Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH-størrelse og favoritt?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-13, 10:18   #81
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: BH-størrelse og favoritt?

Eg har fleire, men eg brukar i praksis berre to. Same type, ein kvit og ein svart. Dei andre eg har blir brukt når desse er til vask. Eg byter ikkje bh kvar dag. Eg har heller aldri matchande undertøyssett (eg har berre sloggi invisible. Mange! ).

Eg er veldig kresen på undertøy. Og pga. hudproblematikk så fungerer ikkje blonder og styr og vesen.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-13, 10:22   #82
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: BH-størrelse og favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Marlies Dekkers bhene koster rundt 1500 kroner, trusene koster rundt 500.

Da blir mine til 1000,- rent billige.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-13, 23:20   #83
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: BH-størrelse og favoritt?

65E eller 70D/DD, alt ettersom. Fra Change liker jeg best Florence med padding, men har funnet noen jeg er veldig fornøyd med på Lindex også.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-13, 10:37   #84
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: BH-størrelse og favoritt?

Dere som er så fornøyde med Fantasie Smoothing Bra - hvor kjøper dere dem? Og puppene blir vel ikke trekantete? Syns nemlig det ser ut som en fin og komfortabel bh, og det er ikke så lett å finne... 75G/80F

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 14:31   #85
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.823
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-størrelse og favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Dere som er så fornøyde med Fantasie Smoothing Bra - hvor kjøper dere dem? Og puppene blir vel ikke trekantete? Syns nemlig det ser ut som en fin og komfortabel bh, og det er ikke så lett å finne... 75G/80F

JEg kjøper på Ebay. Jeg får i hvert fall ikke trekantpupper av dem.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 14:52   #86
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-størrelse og favoritt?

65-70 A/B, tror jeg, og mine BH'er er fra salg på Kapp Ahl, Cubus, Lindex, H&M og sånt...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 18:09   #87
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-størrelse og favoritt?

Takk for alle svarene deres!

Jeg spurte fordi jeg gjerne ville prøve noen alternativer til min favoritt, Triumph supersoft i str. 70C (i andre BHer bruker jeg som regel 75C, men supersoften er det så mye stretch i). Jeg synes det er relativt få BHer jeg har sett i min størrelse som har like god passform og brede skulderstropper?

Jeg har forresten pleid å kjøpe supersoften på Cubus, men min lokale Cubusbutikk har sluttet å føre den. Ikke hadde de den på Triumphbutikken jeg besøkte i Milano nylig heller. Jeg har en i bestilling hos Timarco nå, men de har så lang leveringstid at jeg helst vil unngå å handle der mer. Er det noen som vet om andre butikker som fører den?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no