Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor mange jakker/kåper har du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvor mange jakker har du
1-5 28 30,43%
6-10 25 27,17%
11-15 15 16,30%
16-20 14 15,22%
21-25 4 4,35%
26-30 4 4,35%
Banan 2 2,17%
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-14, 09:34   #1
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Hvor mange jakker/kåper har du?

Jeg fant ei jakke på Zalando jeg bare måtte ha i går, og før jeg bestilte tok jeg en runde på om jeg hadde noen jakker jeg kunne kvitte meg med, evt selge for å finansiere den nye. Jeg har sikkert 15 jakker/kåper, men det var kun én jeg ikke ønsker å ha lengre, men den er 10 år gammel og ikke mye å selge. Alle jakkene er ulike og til hvert sitt bruk.

Hvor mange jakker har du?
Trenger du alle?

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 09:43   #2
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Jeg har mange, sikkert rundt 20... Trenger nok å rydde i skapet.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 09:59   #3
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Ca 5. Bruker bare 2 av dem..

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 09:46   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Jeg tør ikke telle over, men jeg har mye jakker. Ikke så mye kåper, men to lange dunjakker, ergo trenger jeg jo en kåpe til pent, ikke sant?

Jeg har ikke mye klær, men jakker og sko, der er visst behovet utømmelig.

Tidligere jobbet jeg i et firma som solgte profiltøy. Jeg var der over 3 navnebytter, og fikk nye jakker hver gang. Da vi flyttet hadde jeg opptelling, 28 jakker med logo. Stort sett allværsjakker i varierende kvalitet og farge. Syntes jeg hadde bruksområde til alle, men har ikke savnet mer enn et par, etter at jeg gikk ned i vekt, og donerte de til Fretex.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 09:47   #5
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Jeg har ei vinterkåpe, ei dunkåpe, ei dunjakke, en sommerjakke og en deminjakke. Ja, og en skalljakke. 6 stykker. Jeg hadde glatt klart meg uten denimjakka og dunjakka.

(Jeg har et sted mellom 5 og 10 treningsjakker. Jeg trenger ikke alle. )

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 10:05   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Jeg har mange, hvis jeg teller med alle sesonger. Vet ikke om jeg tør å telle, men de jeg kommer på er: 5 skinnjakker, 3 ullkåper, 1 kortere ulljakke, 1 dunparkas, 1 annen foret parkas, 1 tynn dunjakke, 1 boblejakke, 2 snowboard/skijakker, 1 softshellkåpe, 1 allværskåpe, 2 regnjakker, 3 stk trenchcoat/tynne kåper, 1 sort pen jakke, ihvertfall 4 dressjakker, 1 tweedjakke, 1-2 tynne sommerjakker. Alle disse er i bruk, og er kjøpt over flere år. I tillegg har jeg nok noen jeg egentlig ikke har brukt på lenge, som kan komme seg ut av huset.

Jeg trenger nok ikke alle disse jakkene og kåpene, men jeg liker dem og vil gjerne ha dem til hvert sitt bruk. Ser at antallet får meg opp i den øverste kategorien.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 20:59   #7
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Totalt med ski og alt? Over tretti tipper jeg. Men jeg har på agendaen at jeg skal prøve å få solgt noen av de som ikke brukes. Jepp.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 07:30   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Totalt med ski og alt? Over tretti tipper jeg.

Jeg regnet ikke med skiene, altså.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 10:00   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

En dunjakke, en parkas, en ullkåpe, en skalljakke, en løpejakke, en skinnjakke, to dressjakker, en sort trenchcoat og en sommerkåpe. 10 altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 10:05   #10
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

1 dunkåpe, 2 dunjakker, 1 skalljakke, 1 skallkåpe, 3 ullkåper, 1 lys vårkåpe, 1 kort bomullsjakke. 10 stk tilsammen. Trenger ikke begge dunjakkene, og heller ikke 3 ullkåper. 2 av de er gamle og ikke så fine, så brukes ikke. Trenger flere sommer/vårjakker, eller 1 ihvertfall.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 10:06   #11
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Dressjakker regner jeg som innejakker og har ikke telt de, men har 5 av dem også.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 10:08   #12
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Ikke mange. Dunjakke, regnkåpe, skinnjakke. En gammel skalljakke jeg ikke bruker. Et par slitte ulljakker som skal byttes ut. Jeg trenger jakke.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 10:09   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Regntøy glemte jeg. Har en tynn regnjakke og en regnfrakk også. Så 12 da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 10:12   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Det jeg kommer på er i hvert fall en lang dunkåpe, en parkas, en tynn og en tykk skinnjakke, en dongerijakke, et par ulljakker for vår/høst, en regnjakke eller to, en regnkåpe, en håndfull knelange kåper, en dunvest. Det er nok mer også.

Jeg har ønsket meg en sånn tynn dunjakke, men velger å la være fordi jeg rett og slett har så mange jakker.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 15:08   #15
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har ønsket meg en sånn tynn dunjakke, men velger å la være fordi jeg rett og slett har så mange jakker.

Jeg har flere sånne tynne, og de er de jeg har hatt suverent mest glede av de siste tre årene. Uunværlige og geniale og jeg tror nesten jeg ikke ville klart meg uten. Så kudos!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 17:36   #16
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har flere sånne tynne, og de er de jeg har hatt suverent mest glede av de siste tre årene. Uunværlige og geniale og jeg tror nesten jeg ikke ville klart meg uten. Så kudos!

Virkelig enig. Eg hadde i grunn ikkje tenkt kjøpe på grunn av komboen mange jakker og at "heile" den kvinnelige befolkninga mellom 35 og 60 går i den men eg kjøpte ei på tirsdag likevel. Og makan for et plagg!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 10:13   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Jeg kvitter meg sjelden med ting. En dyr pen kåpe jeg kjøpte i USA da jeg forlovet meg for 17 år siden er umoderne, men kul, men hindret meg ikke å bruke den senest for Moen uker siden. Så kleslageret er stort, men jeg har plass til alt og why not? Jeg regner med at jeg har minst 10 valgmuligheter i hver jakkekategori... Men jeg synes som sagt at det er gøy å variere, og si at "Ny? Nei, denne er over 10 år gammel!" til venninner som ikke ville vært caught dead i annet enn det nyeste nye hippe dyre.

Ett unntak er teknisk tøy/skallklær; der har det vært en så stor utvikling at de gamle plaggene er så underlegne at jeg ikke vil bruke dem.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 10:25   #18
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Tja. Jeg har vel to kåper, to skinnjakker, to olajakker, en høstjakke (lett foret), en ulljakke, en kort og en lang tykk dunjakke, en tynn dunjakke pluss noe annet jeg ikke har oversikt over.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 10:31   #19
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

11 tror jeg, og det er da for alle sesonger.
3 skalljakker (en er oppbrukt), en bobleparkas, en boblejakke, en ullkåpe (brukes aldri), en arvet tykkere kåpe (fra 60-tallet), en fleecejakke, 2 jakker/kåper og en Lady Coat fra Bergans.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 10:48   #20
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Jeg har
- Bergans dunjakke
- Bergans skalljakke (går fra hverandre, så den brukes kun i stallen)
- Didrikssons skalljakke
- Norrøna tynn anorakk
- Didrikssons vinterparkas
- 3 hjemmesydde ullkåper (får aldri for mange av disse)
- Skinnjakke
- 2 skinnkåper (kunne sikkert kvittet meg med disse for de brukes aldri)
- Vinterjakke (brukes aldri)
- En vår/høst-parkas
- Ei dongerijakke
- Regnjakke
- Ullkåpe

Bortsett fra skinnkåpene og den ene boblejakka så brukes alt.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no