Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-09, 18:19   #21
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg beskrev den til ei på Noa Noa i Sandvika, som husket den, og sa at den kunne komme tilbake.

Åååå.

Hvilken str er det du trenger?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 18:21   #22
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

92 eller større.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 18:39   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er litt enig med Nenne - Noa Noa har blitt veldig fargeløst. (Les: Det har ikke vært noe særlig i mine grønnfarger på en del sesonger. )

Jeg syns også de har kjedelige, skitne farger. Jeg føler meg rett og slett litt for rampete til å passe i Noa Noa.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Sterke farger? Gå på Uno.

Og det anbefaler du til noen som nettopp har sagt at alt fra søttitallet bør brennes? Du finner ikke mye i 40-50-talls stil der akkurat.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 19:30   #24
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Mye fint, synes jeg! Jeg liker også Elinblus grønnfarger, men holder meg unna knallfargene på generelt grunnlag. Holder meg langt unna Uno ja.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 19:41   #25
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.



Og det anbefaler du til noen som nettopp har sagt at alt fra søttitallet bør brennes? Du finner ikke mye i 40-50-talls stil der akkurat.

Egentlig var jeg litt irånisk, men det kom kanskje ikke frem med den smileyen.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 20:04   #26
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

92 eller større.

Noa Noa starter på str. 98, 3 år.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 20:08   #27
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Jeg vil ha kåpa med broderi i ryggen. Og den svarte kjolen.

  Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 20:15   #28
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Jeg simpelthen bare ELSKER klærne. Gleder meg til å komme meg til butikken. Trenger noen høstantrekk nå, så det kunne ikke passet bedre.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 20:18   #29
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Jeg synes de har mye fint, men holder meg også unna de mest bleke fargene. Det så ut som de hadde mye lekkert i lilla i år!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 20:29   #30
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.931
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Åh, så mye flott det var der! Lilla Det er etpar kjoler og topper som har navnet mitt på altså! (problemet er vel at jeg egentlig trenger bukser, men men)

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er litt enig med Nenne - Noa Noa har blitt veldig fargeløst. (Les: Det har ikke vært noe særlig i mine grønnfarger på en del sesonger. )

Og det minner meg på at jeg har et petrolmønstret litt blankt tykt skjørt hengende som skal få luftet seg nå i høst fra forrige runde grønt sto på menyen hos NoaNoa

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 20:29   #31
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.931
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg vil ha kåpa med broderi i ryggen. Og den svarte kjolen.

Hvis det var denne da

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 20:31   #32
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Hvilken kjole er det, Myrsnipa? Får man se et bilde?
Jeg er selv håpløst forelsket i Noa Noa, men kjører ikke stilen fullt ut - det blir for bonderomantisk. Jeg kombinerer gjerne med tøffe støvletter og jeans.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 20:33   #33
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Antrekket på bilde nr 7 er fantastisk fint!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:13   #34
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.842
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Sterke farger? Gå på Uno.

Fri og bevare meg! Så jeg ikke at sekkete klær ikke er fine?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Egentlig var jeg litt irånisk, men det kom kanskje ikke frem med den smileyen.

Det var da enda noe.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:54   #35
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Åh, der var det mye fint!

Jeg klarer heller ikke å kjøre den stilen fullt ut, og kombinerer med andre plagg.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:55   #36
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg synes de har mye fint, men holder meg også unna de mest bleke fargene. Det så ut som de hadde mye lekkert i lilla i år!

Samme her, den lillafargen kan jeg bruke. Er også glad for at minste nå passer str 98, synes jeg så endel fint til henne der (kikket på det nye til barn som var kommet i København, men der hadde de bare fått inn masse i lyst lilla)

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 09:49   #37
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Her i Skien har de sluttet med barneklær. De sendte siste rest ned til Arendal, og sa de skulle slutte å selge dem der også. Syns hun sa de skulle slutte i hele norge jeg?

Likte også bryna og frisyrene. Endelig kan jeg få bruk for bølgefønkunnskapene mine!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 12:45   #38
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Jeg elsker også Noa Noa De har forresten åpnet ny butikk på Kvadrat (Norges største kjøpesenter) 01 oktober !!

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 13:27   #39
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.696
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Jeg liker NoaNoa kjempegodt. Og den grå fargen de hadde i fjor og fortsetter med i år liker jeg kjempegodt!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 13:44   #40
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.156
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Utrolig mye fint!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no