Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: Tror/vet du at du kan løpe 3 km på 15 minutter
Ja, det vet jeg, for jeg har gjort det ganske nylig 3 2,13%
Ja, det tror jeg, selv om jeg ikke har gjort det på en stund 11 7,80%
Jeg har ikke gjort det, men basert på hvor god form jeg er i ellers, så tror jeg det 5 3,55%
Jeg har ikke prøvd, men det virker ikke sannsynlig 89 63,12%
Jeg har prøvd, og vet at det ikke går 33 23,40%
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-18, 22:55   #61
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Klarer det ikke nå, men kanskje i løpet av våren?

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 22:57   #62
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Tror neppe det. Mener jeg "strøk" i coopers testen alle årene (gleden ved å ta noen feilvalg og være på vgs i en "evighet") Er mest imponert over dere husker resultatet i klassen deres. Husker ingenting av sånt.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 22:59   #63
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Coopertest hadde heldigvis ikke vi. Det må være oppskriften på å drepe alt av idrettsglede.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 23:03   #64
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Vi hadde coopertest. Folk løp til de spøy for å få toppkarakter. Vet ikke om det er så sunt, egentlig.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 23:03   #65
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Jeg svarte nei. Men det er vel ikke fysisk umulig. Jeg kan sikkert trene meg opp.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 23:06   #66
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Coopertest hadde heldigvis ikke vi. Det må være oppskriften på å drepe alt av idrettsglede.

Tror du jeg har vært forbanna på gymlærerne til barna våre opp igjennom ungdomsskolen og videregående??
Hver høst og vår setter de ungene til å løpe alt de kan gjennom lysløypa i skauen vår på tid. Den starter med 1 km bratt motbakke.

Jeg kan virkelig ikke tenke meg en mer effektiv måte å drepe alt som heter løpeglede på enn å sette en åttendeklassing til å løpe 5 kilometer i kupert vestlandsterreng med start i en eviglang motbakke

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 23:08   #67
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Vi hadde coopertest. Folk løp til de spøy for å få toppkarakter. Vet ikke om det er så sunt, egentlig.

Jeg løp til jeg spydde for å få 6-er på Coopertesten på videregående. Gymlæreren min var rasende på meg. Selvsagt er det ikke sunt. Men hallo, når hun på forhånd sier hvor langt jeg må løpe for å få 6, da gjør man jo det. Selv om man må kaste opp.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 23:10   #68
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Coopertest hadde heldigvis ikke vi. Det må være oppskriften på å drepe alt av idrettsglede.

Tja, hvis testen i seg selv ikke var nok, så var kanskje det å ha læreren kjørende i bil ved siden av seg med vinduet nedrullet mens han "heiet" også et godt bidrag. (I dag kan man jo le, det er jo helt absurd å tenke på. Tror heldigvis gym er bedre i dag. Husker jeg fikk helt sjokk da jeg skjønte at mine unger likte det.)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-18, 04:54   #69
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Jeg har innimellom 12 km/t i korte, korte drag på mølla, og pt er det helt utenkelig å gjøre det i 15 min. Har ingen planer om å forsøke å trene meg opp til det heller.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-18, 07:23   #70
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Tja, hvis testen i seg selv ikke var nok, så var kanskje det å ha læreren kjørende i bil ved siden av seg med vinduet nedrullet mens han "heiet" også et godt bidrag. (I dag kan man jo le, det er jo helt absurd å tenke på. Tror heldigvis gym er bedre i dag. Husker jeg fikk helt sjokk da jeg skjønte at mine unger likte det.)

Mine gymlærere på videregående var helt fantastiske. Jeg hadde forskjellige lærere hvert år, men samtlige hadde fokus på forbedring ut fra egne forutsetninger.

Jeg var den aller siste til å komme i mål på den siste løpetesten i 3. klasse, men jeg fikk mest jubel av alle fordi jeg hadde forbedret meg så mye. Det holdt ikke til noen 6’er, men den konstante positive feedbacken gjorde at jeg sluttet å hate gym.

(At jeg kom aller sist på løpetesten skyltes også tildels at halvparten av jentene i klassen hadde fritak fra løpetesten. Dog synes jeg årsakene til en del av disse fritakene var relativt tynne. )

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-18, 08:09   #71
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

NEI. For tjukk! For dårlig kondis. Ikke har jeg lyst heller.

Jeg gjorde det bra på løpetester i ungdommen da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-18, 08:54   #72
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Jeg løp til jeg spydde for å få 6-er på Coopertesten på videregående. Gymlæreren min var rasende på meg. Selvsagt er det ikke sunt. Men hallo, når hun på forhånd sier hvor langt jeg må løpe for å få 6, da gjør man jo det. Selv om man må kaste opp.

Sånn var det i min klasse også. Noen her undret over å huske tiden de løp på i skoletiden, det er ikke vanskelig. Flere i klassen på gymnaset skulle på utdanninger som krevde over 5 i snitt. Da hjelper det ikke å være god i realfag alene. Det var mye diskusjon og tårer.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-18, 09:22   #73
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Selv ikke med Hanibal Lector i hælene

Nettopp, han er ikke skummel nok. Egentlig tror jeg ikke fanden er det heller.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-18, 09:37   #74
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.328
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Nei, ikke slik formen er nå.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-18, 13:50   #75
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Svarte siste alternativ. Selv om jeg ikke har prøvd vet jeg at jeg ikke har sjans i havet til å klare å løpe 12 km/t i 15 sammenhengende minutter. Det har blitt intervall-fart.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-18, 14:23   #76
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Tja. Jeg har løpt 3000 m på 19 minutter, da jeg var 19 år. Jeg er ganske sta. Så med trening, så tror jeg det lar seg gjøre. Om et års tid eller så.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-18, 17:19   #77
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Nei. Men har løpt på 14 min.. for 20 år siden

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-18, 17:19   #78
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Jeg var nede på 4:45 pr km på det beste før akillesen slo seg vrang så det bør være mulig på en god dag.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-18, 19:44   #79
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Nå har jeg sjekket gamle logger, og ja, jeg kan og jeg har.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-18, 00:11   #80
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du at du kan løpe 3 km på 15 minutter?

Nope. Nei. No way.

Bm. 10 kg for tung og flunkende ny totalprotese i høyre kne.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no