Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor ofte spiser du godis?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-12, 21:15   #41
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du godis

Stort sett fredag og lørdag.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 21:26   #42
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du godis

Godterierier og søte ting som kaker og kjeks spiser jeg svært sjelden. Potetgull derimot, nesten daglig. Som regel går det 2 store potetgullposer i uka, av og til 3.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 22:43   #43
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du godis

Daglig.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 00:06   #44
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du godis

Når jeg har det bra, holder jeg meg til lørdag.

Utenom det - hver dag på det verste.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 00:09   #45
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du godis

Jeg tar krom for å unngå det verste søtsuget, men denne tråden ga meg skikkelig lyst på godteri.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 09:10   #46
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du godis

Fredag og lørdag. Og kanskje søndag og jeg har vært på fest og er litt uggen.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 09:19   #47
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du godis

Spiser godteri hver dag. Fæl til å gomle mens jeg lager middag.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 09:36   #48
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du godis

Etter å ha spist godteri dagen lang, hver dag, i hele mitt voksne liv, tok jeg for litt over tre år siden grep og begrenset det til helgene, dvs. fredag, lørdag og søndag.

I det siste har det begynt å skli ut, dessverre. Men jeg innbiller meg at jeg øver meg på begrensning av inntak, for med overnevnte regime ble det et realt godteribonanza de dagene jeg hadde lov. Kanskje et mer jevnt inntak er vel så greit, så lenge totalmengden ikke blir større?

Hjelper krom, egentlig?

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 09:52   #49
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du godis

FredagLørdagSøndag.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 09:59   #50
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du godis

Prøver å begrense det til helgene, og da er det særlig potetgull/ostepop eller annet salt snacks det går i. Kaker og søtsaker er jeg ikke så voldsomt glad i, så det går greit, men det hender det blir en skål iskrem til kaffen midt i uka når småen er lagt.

Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 11:17   #51
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du godis

Jeg tåler sukker dårlig, så spiser nesten aldri sjokolade (og da bare 80% og sånt), og heller ikke kake i særlig grad utover de jeg selv lager (som er sukkerfrie og ofte med litt grovere mel etc.), siden jeg heller ikke tåler hvete noe særlig. Jeg har dessverre funnet noen glutenfrie brownies som er alt for gode, men jeg blir kvalm av én (og de er bittesmå), så det begrenser seg selv. Så snop, kaker, kjeks osv, sjeldent. Potetgull derimot, er en større svakhet... Prøver å begrense det til helger, men det hender det er litt helg på torsdag.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 12:04   #52
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du godis

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Hjelper krom, egentlig?

Jeg syns ihvertfall det.. Om det bare er placeboeffekt, så javel. Jeg spiser ihvertfall mindre godteri. Da kan det være det samme om effekten kun kommer fra mitt eget hode.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 12:53   #53
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du godis

Iskaffe med litt for mye kaffesirup drikkes hver dag til frokost og på nattvaktsnetter. Er glad i sjokolade, potetgull/ostepop og brus, så det blir nok litt mye i perioder. Iallfall annenhver dag i snitt, om ikke oftere.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no