Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-09, 00:08   #501
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

(Og visst stemmer den, det står jo at man ikke trenger å like fotball.At det er en fordel er jo min subjektive mening, for som de sier i reklamen: Livet er morsommere for den som er glad i fotball.)

Pøsj, du må bare være blond nok, for: "blondes have more fun". Ingen grunn til å like svette menn som jogger rundt i shorts etter en lærkule da. :enkel:

  Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 13:00   #502
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Hvem er det som har sagt at alt skal være så morsomt hele tiden, da? :likerhellerikkefotball:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 13:03   #503
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Blondiner er så enkle at de ikke skjønner at livet kan være kjedelig må vite.

  Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 13:21   #504
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Ah. Som jeg har sagt noen ganger. "Tenk så deilig det må være å være så dum at man ikke skjønner at man er dum!" :sukker henført:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 13:23   #505
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Det er direkte vakkert skal jeg si deg.

  Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 13:28   #506
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Nja.. er nå ikke så veldig farlig med litt kreativ ortografi- får lite pepper for ganske tydelig dyslektiske kromspring her inne så det ekke fali å sleive litt med tastaturet, om man har noe å si- flisespikkerne er harde mot hverandre, men egentlig manske softe mot oss andre....: outertøffingene:

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 14:02   #507
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Nja.. er nå ikke så veldig farlig med litt kreativ ortografi- får lite pepper for ganske tydelig dyslektiske kromspring her inne så det ekke fali å sleive litt med tastaturet, om man har noe å si- flisespikkerne er harde mot hverandre, men egentlig manske softe mot oss andre....: outertøffingene:

Det hjelper å si fra om at man har dysleksi, ja. Sånn generelt, egentlig. Jeg har aldri møtt en språknerd, verken på forum eller i RL, som ikke klarer å overse stort sett hva som helst av skrivefeil fra noen som har uttalt dysleksi. (Det funker ikke å skylde på dysleksi for å forsvare rosa skrift og rare fonter, dog. :har opplevd det også: )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 14:09   #508
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

(Det funker ikke å skylde på dysleksi for å forsvare rosa skrift og rare fonter, dog. :har opplevd det også: )

Fargeblindhet kan muligens unnskylde rosa skrift, men rare fonter finnes det ikke unnskyldning for.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 14:17   #509
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Og dialekt

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 10:48   #510
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Jeg skal prøve så godt jeg kan. Har slitt med lese å skrivevansker. Men har enda en del småfeil når jeg ikke bruker god tid.
Men har ingen problemer med at noen peker ut mine skrivefeiler.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 12:04   #511
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

Jeg skal prøve så godt jeg kan. Har slitt med lese å skrivevansker. Men har enda en del småfeil når jeg ikke bruker god tid.
Men har ingen problemer med at noen peker ut mine skrivefeiler.

Drit i skrivefeilene, det viktigste er at du liker (rett) fotball(lag).

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 12:19   #512
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Drit i skrivefeilene, det viktigste er at du liker (rett) fotball(lag).

Don`t worry I do.

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 12:21   #513
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Drit i skrivefeilene, det viktigste er at du liker (rett) fotball(lag).

Jeg har en sønn som er Liverpoolfan, teller det? Jeg kan bare ikke fordra fotball.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 12:26   #514
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jeg har en sønn som er Liverpoolfan, teller det? Jeg kan bare ikke fordra fotball.



OK. Sønn med vett er formildende.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 12:30   #515
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 17:11   #516
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Agenten: Fortalte jeg at jeg kjøpte meg ny lue forrige helg? En rød og vakker Liverpoollue. Ungene ble dødelig fornærmet da jeg viste den frem.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 17:46   #517
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Agenten: Fortalte jeg at jeg kjøpte meg ny lue forrige helg? En rød og vakker Liverpoollue. Ungene ble dødelig fornærmet da jeg viste den frem.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 20:09   #518
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Jeg synes Liverpool har valgt seg en nydelig klubbhymne, men interessen stopper cirka der.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 20:39   #519
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Min Liverpool-interesse strekker seg til sympati med de jeg kjenner som er litt lei seg om dagen. Om jeg ikke har det minste snev av fotballinteresse selv, har jeg skjønt at det er skikkelig kjipt når de man holder med gjør det dårlig. :empatisk:

  Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 21:17   #520
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg synes Liverpool har valgt seg en nydelig klubbhymne, men interessen stopper cirka der.

Jeg er raus og forlanger ikke mer enn det.

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Min Liverpool-interesse strekker seg til sympati med de jeg kjenner som er litt lei seg om dagen. Om jeg ikke har det minste snev av fotballinteresse selv, har jeg skjønt at det er skikkelig kjipt når de man holder med gjør det dårlig. :empatisk:

Jah. Det er det.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
folkeopplysning, fotball, klassiker, prosopopeia, punktum før smilefjes, skrevne regler, skrevne uskrevne regler, spikking, teletubbyene, uskrevne regler


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no