Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skoletter til skjørt og kjoler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-09, 19:00   #21
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?

Skoletter til skjørt og kjoler er big no-no. Det ser egentlig litt "tantete" ut, og får dessuten meg på 1.60 til å se ut som en liten pygme.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 10:28   #22
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det har aldri falt meg inn i måneskinn at det er noe feil med det. Jeg har til gjengjeld vanskeligere for å akseptere bukse nedi skoletter, jeg da.

Hva med gummistrikk på buksa? Er det greit da?
(♪♫ nå sitter jeg og rugger her i gyngestolen min.... ♪♫)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 10:43   #23
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.473
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?

Jeg er veldig skeptisk til skoletter til skjørt og kjoler på meg iallefall. Dette mest fordi jeg lider av LRIS, (låra rett i skoa), eller ihvertfall ikke har særlig definerte legger/ankler. Skal man ha skoletter til skjørt/kjoler så må man iallefall ha veldig pene legger/ankler. Noen kan ta på seg alt og allikevel seg supre ut.... (ikke misunnelig )

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 11:04   #24
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.761
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?

Det kan være veldig sprekt, f.eks. røffe skoletter og skjørt med vidde som går litt over knærne. Gjerne i utradisjonelle fargesammensetninger. Men da må dere ikke være redde for å forkorte beina. Skoletter til skjørt og støvletter med bukse oppi kutter beina drastisk.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 11:19   #25
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Det kan være veldig sprekt, f.eks. røffe skoletter og skjørt med vidde som går litt over knærne. Gjerne i utradisjonelle fargesammensetninger. Men da må dere ikke være redde for å forkorte beina. Skoletter til skjørt og støvletter med bukse oppi kutter beina drastisk.

Jeg fikk faktisk motsatt respons da jeg dukket opp med mitt vide røffe skjørt og mine nye skoletter. Jeg fikk høre at jeg hadde så lange bein. Selv synes jeg også at beina mine virker mye lenger med akkurat de skolettene enn med noen av støvlettene jeg har.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 11:23   #26
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?

Det kommer an på både skolettene og skjørtet/kjolen. Jeg har brukt det noen ganger, men som regel velger jeg høye støvletter.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 11:35   #27
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.473
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg fikk faktisk motsatt respons da jeg dukket opp med mitt vide røffe skjørt og mine nye skoletter. Jeg fikk høre at jeg hadde så lange bein. Selv synes jeg også at beina mine virker mye lenger med akkurat de skolettene enn med noen av støvlettene jeg har.

Da har du sannsynligvis en kombinasjon av ben, skjørt og skoletter som passer godt sammen

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 11:40   #28
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?

Hva mener dere egentlig med skoletter, da?

Ta f.eks. disse:



Man kan såklart skjule dem under bukser (bootcut?), men da faller jo poenget med spennen og det at de er skoletter, bort. Jeg kan heller ikke se for meg at det er særlig pent å stappe bukser nedi dem. Ei heller at det skal få beina til å se lengre ut? Disse ser jeg for meg at er ypperlige til skjørt. :tantete: (selv om akkurat disse ikke var helt meg).

Dessuten: skoletter gir større rom for å variere med farger på strømpebuksene. Jeg synes det blir litt rart med en knæsj farge på beina akkurat i ti cm mellom støvlettenes overkant og skjørtekanten.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 11:44   #29
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?

Skoletter av denne typen, ser jeg ikke på som så veldig annerledes enn høyhælte sko generelt. Eneste er at de dekker vristen:

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:35   #30
Cron
Heklestudent
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 84
Cron har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?

Vel vel...jeg synes absolutt det kan være kjempe stilig. Så stili at jeg nettopp har kjøpt en grå knelang figurnær kjole og sorte skoletter(penskolett) med en søt vri. Antrekket skal brukes straks i en dobbel 60årsdag...og det gleder jeg meg til

__________________
Mirakelbollen-00 og Bonusdatter-95
Cron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 22:49   #31
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?

Opprinnelig lagt inn av Cron, her.

Vel vel...jeg synes absolutt det kan være kjempe stilig. Så stili at jeg nettopp har kjøpt en grå knelang figurnær kjole og sorte skoletter(penskolett) med en søt vri. Antrekket skal brukes straks i en dobbel 60årsdag...og det gleder jeg meg til

Men lille venn, du har de perfekte legger som passer ALT.
Det er verre når man kommer med fotballlegger som mine.. Det er da det blir feil hos meg.
Men ingenting er bedre enn at mange sier det er riktig, for da kan jeg også... alle må få...

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 23:44   #32
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.331
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?

Man kan bare fortrenge fotballeggene sine og vandre rundt i skjørt og skoletter likevel. Jeg liker skolettene mine og nekter å gjemme de under en bootcut. Lykkelig uvitende(fram til nå iallefall).

skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no