Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ny HM-katalog

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-08, 17:39   #1
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Ny HM-katalog

Yep, da har haustkatalogen kommi hit allerede.
Eg har nok av sommarklær no så det var morro sjølv om det er tidleg.
Har lagt inn ein "liten" bestilling, litt til meg og ungane.
Var fin fleece jakke graits og 10% hvis ein bestilte inna 19. mai.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 17:44   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny HM katalog

Høh, jeg har ikke fått!

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 17:48   #3
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny HM katalog

Ikke jeg heller.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 17:53   #4
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny HM katalog

Eg svarte på at eg ville ha forhåndskatalog på nettet for lenge sida.
I fjor fekk eg den i juli.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 18:05   #5
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny HM katalog

Må vel bare smøre meg med tålmodighet da, for jeg har ikke bestilt forhåndskatalog... Søren å!

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 18:21   #6
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny HM katalog

fått den jeg og. Skal også ha meg fleecejakke.... Og jeg liker de enkle toppene deres. Men kjøper ikke bukser/kjoler der til meg selv, de må prøves

Ungene får velge seg hvert sitt "første skoledag sett". De trenger ikke så mye bukser, for jeg kjøpte 8 fra "outlet" ganske nylig.... (ca 600 kr....)
Ofte mye billige rester der om en gidder å kikke gjennom.
Her i februar kjøpte jeg: 2 vinterjakker, ei fleecejakke, en velourbukse, en kjole, 2 stillongs og 3 par vanter. Til den nette sum av 250 kr!!! Var noen dager med halv pris på alle nedsatte varer, og jeg så gjennom med tanke på neste sesong.

Passformen er veldig bra til mine jenter, og de er like lite glad i å gå i klesbutikker som meg, så det er deilig å kunne kikke å fred og ro hjemme.
(minsten ville ha med katalogen i stedet for tegnesaker når vi skulle følge de eldste på svømmetrening på mandag)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 18:45   #7
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny HM-katalog

Ja jentene her har masse HM, det passer perfekt.
Er så mykje fint til dei at eg går nesten heilt amok, men begrensa meg veldig no.
Storebror passer ikkje så godt i buksene der (er veldig tynn), men dei tynne genserane og hettegenserane er supre.

Eg bestilte meg jeans, to Logg bestefartrøyer, ei bluse, ein anna genser, to kortarma topper og fleece jakka i vinraud.
Eg er positiv overraska over jeans buksene, supre til meg. Er jo berre å sende att hvis dei ikkje passar så eg tok sjansen.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 21:02   #8
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny HM-katalog

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Ja jentene her har masse HM, det passer perfekt.
Er så mykje fint til dei at eg går nesten heilt amok, men begrensa meg veldig no.
Storebror passer ikkje så godt i buksene der (er veldig tynn), men dei tynne genserane og hettegenserane er supre.

Eg bestilte meg jeans, to Logg bestefartrøyer, ei bluse, ein anna genser, to kortarma topper og fleece jakka i vinraud.
Eg er positiv overraska over jeans buksene, supre til meg. Er jo berre å sende att hvis dei ikkje passar så eg tok sjansen.

enig, mye fint... Jeg og vil ha vinrød fleece.
Har tatt sjansen på bukser der en gang, men jeg har litt for runde lår. Og kjøper jeg de store nok til å få over lårene så er de for store i midjen...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 22:43   #9
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny HM-katalog

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

enig, mye fint... Jeg og vil ha vinrød fleece.
Har tatt sjansen på bukser der en gang, men jeg har litt for runde lår. Og kjøper jeg de store nok til å få over lårene så er de for store i midjen...

Ja da skjønner eg at dei ikkje passer til deg. Her passer dei fint. :litt rund rundt magen:.
Blir meir og meir glad i å bestille fra HM, finn aldri noko i butikkane men alltid masse i katalog/på nett.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no