Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kjæledyrtråden

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-11, 18:05   #81
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.878
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Her er hamsteret Rango.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 047.jpg (188,4 KB, 15 visninger)
Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 19:02   #82
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden


Faustino (Mainecoon)

Kastor (Devon rex)

Lillepus(gatemix på ca 12 uker) som tilfeldigvis endte opp hos oss etter å ha plaget nabolaget med sørgmodig mjauing flere netter, har jeg ikke fått lastet over bilder av enda.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 09:40   #83
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Mex: h*n var bare nyyyydelig!

Tusen takk. Han kan være en storsjarmør til tider ja.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 09:49   #84
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Dere vil se flere ja?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC_1500.jpg (182,9 KB, 27 visninger)
Filtype: jpg DSC_1497.jpg (199,8 KB, 22 visninger)
Filtype: jpg DSC_1514.jpg (199,3 KB, 23 visninger)
__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:01   #85
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Dere vil se flere ja?

Næmen se på den herlige lille bylten da! Blir jo helt valpesjuk. Labrador?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:18   #86
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Her er mine skjønninger. Pia er en bearded collie, Pelle og Misty har vi adoptert fra Dyrebeskyttelsen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 031.jpg (186,9 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg 061.jpg (184,0 KB, 10 visninger)
Filtype: jpg 007.jpg (195,9 KB, 8 visninger)
  Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:21   #87
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Næmen se på den herlige lille bylten da! Blir jo helt valpesjuk. Labrador?

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 13:00   #88
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.815
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Svartepus - Lillemanns Høyeste Beskytter og Beste Venn.

Her er gamlepusen vår - 13 år nå, er han blitt.

Før i tiden var han Kongen på haugen og Gatas skrekk. Nå er han degradert, ydmyket, og tilbringer mye tid inne med å pleie sin sårede stolthet. Det er ikke bare-bare at det flytter inn en ung, sprek guttepus i naborekka.

Ja, ja - så veit han hvordan det kjennes, han som i sin tid satte daværende nabopusegutt ettertrykkelig på plass, når vi kom som nye i rekka vår.

(Og hvem var det som påsto kastrerte hannkatter var fredelige vesner?)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 00:22   #89
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Fine dyrene! Og Svartepus, da, koseklompen - ikke bare tøff han der, altså.

  Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 01:04   #90
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Får vel bidra litt her jeg også.

Først har vi Surre, kaninen til storesøster. Han er en 4 år gammel løvehode/hermelin. En utrolig flott og hengivende skapning.

Videre kommer undulaten vår, Pluto. Han er vel i sitt 7. år nå, og er en morsom liten tass som vet å underholde med både lyd og fakter. Han er så happy når vi står opp om dagene her, og han spiser samtidig med oss, og i det hele tatt.

Til sist kommer en kar som egentlig ikke er vår da, men jeg kaller han litt min åkke som. Det er bikkja til mamma og pappa. Han heter Scott, og er en gordonsetter på 12 år. En gammel mann, med andre ord, og dessverre den siste hunden de kommer til å ha.

Han er verdens mest hengivende hund tror jeg, og han forstår så mye. Skiller på folk gjør han også, og bilde to av han viser hvordan han er i nærheten av meg... Jeg betyr TUR, og om jeg ikke viser vilje eller tegn til å gå tur, så setter han seg ned og uler, og vinker med frembena slik som her.

Kommer til å savne den karen der når han er borte altså

Vi har også en haug med fisk, men finner ikke noen bilder som viser akvariene akkurat nå. Har pr i dag 3 kar gående; 300, 60 og 20 liter. Mye vann...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC_8670.jpg (53,9 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg DSC_4932.jpg (39,4 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg DSC_9787.jpg (34,8 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg DSC_6518.jpg (50,5 KB, 24 visninger)
__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 20:17   #91
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.


Faustino (Mainecoon)

Kastor (Devon rex)

Synes navnene og kattene virket kjent, og jo. Disse pusene har jeg sett bilder av før på et annet forum.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 07:22   #92
Pippsy
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 22
Pippsy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Her er fineste godpusen, hun heter (selvfølgelig) Snøkvit.


Vi har to utekatter også, den ene er pusen i avataren min, den andre er sønnen til Snøkvit. Han er helt svart og heter Muskat(t).


Så har vi noen sånne. De kan vel kanskje ikke kalles kjæledyr, men de kan godt koses med.


Kuer er så skjønne syns jeg

Pippsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 07:28   #93
Pippsy
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 22
Pippsy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Så utrolig mange nydelige dyr.hadde en pus sist gang men måtte gi han bort pga minstemann som visste seg og ha allergi
Savner han utrolig mye til tider.han var litt spesiell da han var hannkatt three color, og blanding av hellig birma og huskatt.pluss at han hadde veldig blå øyne.
Nå har ho største i hus en hamster.Veldig skjønn da.
Hund hadde også vært morro og hatt, men det er jeg allergisk for.Så her blir det bare smådyr i hus.

Pippsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 22:56   #94
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Litt mer James. Jeg vet jeg har bilder der man helt tydelig ser at han er riesen, men finner ikke igjen nå.





__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 10:52   #95
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Vi skal hente hamsterunge i dag!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 11:03   #96
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Poden så bildet av James, nå vil han ut og kjøpe en sånn, helst med en gang. Lurer på hvor lenge jeg klarer å stå i mot presset.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 19:04   #97
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Poden så bildet av James, nå vil han ut og kjøpe en sånn, helst med en gang. Lurer på hvor lenge jeg klarer å stå i mot presset.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 19:09   #98
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

James er ordentlig barsk! Så klart!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 19:12   #99
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

James er ordentlig barsk! Så klart!

Barskest.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 22:30   #100
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Lotta er en rampepus til tider. Pøbeljenta hadde herjet mens jeg var på sykkeltur. Her hadde hun satt seg fast i en papp-plate, en del av et "klesskap" til bamsen til mellomste. Hun så rimelig komisk ut da hun kom ned trappa med denne pynten på seg. Jeg måtte rive pappen, for hun nektet å la meg prøve å tre hodet ut igjen.






Her "spiller" hun "Fang apene med minsten:

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no