Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvilke aviser leser du?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hvilke aviser leser du jevnlig?
Dagbladet 31 37,80%
Aftenposten 38 46,34%
VG 31 37,80%
Dagsavisen 9 10,98%
Klassekampen 6 7,32%
En av "de 4 store" (Fæ-vennen, BT, Adressa, SA) 21 25,61%
Andre lokalaviser 43 52,44%
Ny Tid 4 4,88%
Morgenbladet 12 14,63%
Finansavisen 0 0%
Dagens Næringsliv 5 6,10%
Dag og Tid 1 1,22%
Leser ikke aviser 1 1,22%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 82. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-07, 12:22   #61
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke aviser leser du?

Jeg leser Dagsavisen og Klassekampen ut og inn, sistnevnte er ikke akkurat så god på nett, så jeg prøvde meg med et abonnement. Det kuttet jeg kjapt ut, jeg kan ikke fordra å få avisen dagen etter.
Ellers leser jeg BT og Aftenposten og sveiper innom tabloidene når det passer seg slikt.
BA og VG er jo like interessante som Se&Hør til tider, dog foretrekker jeg de førstnevnte.
Ny Tid får jeg forresten også med meg, når jeg husker det.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 12:28   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke aviser leser du?

Jeg kjøper sjelden aviser, men leser de fleste på skolen eller jobb.

Mer eller mindre daglig blar jeg gjennom Aftenposten, Dagbladet, VG, Dagsavisen og Drammens Tidende. Klassekampen leser jeg noen ganger i uken, samme med New York Times.
Nesten ukentlig leser jeg Ny Tid og Morgenbladet.

Ser også gjennom andre lokalaviser hvis jeg har grunn til det pga jobb.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 13:01   #63
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke aviser leser du?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg leser Dagsavisen og Klassekampen ut og inn, sistnevnte er ikke akkurat så god på nett, så jeg prøvde meg med et abonnement. Det kuttet jeg kjapt ut, jeg kan ikke fordra å få avisen dagen etter.

Nå kommer Klassekampen med morgenbudet, som de andre avisene.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 13:06   #64
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke aviser leser du?

Jeg krysset av for Dagbladet, Lokalavisen, Morgenbladet og Aftenposten.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 13:47   #65
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke aviser leser du?

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Nå kommer Klassekampen med morgenbudet, som de andre avisene.

Jeg bor på feil side av landet, gjelder det her også?
I så fall kan det jo hende at jeg gidder å abonnere litt til.
Hvis ikke vi har det på jobben, og det tror jeg kanskje ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no