Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-09, 17:40   #21
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hvor mye har du gått ned nå egentlig? (Og er det lov å spørre...? :sparke).

Det er helt lov å spørre. 62 kg tilsammen, har fortsatt 5-6 kg igjen til det jeg drømte om men er ekstremt fornøyd med både kropp og vekt sånn som det er nå. Med riktig BH, vel å merke.

  Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 17:42   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det er helt lov å spørre. 62 kg tilsammen, har fortsatt 5-6 kg igjen til det jeg drømte om men er ekstremt fornøyd med både kropp og vekt sånn som det er nå. Med riktig BH, vel å merke.

Mye kan skvises i form med rette klær!

Gratulerer!!! Må være kjempedeilig!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 17:42   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.895
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det er helt lov å spørre. 62 kg tilsammen, har fortsatt 5-6 kg igjen til det jeg drømte om men er ekstremt fornøyd med både kropp og vekt sånn som det er nå. Med riktig BH, vel å merke.

OMG! Det er mye!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 19:49   #24
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.072
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

WOW Albertine!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:11   #25
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Jeg unngikk i det lengste BH'er med polstring, for jeg var sikker på at det ville bli "smør på flesk" som man så pent sier her. Så prøvde jeg allikvel en i fjor fordi jeg måtte ha en stroppeløs og det var den eneste jeg fant. Og jeg bytter aldri tilbake!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:13   #26
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Hmmm... Jeg har prøvd det et par ganger og har følt meg som Dolly Partons storesøster.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:14   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.895
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Hmmm... Jeg har prøvd det et par ganger og har følt meg som Dolly Partons storesøster.

Ja, jeg føler meg litt sånn jeg og..... For jeg har store pupper. Men nå som jeg har blitt vant med det så er det veldig behagelig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:16   #28
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Det venner du deg fort til MinaX (jeg har G-cup så "vet hva jeg snakker om" sånn ref Dolly Parton).
Fordi det er så usannsynlig flott å kunne bruke f.eks en paddet hudfarget bh under en litt trang hvit bluse, også er det ingenting som synes! Ikke bh-mønster, ikke brystvorte, ikke dumme kanter.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:18   #29
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.895
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Jeg blir liksom ikke helt fortrolig med å ha hudfarget under hvitt....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:21   #30
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Da blir bh-en helt borte Om du bruker hvit synes den under, hvis det er litt gjennomsiktig da.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:30   #31
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det venner du deg fort til MinaX (jeg har G-cup så "vet hva jeg snakker om" sånn ref Dolly Parton).
Fordi det er så usannsynlig flott å kunne bruke f.eks en paddet hudfarget bh under en litt trang hvit bluse, også er det ingenting som synes! Ikke bh-mønster, ikke brystvorte, ikke dumme kanter.

Kanskje jeg skal grave fram en av de jeg har liggende og prøve de igjen. Om jeg har noen i riktig størrelse vel og merke. :før 80D, nå 75F:

At brystvortene ikke synes er jo et godt argument, for det plager meg litt må jeg innrømme ...

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg blir liksom ikke helt fortrolig med å ha hudfarget under hvitt....

Enig med m^2, det ser veldig mye bedre ut under lyse klær. (Men er desto mindre lekkert når halvannetåringen river og sliter i utringningen ).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:50   #32
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.895
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

At brystvortene ikke synes er jo et godt argument, for det plager meg litt må jeg innrømme ....

Det var noe helt annet å gå med t-skjorte på skolen med 500 ungdommer nå rett før sommerferien MED paddet bh. Vanligvis føler jeg at jeg må ha ett eller annet over for å dekke til litt, det hender jo at man blir litt kald. Det problemet er helt ute av verden med polstrede pupper!

Jeg får vel teste den hudfargede og den hvite mot hverandre under en hvit bluse og se etter forskjell.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 22:00   #33
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det var noe helt annet å gå med t-skjorte på skolen med 500 ungdommer nå rett før sommerferien MED paddet bh. Vanligvis føler jeg at jeg må ha ett eller annet over for å dekke til litt, det hender jo at man blir litt kald. Det problemet er helt ute av verden med polstrede pupper!

Å herregud, ja det er nok en ganske granskende gjeng ja.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 12:53   #34
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Padded Bh er uvurderlig Alle klærne ser så fine ut med padded BH under!

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:50   #35
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Jeg har kun paddede BH-er. Det gir mer "volum", for oss som trenger det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no