Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvilket håndarbeid holder du på med?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-07, 14:08   #61
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?

Nå har jeg endelig litt tid til å henge fingrene i et strikketøy igjen. Valget var ikke vanskelig; jeg strikker på babyjakke/lue/sokker til en nyfødt liten prinsesse

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 19:53   #62
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?

Jeg fikk en pm med spørsmål om jeg broderer julekalendere på bestilling (og det gjør jeg jo) så det holder jeg på med for tiden

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 14:28   #63
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?

Jeg ble ferdig med JAn-tunikaen til Hanna, så nå er jeg begynt på en poncho til henne

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 18:24   #64
Rampeterten
Fullverdig medlem
 
Rampeterten sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 72
Rampeterten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?

Jeg syr vognposer, Mei Tais, sitteinnlegg til vogn mm., broderer, strikker...you name it!

Akkurat nå har jeg et babyteppe liggende som skal broderes ferdig. Det SKULLE vært ferdig før poden ble født, men det ble det altså ikke *flau* Vel, jeg skal få det ferdig engang, og iallefall innen vi får en unge til.

Har også et strikkesett med bukse, genser, lue og sokker liggende på vent. I øyeblikket holder jeg på med to vognposer.

...et planlagt prosjekt er brodert julekalender til Rampeterten min til hans 2. jul. Så får vi se

__________________
Mamma´n til RaMpeTErteN anno 2006
Rampeterten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 23:58   #65
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?

Her er et prosjekt jeg har, som nok sikkert ikke blir ferdig helt enda.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 02:31   #66
Rampeterten
Fullverdig medlem
 
Rampeterten sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 72
Rampeterten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Her er et prosjekt jeg har, som nok sikkert ikke blir ferdig helt enda.

WOW! Det må jeg si...det var litt av et prosjekt ja. Men jommen så fint da! Ikke minst inspirerende!!!

__________________
Mamma´n til RaMpeTErteN anno 2006
Rampeterten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 09:09   #67
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?

Jeg har tatt opp igjen bunadsømmen og broderer nå på veska til bunaden min, etter det står capen for tur, og hvis jeg ikke er lei da så begynner jeg på bunad til snuppelura mi

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 18:12   #68
Rampeterten
Fullverdig medlem
 
Rampeterten sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 72
Rampeterten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?

Jeg fikk et strikkehefte i posten av en snill NM-mamma i dag, mulig hun er her inne også, fra Sandnes-garn. Skal igang og strikke kjøredress i ull til poden til vinteren. Det kommer til å ta tid, men jeg gleder meg til å sette igang. Tenker jeg kjøper garn alt på mandag, så kan jeg sette igang. Ikke fritt for at det er greit å begynne tidlig!

__________________
Mamma´n til RaMpeTErteN anno 2006
Rampeterten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 19:14   #69
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?

Jeg er akkurat ferdig med en strikkekjole til Rusket; skal bare sette i snor i livet. Så skal jeg sy sammen et strikkeskjørt, og hekle kanter på en strikket tunika. Kanskje brodere på noe pynt? Alt dette er maskinstrikk.

Som langtidsprosjekt strikker jeg en genser til Pøbel'n. Masse mønster, og pinne 2,5. Den blir kjempefin! En gang i fremtiden...

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 22:58   #70
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?

Jeg har nettopp begynt med denne sokken fra en gratisoppskrift på eunnyjang.com

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 14:56   #71
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?

m^3, de sokkene er nydelige.

Jeg holder på med min Jan nr.2. Den første er riktignok ikke ferdig enda, men gikk tom for garn. (Ja, faktisk, tom for garn.) Nå har jeg kjøpt mer og skal gjøre den ferdig i dag.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 14:59   #72
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?

Så utrolig flinke dere er!

Selv evner jeg ikke håndarbeid overhodet. Er ikke tålmodig nok. Her i huset er det gubben som syr gardiner.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 00:34   #73
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?

Jeg begynte på et sort skjerf for rundt 3 år siden, og nå håper jeg det blir ferdig til JUL!!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no