Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bukser fra Five Units

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-16, 16:31   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bukser fra Five Units

Jeg har en Angelie, som er fin foran og bittelitt rar bak. Den har for høye lommer, tror jeg. Har alle modellene samme type lommer?

Hvilke andre modeller kan passe en fasong med brede hofter og veldig mye tjukkere lår enn modellene på bildene (jeg ser på Carma sine nettsider)?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 17:18   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukser fra Five Units

Jeg har prøvd Penelope i to varianter, og Angelie Zip, og de er begge smalere i lårene enn Jolie, som jeg synes har for mye ridebuksefasong for meg (jeg er samme str som den 165 høye modellen hos Carma).

Edit: Jolie er den modellen jeg føler blir for vid i lårene mens de er relativt trange i leggen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012

Sist redigert av Nera : 13-09-16 kl 19:40.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 18:47   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukser fra Five Units

Jolie, ikke de blanke. Er myke og føyelige for meg med runde lår og kraftige legger i forhold til midjemålet.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 18:49   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukser fra Five Units

Jeg er stor fan av Penelope som passer min kropp godt. Jeg har godt med b[de hofter og l[r

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 20:44   #5
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bukser fra Five Units

Nera: satt og leste innlegget ditt igjen og igjen før du endret, trodde det var jeg som var for trøtt.

Vidden i lårene hos Jolie er fordi den skal ha litt baggy passform, er det ikke? Hvorfor ikke den blanke, Lavender?

Spørs om ikke jeg må prøve både Jolie og Penelope. Ser ut som om Jolie har de samme, høye lommene som Angelie, mens Penelope er en annen variant.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 20:58   #6
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukser fra Five Units

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Nera: satt og leste innlegget ditt igjen og igjen før du endret, trodde det var jeg som var for trøtt.

Det var vel ikke spørsmål om hvem som var for trøtt?

Jeg liker altså Penelope (spesielt Zip), men gikk ned i størrelse i den, og opplever ikke at den har ekstra stoff over lårene (som jeg ikke kan fordra på ellers smale bukser). Lommeplasseringen har jeg ikke tenkt på, men det er logisk om den er lik på Jolie (nå fikk jeg det rett!) og Angelie, som begge er ment for å "sægges" litt. Penelope er mer en standard, smal jeans med medium høyde på livet.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 21:02   #7
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bukser fra Five Units

Lurer på om jeg har en størrelse for stor i Angelie, siden jeg synes den blir så fort bomsete i rumpa. Men det er kanskje fordi den, som du sier, er ment å sagge litt? Hm. Men er det logisk at det er høye lommer hvis den skal sagge? Er det meningen at jeg skal trekke den mer ned over hoftene, kanskje? (livets store spørsmål...)

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 21:20   #8
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukser fra Five Units

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Lurer på om jeg har en størrelse for stor i Angelie, siden jeg synes den blir så fort bomsete i rumpa. Men det er kanskje fordi den, som du sier, er ment å sagge litt? Hm. Men er det logisk at det er høye lommer hvis den skal sagge? Er det meningen at jeg skal trekke den mer ned over hoftene, kanskje? (livets store spørsmål...)

Jeg vil tro det er derfor lommene er så høye. Det er jo ikke ellers det mest flatterende man kan finne, selv om det er et ekte i-landsproblem. Jeg har to (litt) for store Jolies (i to ulike størrelser), men jeg har ikke gått ned i vekt, men kanskje smaken min har endret seg. Den ene kan sagges voldsomt (men er trang nok i leggene), den andre kan sagges moderat, og er enda trangere i leggene. Det sier kanskje mest om beina mine, når jeg tenker meg om.

Men prøv forskjellige bukser i ulike størrelser, og ikke heng deg opp i tallet, for det er tydeligvis helt random i disse buksene.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 21:36   #9
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bukser fra Five Units

Okei, da legger jeg fra meg tanken om å bestille på nett uten prøving, ihvertfall.

Hvor har de bra utvalg av Five Units i Oslo/Bærumsområdet, da?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 22:07   #10
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukser fra Five Units

De blanke er ikke så myke. Og jeg mener at Fine Ting på Byporten har buksene.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 10:10   #11
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bukser fra Five Units

Ok, takk!

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no