|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
29-06-16, 22:02 | #1 |
Glamorøs
|
Kult antrekk til brune og kremfargede sko?Jeg har et par utrolig kule vintage platåsandaler i rødbrunt og kremfarget skinn som jeg sliter med å finne et antrekk til. De er nok fra søttitallet, men kan funke til noe enda mer retro også, egentlig. I dag vurderte jeg dem til sorte bukser og sort genser, og det var egentlig ganske kult, men veska ble helt feil. Har dere sett en kul kjole, bluse, genser eller liknende som kan passe til brune og kremfargede sko?
Sist redigert av Tallulah : 30-06-16 kl 21:15. |
29-06-16, 22:47 | #2 |
Hertuginne
|
Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?Må nesten få se bilde av skoene.
29-06-16, 23:03 | #3 |
Glamorøs
|
Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?Jeg skal se om jeg får tatt et. Jeg finner ingenting i riktig brunfarge, og kremhvitt som hovedfarge føler jeg meg utrolig synlig på helt feil måte i. Så da blir det liksom helsort til og det er litt kjedelig i lengden.
29-06-16, 23:14 | #6 |
finner ut av mye
|
Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?Grønt eller blått hadde vært fint til tror jeg.
30-06-16, 11:00 | #7 |
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?Kan det funke med en rød kjole som går i samme tone som det rødbrune? Og grønt synes jeg også kan funke mot rødbrunt? Og alt av jeansstoff, vel?
30-06-16, 11:13 | #8 |
Glamorøs
|
Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?Jeansstoff funker, men må fremdeles finne en topp da. Rødt kan gå, men er litt i grenseland. Tror jeg skal en tur på Zara etterpå, de har endel blomstertopper og sånn som tar opp litt av det rødbrune.
30-06-16, 11:46 | #11 |
Epikur
|
Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?Hvor fant du den øverste der, Candy?
30-06-16, 12:12 | #12 |
Glamorøs
|
Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?
Den er litt mer meg, ja. Hvor er den fra?
30-06-16, 15:02 | #14 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
|
Trenger bilde, ja. Men uansett: Ikke prøv å matche. Det er feil. Bruk dem til jeans (som folk skriver om her), sort, grønt, beige, blått eller whatever omtrent. Høres veldig kult ut, men må som sagt se først. |
30-06-16, 15:12 | #15 |
Glamorøs
|
Det kommer jo helt an på hvordan man gjør det. Jeg har ganske god koll på egen smak og stil og var egentlig mer ute etter forslag til fysiske klær, ikke stiltips.
30-06-16, 19:25 | #18 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
|
Såklart. Beklager. Det var dumt sagt av meg, selv om jeg ser utrolig mange dårlige forsøk på å matche, finnes det selvsagt noen som gjør det helt riktig selv om det faktisk er mye vanskeligere å få til å bli kult. |
30-06-16, 20:26 | #19 |
Glamorøs
|
Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?Neida, jeg var bare ute etter noe annet, rett og slett. Jeg går i de samme fem butikkene på løkka og har ikke oversikt over hva som er å finne i kjedebutikkene for eksempel, og lurte rett og slett på om noen hadde sett noe som kunne passe. Selvsagt er ikke stilen min perfekt hver dag, verken når jeg er monokrom, tar opp fargen fra skoene i noe annet eller jeg har syv ulike farger på en gang, men jeg er lite opptatt av mote og hva det til enhver tid sier om matching eller ikke. Og det glemmer jeg jo at ikke nødvendigvis skinner igjennom i et innlegg på nett.