Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Aquasense vannkanne med filter; humbug eller har det noe for seg?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-13, 20:40   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aquasense vannkanne med filter; humbug eller har det noe for seg?

Electrolux selger en vannkanne med et filter til å filtrere springvann. Jeg tror i grunn ikke det er veldig mye kjipt i drikkevanne vårt, og syns også det smaker godt. Men innimellom øker de klormengden og den smaken er jeg ikke så begeistret for. I tillegg ligger det en del gårder rundt Maridalsvannet og det renner endel gjødsel uti.

En venninne snakket varmt om disse kannene, men jeg er jo i utgangspunktet skeptisk til alt som lanseres med store ord, og litt ulne løfter. I tillegg lurer jeg på miljøaspektet om man må bytte filter en gang i måneden. Hva er det laget av? Hvordan produseres det? Kan det gjenvinnes?

http://reservedeler.electrolux.no/ca...ter/Vannfiltre

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-13, 21:08   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aquasense vannkanne med filter; humbug eller har det noe for seg?

Abonnerer. Jeg fikk en forespørsel fra firmaet om å reklamere for disse kannene på bloggen mot at jeg skulle få en gratis. Hele greia gikk i glemmeboka og jeg glemte å svare, så det ble ikke noe av (får så mange sånne forespørsler hele tiden). Men de ser jo interessante ut da.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-13, 21:34   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aquasense vannkanne med filter; humbug eller har det noe for seg?

Slikt bruker man mye av i Spania og UK vet jeg, men der er jo også vannkvaliteten annerledes enn her. Har brukt det i de landene med hell ihvertfall. For vannet smaker ihvertfall ikke like godt der som her. Jeg hadde nok ikke gått til anskaffelse av det her hjemme, men her smaker vannet godt. Kanskje verdt et forsøk om du synes vannet ikke smaker godt. Stoler på at vannet er tipp topp til jeg får annen beskjed fra VAV :enkel:

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no