Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-12, 22:04   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Jeg vet ikke helt om jeg får muligheten til å henge på nett i ni-tiden på torsdag når billettene legges ut. Er det sannsynlig at det blir ledige billetter etter helgen, eller kan jeg bare glemme å få tak i billetter om jeg ikke er kjapp?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 22:08   #2
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Med tanke på hvor kaotisk forhåndssalget var tror jeg det kommer til å bli fort utsolgt

Jeg har sagt til storesøs på 11 år at jeg skal prøve å få tak i billetter, men at hun må være forberedt på at det blir utsolgt. Rigger meg til med pc kl ni og håper på det beste.

Lykke til, håper du får billetter

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 22:12   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Jeg har ikke sagt noe siden jeg mistenker jeg ikke får det til om jeg ikke får noen til å kjøpe for meg. Tenkte det kunne være en overraskelse til bursdagen i oktober eventuelt. Mulig jeg bare må utsette avtalen jeg har og bare sette meg til klokken ni jeg også.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 22:14   #4
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Rigger meg til jeg også. Fælt så vill 10-åringen er etter Justin.
Men jeg var gal etter Duran Duran, så det ligger vel i genene dette her..

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 22:17   #5
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Her er det også Bieber-fever, emm. Helt koko.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 22:21   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Her også. Pøbelprinsessen hører på Justin mens hun hopper på trampolinen. Og sitter i hengekøyer. Og mens vi spiser.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 22:33   #7
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Størsta har en begynnende interesse, men jeg har ikke hørt noe om konsertønske. Hadde jeg hørt det så hadde jeg vel måttet benke meg kl. 9 jeg også. Jeg gjorde det jo tross alt selv i november da Metallica-billettene ble lagt ut for salg.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 22:36   #8
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Jeg veit ikke helt hva som kommer til å skje om jeg ikke får tak i billetter til min snart rykende ferske tenåringsjente. Sørgedager kanskje.

Jeg skal sitte klar ved pc'n nå salget begynner i hvert fall.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 22:58   #9
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Rimi har forhåndssalg koder.
Kanskje forsøke å få tak i det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 23:11   #10
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Er det billettservice.no som selger?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 23:13   #11
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Sier bare lykke til! Det har jo vært kaotiske tilstander med forsalget, så jeg kan ikke tenke meg at det blri roligere under det vanlige salget.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 23:14   #12
Ivars_mamma
We weren't born to follow
 
Ivars_mamma sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 248
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Jeg tror sjansen for at denne konserten er utsolgt på rekordtid er meget høy. Man bør nok sitte klar når de legges ut for salg.

__________________
Mamma til Ivar, født nov 2008.
Ivars_mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 23:38   #13
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Vi kjøpte nettopp to sitteplasser via kodekort fra Rimi. Tipper man må sitte klar torsdag ja!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 23:39   #14
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Vi kjøpte nettopp to sitteplasser via kodekort fra Rimi. Tipper man må sitte klar torsdag ja!

Samme her.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 11:04   #15
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Det står at det er 13 års aldersgrense. Noen som vet om dette kun gjelder når barnet er alene på konserten?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 11:11   #16
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Det står at det er 13 års aldersgrense. Noen som vet om dette kun gjelder når barnet er alene på konserten?

Slik jeg har forstått det kommer barn under 13 år inn i følge med foresatte

Og forsalget fra Atomic Soul nå i dag tidlig ble også utsolgt forrykende raskt...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 11:25   #17
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Ja konsertbilletter som dette er bare og benke seg ned halv 9. Senest.

Det har jo blitt solgt så mye billetter på forhånd så blir jo spennende og se om det er noe igjen i det hele tatt. Merkelig og selge så sykt med billetter i forkant syns jeg.

Heldigvis ingen Bieber interesse her i huset så langt. Og heldigvis noen år til vil jeg tro.


Men det er jo bare å se en 14år tilbake, så satt jeg i tlf kø for å få fatt på Backstreet Boys. Så hysteri har jeg nå litt erfaring med.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 11:28   #18
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Men når er denne berømte konserten?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 11:30   #19
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Et tips er å gå inn å like Telenor på facebook, trykke på linken til forsalg på billetter og bestille en og en. Jeg fikk to billetter på denne måten nå nettopp. Ståplasser, men vi får det hvertfall med oss.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 11:31   #20
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Et tips er å gå inn å like Telenor på facebook, trykke på linken til forsalg på billetter og bestille en og en. Jeg fikk to billetter på denne måten nå nettopp. Ståplasser, men vi får det hvertfall med oss.

Skulle akkurat inn og foreslå dette.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no