Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Irmas kokebok (med bilder)

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-07, 19:22   #181
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Søren òg! Er snart ferdig med en ukes-meny fra SpisBedre-bladet,
og har helt glemt å ta bilder og slikt!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 19:24   #182
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Det var synd LilleLeo. Du får legge kameraet på kjøkkenbenken.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 20:49   #183
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Why? Why? did I open this tråd???

Everything looks sååå god! name namm

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 21:38   #184
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.


Bidrag fra meg;

Gulrotkake

Lagar denne no eg

Men me kom litt seint i gang med bakinga. Er det greit om eg ventar med å lage glasuren/toppingen til i måro? Eller må det gjerast asap?

Sliter med denne hersens eggedosisen. Eg får ikkje piska den sånn at den blir stiv/fast. Kva gjer eg feil? I dag måtte me gi oss pga. at mixmasteren gjekk varm

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 18:18   #185
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

hmmm, slurp.

Irma... er du klar over at vi er temmelig mange som etterhvert truer med å komme på besøk?

Tror jeg skal la denne sida ligge å slenge så sambomannen kan få noen fikse idéer.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 18:44   #186
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.



Lagar denne no eg

Men me kom litt seint i gang med bakinga. Er det greit om eg ventar med å lage glasuren/toppingen til i måro? Eller må det gjerast asap?

Sliter med denne hersens eggedosisen. Eg får ikkje piska den sånn at den blir stiv/fast. Kva gjer eg feil? I dag måtte me gi oss pga. at mixmasteren gjekk varm


Selve kaken kan fint lages dagen i forveien. Den får faktisk mer smak og blir saftigere av å stå en stund i kjøleskapet.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 20:52   #187
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Oppskriften på biffen er hentet fra Matprat. Den ble litt seig, neste gang forsøker vi med indrefilét. Smaken var god. Potetene er noe mannen min fant på, for å avveksle litt fra ovnsstekte poteter. Ved siden av serverte vi grillspyd og bearnaisesaus. Sausen passet ikke så godt til pestosmaken.

Pronto biff

2 porsjoner

2 stk. biff á 200 g
2 ss pesto
4 skive parmesan
1 ts tørket basilikum
2 ss olje

Slik gjør du:
1. Del biffene på langs nesten gjennom med en skarp kniv. Smør på pesto og legg inni et par skiver parmesanost.

2. Fest biffen sammen i enden med en tannstikker.

3. Pensle biffene med olje, krydre med basilikum, salt og pepper. Grill de ca. 2 minutter på hver side på god varme.

Server gjerne med soltørkede tomater og godt brød eller potetmos.

Pannestekte poteter

Skrell poteter, og del i båter. Kok i ca 7 minutter. Stek i litt olje panne på middels varme til de er gylne og gjennomstekte, i ca 5-10 minutter.





Nok en tomatsuppeoppskrift. Blir dere lei? Denne var litt syrlig i smaken, men god! Neste gang trur jeg vi putter en ts sukker oppi for å balansere smaken litt. Ved siden av serverte vi de gode rundstykkene med gulrot og timian (innlegg 78), disse rundstykkene har blitt en hit her i huset fordi de er litt grove, saftige og gode.

Yoghurtkremet tomatsuppe med basilikum (Tine)

4 porsjoner

· 4 stk. finhakket sjalottløk
· 1 stk. finhakket hvitløksbåt
· 0,8 ts chilipulver
· 1 ss TineSmør
· 2 ss tomatpure
· 2 boks ( a 400g ) tomater
· 1 stk. laurbærblad
· 5 dl grønnsaksbuljong
· 3 dl TINE Matyoghurt
· 1 ss maisennamel
· 1 ts salt
· 0,5 ts nykvernet pepper
· 2 ss frisk hakket basilikum

Løk og hvitløk finhakkes og surres i smør tilsatt chilipulver til det er blankt. Rør inn tomatpure og fres 2 minutter til. Tilsett tomatene og laurbærblad, ha i kraften og la det koke ca.10 minutter. Smak til med salt og pepper. Ønsker man en jevnere suppe, kan den kjøres i foodprocessor. Rør sammen maisennamel og 2 dl matyoghurt og bland det i suppen under røring. Kok forsiktig opp. Server med dryss av finhakket basilikum og resten av yoghurten i klatter oppå.

NB! Vi blander yoghurten med maisenna eller hvetemel for at den ikke skal skille seg ved oppvarming. Ikke la retten fosskoke etter at yoghurten er tilsatt.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 21:04   #188
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av vicky79, her.

Why? Why? did I open this tråd???

Everything looks sååå god! name namm

Jeg har en hone aa plukke med deg. Hvor ı alle dager ble det av oppskrıften paa den der kyllıng-greıen jeg fıkk hos deg? Den lovet du meg for over et aar sıden.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 21:06   #189
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Jeg vil også ha oppskrift på kylling-greie. Hva det nå enn måtte være. Lag kylling-greie, ta bilde og legg inn oppskrift her Vicky. Alternativt kan jeg ta med meg fotoapparatet og ta en tur til deg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 21:17   #190
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg vil også ha oppskrift på kylling-greie. Hva det nå enn måtte være. Lag kylling-greie, ta bilde og legg inn oppskrift her Vicky. Alternativt kan jeg ta med meg fotoapparatet og ta en tur til deg.

Den planen lıker jeg! Lag lıtt mat tıl oss ı samme slengen da vel!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:24   #191
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Synes denne bør "klistres" jeg.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:34   #192
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

Synes denne bør "klistres" jeg.

:enig:

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 23:35   #193
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg har en hone aa plukke med deg. Hvor ı alle dager ble det av oppskrıften paa den der kyllıng-greıen jeg fıkk hos deg? Den lovet du meg for over et aar sıden.

Ups! sorry... I am going to make it this weekend!!!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 18:09   #194
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Tomatsalat

Denne "retten" krever vel egentlig ingen oppskrift, den lager seg selv, men den er så god og så innbydende å se på at den allikevel fortjener en plass her i Irmas vidunderlige tråd;

4 store solmodne (gjerne økologiske) tomater
1 pk fersk mozarellaost
Fersk basilikum
3-4 ss god olivenolje
Salt og pepper etter smak.

Tomater og mozarella anrettes pent på et fat og pyntes med basilikum. Oljen helles over herligheten, og salt og pepper haes på etter ønske.


Sist redigert av Fruktflua : 12-10-08 kl 20:21.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 20:52   #195
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Åhh, caprese er så godt. :sulten:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 22:59   #196
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Ny suppe. *bombe* Dette var en skikkelig middagssuppe, tykk med biter i. En mellomting mellom mullagatawnysuppe og tomatsuppe. Ostekremen satte en skikkelig spiss på smaken.

Hot kyllingsuppe (Tine)

4 porsjoner

Ingredienser:

· 2 stk. kyllingfileter
· 1 stk. eple
· 1 stk. løk
· 2 ss TineSmør
· 1 ss karri (vi brukte hot madras)
· 2 boks hakket tomat hermetisk
· 1 dl vann
· 3 dl TINE Matfløte
· 2 stk. grønnsakbuljongterninger
· 1 ts sukker
· 0,5 dl finhakket persille

Kald ostekrem:

· 1 beger Snøfrisk Naturell , eller med dill
· 3 ssTINE Lettrømme

Dryss:

· 4 ss hakkede krydderurter


Del kyllingen i biter, skrell og del eplet i mindre biter, finhakk løken. Smelt smøret med karri i en kjele, fres kylling, eple og løk i smøret og tilsett vann, tomater, buljongterningene og matfløten. La alt få et oppkok og la det småkoke i 5 - 10 minutter. Smak til med salt, pepper og sukker. Dryss hakkede krydderurter over rett før servering og ha i noen små biter kyllingkjøtt. Server også eventuelt en kald ostekrem på. Se under!

Kald ostekrem: Bland Snøfrisk og lettrømme til en jevn krem. Ha eventuelt kremen i sprøytepose og sprøyt litt i tallerkenen, eller bruk skje. Hell over rykende varm suppe og dryss på friske, hakkede urter.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008

Sist redigert av Irma : 04-08-07 kl 09:51.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 23:34   #197
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Den suppa må jeg prøve når vi får nytt kjøkken!

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 15:35   #198
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Teriyakibiff

600 g hel ytrefilét av storfe

Teriyakimarinade:
4ss soyasaus
1 dl ananasjuice
1 ts finhakket ingefær
2 båter hvitløk

Tilbehør:
160 g tørre nudler
1 bunt vårløk
3 gulrøtter
8 blader kinakål
1 l vann
1 ts salt
4 ss finhakket koriander

Den så skikkelig god ut! Skal prøves, idag blir det kjøttkaker med ertestuing, men kanskje i morgen!

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 21:40   #199
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

No har eg saksa ut det eg meine sjøl eg kan få til. Dette ser fantastisk ut, Irma mi!

Eg laga den lettvinte tomatsuppa i dag forresten, men storeL syns Toro si er bedre.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 21:53   #200
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

No har eg saksa ut det eg meine sjøl eg kan få til. Dette ser fantastisk ut, Irma mi!

Eg laga den lettvinte tomatsuppa i dag forresten, men storeL syns Toro si er bedre.

Det er så herlig å bli susset litt på.

storeL har nok blitt vanskjøttet med Toro tidligere, og dermed fått forvirrede smaksløker. Neida, seriøst. Hvis jeg skal være helt ærlig er den lettvinte tomatsuppa den minst gode av de 5 (?) tomatsuppene jeg har prøvd ut - og delt med dere i denne tråden. De beste tror jeg er de du finner i innlegg 36 og 98.

Har lyst til å si at mange av oppskriftene jeg har lagt ut i denne tråden er nyprøvde oppskrifter. Det er først i år vi virkelig har kommet i gang med å prøve ut oppskrifter fra de hundreogfjørti kokebøkene jeg har. Mange av oppskriftene har jeg hatt lyst til å lage på nytt, det er derfor litt stille fra meg om dagen. Dessuten går motivasjonen til å prøve ut nye ting litt i bølger. Det er forresten veldig motiverende å få tilbakemeldinger på at oppskriftene faktisk prøves ut, hvis ikke blir tråden litt meningsløs. Skulle ønske flere ville delta med sine oppskrifter også. Kom igjen folkens!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no