Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-09, 14:56   #81
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Nettopp.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 15:47   #82
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jada, jeg ser den og det er jo litt komisk. Akkurat som at alle må skjerpe seg i lesing istedet for skriving liksom.

"Åh, her på FP kan vi skrive om alt mulig komplisert, men vi er ikke så gode til å forstå det".

Et av eksemplene jeg refererer til var engang jeg sa at jeg ikke syntes festdrakter til barn var fine, der jeg fikk så det haglet i bøtter og spann fordi jeg nærmest så ned på alle disse håpefulle, søte i 17.maitoget hvis foreldre ikke prioriterte eller hadde råd til "ekte" bunader. At jeg målte dem etter klærne de hadde på, når de selv var så fornøyde med finstasen. Det var ikke akkurat en komplisert tråd.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 16:15   #83
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Vel, de gangene noen blir misforstått opp og ned og i mente av flertallet, så ER det generelt enten fordi de er nek, eller fordi de skriver som nek.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 16:25   #84
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Vel, de gangene noen blir misforstått opp og ned og i mente av flertallet, så ER det generelt enten fordi de er nek, eller fordi de skriver som nek.

Jeg synes ofte det er en tendens til at dersom først noen begynner å tolke, henger det igjen i hele debatten.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 16:50   #85
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg synes ofte det er en tendens til at dersom først noen begynner å tolke, henger det igjen i hele debatten.

Ja,ja - av og til blir det jo helt absurd.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 17:48   #86
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Fornuft kontra følelser er også en gjenganger. Man vekter forskjeller, og derfor blir ting oppfattet veldig ulikt. Det nevnes jo også her. "Føleri" er for noen litt fremmed som rettesnor.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 20:00   #87
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

For å svare på HI, ja jeg har en gang slettet en tråd like etter at den var lagd. Var for personlig fant jeg ut.

Ellers angrer jeg ikke på noe jeg har skrevet, det har hendt at jeg har formulert meg som en kråke med talefeil som prøver å skrive men jeg står for det jeg skriver.

  Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 03:05   #88
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Å jada! Jeg er da søren ikke perfekt .

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 10:00   #89
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.111
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Å jada! Jeg er da søren ikke perfekt .

Vi vet. Smileyen skal etter punktum. Sånn.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no