Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The Hobbit - hva synes vi?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-13, 10:59   #1
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

The Hobbit - hva synes vi?

Jeg og åtteåringen var på kino i går. Vi leste boka sammen i høst, og han elsket den og gledet seg sånn til denne filmen at vi valgte å vente til han fylte åtte nå i januar sånn at vi kunne se den på kino sammen. Han tålte det godt, og han elsket filmen! Og jeg? Tolkien- og Jackson-fantasten?
Jeg var forhekset. Jeg smilte meg gjennom hele filmen, tok åndeløst inn de storslagne naturscenene, felte en tåre her og der over gjensynet med gamle-Bilbo, Frodo og Gandalv, fikk frysninger da Galadriel åpenbarte seg og Elrond, Galadriel, Gandalv og Saruman hadde rådslagning i vakre Rivendell.
Da vi hadde sittet pal i to timer, kikket jeg på klokken og tenkte: "Å, nei! Bare en time igjen!"
Ingen av oss ønsket at filmen skulle ta slutt, og vi gleder oss til neste år allerede.

Fine filmen. Flotteste filmskaperen. Jeg kan nesten ikke vente til neste tur til Midgard.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:02   #2
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Jeg likte filmen veldig godt. Jeg liker godt de storslåtte kulissene og det fantastiske landskapet.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:10   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Nå hadde jeg senket forventningene mine kraftig, da, etter som det ble klart at det skulle bli først to og så tre filmer. Men jeg likte den i det store og det hele veldig godt. Klart de griper den minste unnskyldning til å slåss ellevilt og altfor lenge med orker, og jeg synes framstillingen av Radagast var, hm, ganske speisa, men det var massevis jeg likte også. Utdypingene og innskuddene i historien fra andre steder i Tolkien-kanonen likte jeg stort sett godt, jeg elsket Martin Freeman som Bilbo, og Ian McKellens Gandalf var en fryd å møte igjen. Dessuten hadde jeg med meg en ekstremt entusiastisk niåring, og det hevet jo også opplevelsen mange hakk.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:15   #4
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Jeg har snart ti-åring som blir litt redd av filmer av og til, og som ikke har sett Ringenes Herre-filmene. Blir denne for skummel, mon tro? (Resten av familien vil gjerne gå så fort som mulig, nemlig. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:43   #5
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?



Ben "Radagast not able to attend" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:43   #6
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Jeg likte den godt, og gleder meg til neste, men er glad for at jeg a) ikke har lest noen av bøkene på omtrent ti år og b) at jeg ikke er av den bokstavtro typen.

Den som kunne bo i the Shire.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:48   #7
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har snart ti-åring som blir litt redd av filmer av og til, og som ikke har sett Ringenes Herre-filmene. Blir denne for skummel, mon tro? (Resten av familien vil gjerne gå så fort som mulig, nemlig. )

Min datter (snart 11) hadde mareritt etter å ha sett denne, og det var Gollum som var skurken. Det var mange skumle scener i filmen, men det var Gollum som var verst.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 12:01   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Elsket den

Jeg var spent, siden den har fått noe blandende reviews. Men har kun sett overskrifter (leser så og si aldri reviews og synopsis av filmer i fare for å ødelegge opplevelsen og ha andres meninger i hodet ).

Jaja, så er det en film for fansen, men det passer meg utmerket! Jeg er en die hard fan, og elsker Jacksons fremstillinger. Jeg synes de har bundet sammen filmene på en fiffig måte, og selv om man ser at karakterene har blitt eldre siden Ringens Brorskap så gjør det ingen verdens ting. Jeg elsket hvor grundig Jackson har vært bakgrunnshistoriene. Flott å se Erebor i all sin prakt, og mer av Rivendell.

Og Richard Armitage som Thorin En fryyyyyd å se! Må jo bare gi meg over igjen for knallgod casting! Freeman som Bilbo er jo også knall. Flott at de har klart å differensiere gjengen med dverger på en god måte også.

Vi så den i 3D, og det var ok selv om synet mitt ikke funker optimalt med det. Jeg må ta av å på mine egne briller under 3D brillene og det blir tidvis ganske så blurry. Så jeg håper å få se den på 2D på kino også. Jeg taklet helt fint 48 FPS, men kan heller ikke si at det gav meg en fullstendig ny måte å si film på. Bildene var klare og fine med god dybde (forruten periodene med blurriness som nevnt over).

Så til mine tanker vedr. alder: Jeg så den med min 8-åring, og vi har lest boken. Mannen så den først for å vurdere om poden kunne se den, og evt om den da skulle ses på kino eller vente til den kom på bluray. Det er en heftigere opplevelse å se film på kino kontra hjemmekino. Vi ble enige om at LotR måtte ses først hjemme for å se hans reaksjon på den, selv om den er mørkere enn Hobbiten. Han har spilt hele Lego LotR spillet og kunne da også hele handlingen Han er veldig flink til å skille fantasi og eventyr fra virkelighet så det gikk helt fint. Han reflekterer også godt over stoffet. Må også legge til at han leser tekst godt. Vi er strenge på de her, og mener at ihvertfall filmer som dette ikke bør ses før man kan lese tekst. Søsteren på 10 år leser ikke godt nok, og klarer da ikke henge med i handlingen.

Så mitt tips hvis man lurer på om dette er en film for ditt barn:
Se den først og vurdér.
Les gjerne boken først, slik at man kjenner handlingen.
Sjekk at barnet kan lese tekst godt nok.
Er barnet vant til å gå på kino (les: mørkt, høy lyd og stort lerret er heftigere enn hjemmekino, og man kan ikke pause filmen eller evt spole hvis det blir for skummelt).
Vurdér om Ringenes Herre bør ses hjemme først. Den er mørkere enn Hobbiten, men selv om boken Hobbiten er mer barnebok enn Ringenes Herre så er filmen ganske heftig.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 12:03   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Ahhh, priceless, Benmurphy!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 12:16   #10
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Jeg glemte en favoritt: James Nesbitt som Bofur!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 12:18   #11
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg glemte en favoritt: James Nesbitt som Bofur!

Bifur! Men ja! Det var et høydepunkt! Dessuten syntes jeg goblinkongen i fjellet var riktig så vittig (spilt av Dame Edna!).

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 12:24   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Bifur!

Neida, du har jo helt rett. Bofur, ja.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 12:41   #13
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Jeg er ingen Tolkien-fantast, har ikke lest bøkene. Eller egentlig har jeg lest en barneversjon av Hobbiten en gang, men det teller ikke.

Men jeg elsket filmen! Synes den var bedre enn LOTR. Og jeg har forelsket meg helt og holdent i Martin Freeman! Kunne ikke funnet en bedre hobbit.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 12:46   #14
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.


Den som kunne bo i the Shire.

I Norge er det grønt og fredelig og ikke noe krig og meteorologisk institutt ønsker at det skal være tilgjengelig gratis værdata og man kan kjøpe jordbær langs veien og legge igjen penger i en ulåst kasse og de fleste har navn som er sånn Underhaug, Sotberg, Fjellstad, Vik, Mo. Og det verste som har skjedd er at det var lite smør her i forledens år.

Vi bor i the Shire.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 12:48   #15
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Vi bor i the Shire.

Utvilsomt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 12:49   #16
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Utvilsomt.

Jeg tror du hører til i Bri. Du mengler deg med utenlandske folk og har lite hagegreier for deg. Så jeg er litt mistenksom.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 12:51   #17
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Nei, jeg er bare en Tók, det er ikke verre enn det.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 12:55   #18
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Nei, jeg er bare en Tók, det er ikke verre enn det.

Lang, litt gal og kan nesten ri på hest? Kan stemme det. Blir neste nicket Toffobras?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 12:59   #19
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Lang, litt gal og kan nesten ri på hest? Kan stemme det. Blir neste nicket Toffobras?

Liker båter. Toffobras Tók er vel et bra navn?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 13:02   #20
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Hobbit - hva synes vi?

Jeg likte den veldig godt og Martin Freeman er veldig riktig i rollen.

Vi så den uten barn og var glad for det. Den ville vært alt for skummel både for min 11 åring og 9 åring. Men det er jo forskjell på barn.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no