Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Sookie Stackhouse-serien

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-12, 08:49   #1
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sookie Stackhouse-serien

Har "Deadlocked" i hus og gleder meg til å leste den!
Noen som kan opplyse meg om hva den nest site ( 11.) boken handlet om. Føler jeg husker for lite. Ikke har jeg bøkene her heller, for dehar jeg lånt ut, ellers skulle jeg lest de siste på nytt.

Sookie var sammen med Quinn og det tok slutt, og så var det den her greia med feene, og at de attakerte henne hjemme og kidnappet henne, skjedde det i bok 11? Hun var sammen med Eric ja?

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 09:34   #2
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sookie Stackhouse serien

Det skjedde ikke i bok 11. I bok 11 kommer Dermott og Claude og bor sammen med henne... Og resten husker jeg ikke, og mine bøker er pakket vekk pga flytting.

Men - jeg googlet litt i stedet. ;-) Kort resume her for eksempel.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 09:44   #3
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sookie Stackhouse serien

Åh, Deadlocked er bra!! (Og det samme er alle de andre bøkene, selvsagt.)

For en stund siden offentliggjorde Charlaine Harris at aller siste Sookie-bok kommer syvende mai neste år. :sipp:

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 10:02   #4
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sookie Stackhouse serien

Det har jeg ikke fått med meg at hun har sagt. Men jeg har tenkt på hvor lenge det går an å dra ut historien og hvor mange bøker hun kom til å skrive.

Og jeg er ikke ferdig med Deadlocked. Har begynt, ikke lest ferdig. Litt merkelig, for jeg pleier å sluke bøkene så fort jeg har fått dem i hus.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 10:21   #5
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sookie Stackhouse serien

Jeg har den som lydbok, og tok plutselig en annen buss hjem fordi den bruker 20 minutter lengre, slik at jeg kunne høre mer.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 10:26   #6
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sookie Stackhouse serien

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg har den som lydbok, og tok plutselig en annen buss hjem fordi den bruker 20 minutter lengre, slik at jeg kunne høre mer.

Såpass! Jeg har hatt den som badekarlektyre, jeg sleit litt med å komme inn i den. Nå som festen er ferdig kan det jo være at jeg får opp farten neste gang jeg tar i den.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 21:24   #7
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Sookie Stackhouse serien

Takk Takk, ja det stemmer jo det med at Claude bodde der.

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 00:39   #8
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sookie Stackhouse serien

...fiiiine boken... :har endelig kommet i gang igjen:
Og jeg som har tenkt å sove i natt.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no