Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp, jeg har tatt opp på feil kassett!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-09, 21:09   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp, jeg har tatt opp på feil kassett!

Å, nå er jeg litt lei meg. Jeg klarte det kunststykket å filme noe med videokameraet vårt uten å skifte kassetten inni. Det resulterte i at jeg tok opp over det som var fra før, dvs sekvenser av lillebrors tid på fødestuen.

Fatter ikke at jeg ikke sjekket dette og regner med at gjort er gjort. Men, så sier noen her at det muligens går an å finne tilbake til det som var på kassetten før jeg tok opp. Er det mulig? *håper*

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 21:13   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.416
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg har tatt opp på feil kassett!

Auda, så kjipt. Sjansene for å få det tilbake er desverre mikroskopiske og koster masse penger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 21:14   #3
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg har tatt opp på feil kassett!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Auda, så kjipt. Sjansene for å få det tilbake er desverre mikroskopiske og koster masse penger.


*sukk* Virkelig dumt. Jaja, jeg får ta det som en lærepenge. *går og fikser kassetten så man ikke kan ta mere opp på den*

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 00:28   #4
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg har tatt opp på feil kassett!

Vi mistet også noen minutter på filmen som ble tatt opp da lillebror kom til verden. Det er så irriterende, og samtidig så leit!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 01:58   #5
Halvor72
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4
Halvor72 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp, jeg har tatt opp på feil kassett!

teknisk, fysisk og teoretisk umulig for vanlige dødelige. Men med rette utstyr (til bare noen få millioner) kan du restaurere båndet til ca 1% av opprinnelig kvalitet. Dvs du visker vekk det "nye og ferske" og får frem det gamle... men kort sagt for vanlige dødelige: NEI, det går ikke!

Halvor72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 19:52   #6
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg har tatt opp på feil kassett!

Opprinnelig lagt inn av Halvor72, her.

teknisk, fysisk og teoretisk umulig for vanlige dødelige. Men med rette utstyr (til bare noen få millioner) kan du restaurere båndet til ca 1% av opprinnelig kvalitet. Dvs du visker vekk det "nye og ferske" og får frem det gamle... men kort sagt for vanlige dødelige: NEI, det går ikke!


Høres ikke lovende ut.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 14:09   #7
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp, jeg har tatt opp på feil kassett!

Opprinnelig lagt inn av Halvor72, her.

teknisk, fysisk og teoretisk umulig for vanlige dødelige. Men med rette utstyr (til bare noen få millioner) kan du restaurere båndet til ca 1% av opprinnelig kvalitet. Dvs du visker vekk det "nye og ferske" og får frem det gamle... men kort sagt for vanlige dødelige: NEI, det går ikke!

PØH! Har du ikke fått med deg noen episoder av CSI?

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 14:25   #8
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg har tatt opp på feil kassett!

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

PØH! Har du ikke fått med deg noen episoder av CSI?

Ah! *ringer*

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no