Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ferietips sør for Roma. Kyst

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-14, 17:47   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferietips sør for Roma. Kyst

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Hvordan går det, har dere funnet drømmestedet ?

Haha, nei, men vi jobber med saken. Har ikke fått studert alle tipsene ordentlig ennå. Har liksom ikke fått fred til det i helga.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-14, 17:48   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferietips sør for Roma. Kyst

Ryanair? Over mitt lik.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-14, 21:17   #43
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.020
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferietips sør for Roma. Kyst

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nei. Jeg har hørt av flere at byen er fin og at det er mye fint og kjekt i området rundt.

Hm, ja ok. Jeg synes ikke byen var fin. I området rundt er det jo sikkert en del å se, men jeg ville ikke bodd i Pisa.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-14, 21:59   #44
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferietips sør for Roma. Kyst

Santa Tecla Apartments på Hotelopia.com. Ligger i Maiori (ved "hælen" på støvelen). Ikke fancy, men leilighet og rett på stranden

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-14, 22:05   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferietips sør for Roma. Kyst

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hm, ja ok. Jeg synes ikke byen var fin. I området rundt er det jo sikkert en del å se, men jeg ville ikke bodd i Pisa.

Neida, det var aldri planen.

Vi er 90% sikre på at vi vil være i Viareggio litt over en uke, alternativet da virker å være Lido de Camaiore. Men alle hoteller vi har sett i Italia er en del mer shabby enn i andre land. Mystisk. Kikket på et hotell som het Dune-etellerannet. Mulighet til connecting rooms. Men jeg er ikke overbevist.

Så vil vi ha noen få dager i Siena-området før vi kjører mot Roma igjen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-14, 23:52   #46
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ferietips sør for Roma. Kyst

Jeg finner en del som nok hadde passet dere godt. Bare noen spørsmål, må det være gangavstand til stranden hvis dere uansett leier bil? Tenker ikke 2 timer i bil, men kanskje 10 min med bil, eller en litt lengre gåtur, kan det gå? For dere ønsket både svømmebasseng og strand, ikke sant?
Jeg trodde dere ønsket 5.-16. på et sted, men ser nå at du skriver om flere alternativer under de 11 dagene?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 08:54   #47
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferietips sør for Roma. Kyst

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Jeg finner en del som nok hadde passet dere godt. Bare noen spørsmål, må det være gangavstand til stranden hvis dere uansett leier bil? Tenker ikke 2 timer i bil, men kanskje 10 min med bil, eller en litt lengre gåtur, kan det gå? For dere ønsket både svømmebasseng og strand, ikke sant?
Jeg trodde dere ønsket 5.-16. på et sted, men ser nå at du skriver om flere alternativer under de 11 dagene?

Ja, det går greit med 10 min til stranden også, dersom omgivelsene er koselige.

Vi er nokså frie på de datoene eu nevner, men flyet fra Roma går hjrm den 16., vi må være ikke langt fra Roma den 15. Og grunnen til at jeg nevnte det med alle dagene på ett sted, er at vi 1) har dårlig erfaring med for mye farting ift barna og 2) vi ga opp å lete etter to steder. Men drømmen er å kjøre til Viareggio etter å ha vært i Roma 1.-5., og deretter ta en langsom tur via Siena tilbake. Men det trenger ikke være sånn.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 05:54   #48
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferietips sør for Roma. Kyst

Som et alternativ til å finne alt dette selv, så anbefaler jeg Taste Of Tuscany. Et firma som kjenner Toascana og området rundt veldig godt, drives av en norsk dame som bor i St.Fiora, og er byrået vi benyttet når vi giftet oss der borte for 6 år siden . Hun skreddersyr etter ønske

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 07:12   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferietips sør for Roma. Kyst

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Som et alternativ til å finne alt dette selv, så anbefaler jeg Taste Of Tuscany. Et firma som kjenner Toascana og området rundt veldig godt, drives av en norsk dame som bor i St.Fiora, og er byrået vi benyttet når vi giftet oss der borte for 6 år siden . Hun skreddersyr etter ønske

Supert!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no