Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Mugg på osten, spiser du den?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-12, 23:57   #41
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mugg på osten, spiser du den?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Men visstnok ikke all mat, og i følge Mattilsynet ikke i Ost i så stor grad som feks syltetøy.

Men jeg må innrømme at jeg kaster det jeg også. Men jeg er generelt så pysete at jeg feks ikke bruker melk som gikk ut på dato i går, selv om den har vært uåpnet.

Jeg tar ikke sjansen allikevel jeg altså. Mugg er så ekkelt. Det eneste jeg spiser med mugg på er de ostene som skal være slik

Men når det kommer til melk, egg og rømme er jeg mer liberal. Ingen hår og ingen dårlig lukt/smak =good to go uansett dato.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 23:59   #42
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mugg på osten, spiser du den?

Når det har kommet mugg på ost her i huset er det gjerne så lite igjen av den at det veldig vanskelig kan kalles sløsing, altså.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 00:00   #43
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Mugg på osten, spiser du den?

Skjærer av og spiser lell.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 04:07   #44
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mugg på osten, spiser du den?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Nei, jeg må være nøye på sånt av allergihensyn så jeg kaster mat med mugg på.

Der er jeg også, jeg blir temmelig dårlig av mugg.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 07:27   #45
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mugg på osten, spiser du den?

Hyacinth: Nei, uten. Høvles nedi søpla.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 07:38   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mugg på osten, spiser du den?

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Hyacinth: Nei, uten. Høvles nedi søpla.

Måtte bare mobbe deg litt. Så for meg en pizza med naturlig grønn pesto på toppen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no