Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

California-ferieplanlegging for dummies

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-17, 11:48   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: California-ferieplanlegging for dummies

Altså! På Norwegian sine sider så kommer det opp reiseforslag på LA-Oslo med flybytte i London. 1t40min imellom. 100minutter.

På Norwegian sine sider står det
Sørg for at det er minst 120 minutter mellom Norwegian-flyvningene dine når du bestiller, så skal vi gjøre så godt vi kan for å hjelpe deg dersom flyet blir innstilt eller forsinket.

Hvis du har mindre enn 120 minutter transfertid, eller hvis du skal videre med andre flyselskaper eller benytte deg av andre transportmidler, er vårt ansvar begrenset, så pass på at du er forsikret.


Men det er de selv som har tilbudet??? Norwegian hele veien. Hvorfor foreslår de da dette når de allikevel anbefaler/forlanger at man har 120 minutter imellom? Kan jeg stole på at dette går bra? Herregud. Ruten er jo lagt opp sånn, det må jo være flere som skal videre på denne ruten.
Er det faste gater? Noen som vet avstanden mellom disse?
Jeg må ta en telefon til Norwegian og høre omd ette.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no