene når man gråteler ganske høyt. ) Svangerskapene og kvinnene er forskjellige, partnerene likeså. Og så har de en herlig mannlig barnevognmafia som comic relief. Ikke at det trengs, men det gjør bare filmen bedre. Chris Rock. Need i say more?

Og Joe Manginello (Alcide fra True Blood) i bar overkropp.

Denne skal sees igjen og igjen, og anbefales alle som har gjennomgått et svangerskap, på den ene eller den andre måten. Men en advarsel: Man kan bli babysyk.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 19:52   #2
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Og Joe Manginello (Alcide fra True Blood) i bar overkropp.


Jeg biter på, denne må jeg se.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 20:03   #3
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Jeg tror også jeg må se den, håper den går når jeg skal ha noen dager aleine i byen uten mann og barn. Må jo være perfekt da!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 20:50   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Jeg biter på, denne må jeg se.

akkurat det tenkte jeg og. Alcide i bar overkropp?!??! I´m in!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 21:27   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Den adopsjonsscenen, HULK! Ta med Kleenex!
Jeg skal se denne igjen, helt knall film altså. Dennis Quaid.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 21:32   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Ååå, så bra! Filmen har jo fått slakt i alle riksavisene, men jeg er litt i businissen, og har hatt lyst til se å filmen. Og grinele-film er helt supert!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 22:27   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Jeg har lyst å se. Men kino? Jeg får vel heller vente til juletider og se på dvd.

*Har ikke vært på kino siden Knerten ble født*

Ikke det, vi har jo flyttet til "barnevaktland", men noe sier meg at når vi for en gangs skyld, for første gang, skal ha barnevakt til ungene, så er det ikke denne filmen vi går og ser sammen, akkurat... Særlig ikke siden mikro ikke er i barnevakt-modus før den sikkert er kommet på dvd da.

Men altså, jeg fikk lyst å se!!!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 14:35   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Dette er vel mer en typisk venninnefilm, jeg hadde ikke gått og sett denne med mannen. Men det har jo litt mer med mannen min å gjøre, tror selvsagt det finnes menn som liker denne. Min mann hadde ikke villet se denne.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 14:40   #9
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Ikke min heller. Men det var TYPISK Dixie&Fibi-film!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 16:52   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Jeg tror ikke det er noe for min mann heller, derfor jeg antok det ble en DVD-titt til vinteren. Venninnekino er jo også en mulighet, sånnsett ja. Bare jeg som rett og slett ikke er vant til kino lenger.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 17:07   #11
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

En kan til og med gå på kino aleine! Det gjorde jeg tidligere i år, for en luksus!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 17:12   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Jeg vet ikke om jeg skal se denne filmen, men vil bare skyte inn at å gå på kino alene er en tilvenningssak. Jeg har gjort det flere ganger i det siste og synes nå at det er veldig ålreit. Bare ikke kom altfor tidlig, for det er så kjedelig å vente på at filmen skal begynne.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 17:18   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Jeg har gått masse på babykino alene det siste året, og anbefaler det på det sterkeste.

  Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 17:48   #14
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Nå måtte jeg sjekke filmtraileren. Denne vil jeg se.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 17:51   #15
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeg har gått masse på babykino alene det siste året, og anbefaler det på det sterkeste.

Uten babyen også?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 17:56   #16
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Uten babyen også?

Hah, det hadde jeg glatt gjort faktisk.

  Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 18:45   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Babykino skjer vel om dagen? Da jobber jeg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 18:48   #18
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Jeg tror poenget var at det går an å gå aleine på kino, Malama. Jeg har gjort det mange ganger, det er kjempefint.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 18:49   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Jeg var på kino i uka her og da så jeg trailer på filmen. Jeg trodde før jeg så filmen at dette var en film for meg, men traileren solgte meg så definitivt ikke.

Men - jeg har tenkt at jeg definitivt bør dra på kino oftere. Alene på kino er faktisk kjempefint!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 18:53   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg tror poenget var at det går an å gå aleine på kino, Malama. Jeg har gjort det mange ganger, det er kjempefint.

Det går fint, absolutt. Bare ikke sånn jeg prioriterer fritiden min akkurat nå. Men ja, kino alene går fint. Bare en tilenning, jeg kunne klare det. Om jeg bare prioriterte det, og overlot baby som trenger mamma om hun våkner tl faren. Det hadde de hatt goda av begge to. Jeg er bare for trøtt når hun er lagt, til å tenke på kino. Innser at jeg lever et absurd liv, ikke vært på kino på fire år, og anser det som et for slitsomt tiltak. Virkelig? Jeg pleide en gang i tiden å gå på kino månedlig, og anså det som høyst normalt....

Men det er langt på siden av filmanbefalingen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no