Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Ellos

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-07, 11:18   #1
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Ellos

Herregud som Ellos maser på meg.
Har ikke bestillt derfra på kjempelenge, så de sender ut tilbud og "frister" med gaver o.l.

Hvis jeg venter lenge nok, får jeg kanskje alt gratis da?
De burde slutte å mase sånn.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:40   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ellos

Skulle til å legge ut samme innlegg i dag. I fjor sommer bestilte jeg EN tunika (som jeg forøvrig ikke er fornøyd med, så jeg kommer aldri til å bestille derifra igjen) og etter det har jeg fått minst ett brev og en mail i uka. Gjerne mer. Helt vannvittig. Det ene tilbudet "bedre" enn det andre. Har gitt beskjed om at jeg ikke ønsker å motta verken reklame eller varer fra dem mer - men de bryr seg tydeligvis ikke.

Fra og med 1.januar sender jeg alt jeg får fra dem i retur . Kataloger, brev og spam.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:44   #3
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Ellos

Ja de er helt utrolige. Og så personlige som de er. Her går alt uåpnet i søpla.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:48   #4
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ellos

Opprinnelig lagt inn av zol, her.


Fra og med 1.januar sender jeg alt jeg får fra dem i retur . Kataloger, brev og spam.

Haha, kanskje jeg skal gjøre det samme. Samle opp og sende de en pakke.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:48   #5
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ellos

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Ja de er helt utrolige. Og så personlige som de er. Her går alt uåpnet i søpla.

Jeg åpner alt og så kaster det. Venter jo på; "Bestill hva du vil, få det gratis!!".

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:52   #6
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Ellos

Ellos maser veldig ja.. Verre enn de andre postordrefirmaene, LaRedoute har også en tendens til å være intense..

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:57   #7
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ellos

Jeg hadde samme problem for en stund tilbake. Så "glemte" jeg heldigvis å melde fra om at jeg endret email, da slapp jeg iallefall alle mailene.
Alt det andre går rett i søpla. Men jeg har ikke sett noe derfra på en stund, så jeg er nok ikke av de "gode kundene" lenger

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:57   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ellos

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Haha, kanskje jeg skal gjøre det samme. Samle opp og sende de en pakke.


Nei nei, du må ikke finne på å betale selv! Kryss over ditt navn på alt du får, skriv RETUR med store bokstaver og putt det i nærmeste postkasse. Versegod Ellos.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 12:01   #9
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ellos

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nei nei, du må ikke finne på å betale selv! Kryss over ditt navn på alt du får, skriv RETUR med store bokstaver og putt det i nærmeste postkasse. Versegod Ellos.

Joda, tenkte bare at det måtte være fryktelig hyggelig for de å motta en gave, sånn rett etter jul og alle greier.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no