Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-07, 16:21   #21
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Jeg må legge til mitt tidligere innlegg at Mallorca ellers er topp for store og små!
Vi leide bil til meget gunstig pris fra www.doyouspain.com - alle priser er med alt inkludert. Vi plukket den opp på flyplassen og leverte samme sted, dermed fikk vi litt mer følelse av reise på egen hånd enn med charterbussen.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 16:56   #22
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Vi var på Rhodos når min lillebror var 1 1/2 år. Vi bodde på Sunwing Resort utenfor Rodhos by. Det er ikke helt i sentrum. men det tar ikke mange minuttene med taxi inn og vi var inne i gamlebyen hver dag.

Hotellet er kjempefint (og veldig oppusset siden jeg var der) og har strand rett nedenfor. Det er flere steder å spise på området og man kan velge mellom leilighetshotell eller frittliggende leiligheter.

Det var trygt å la han gå rundt og det var en veldig avslappende ferie.

Gamlebyen inne i Rhodos by er jo et kapittel for seg selv. Her er det ingen biler og små shoppinggater og uterestauranter. Har vert 2 ganger på charterferie etter dette og har aldri fått den rolige avslappede følelsen igjen.







Sunwing Resort, Kallithea, Rhodos

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 18:02   #23
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Jeg har vært på stranden på Georgiopoulis, den var kjemefin og barnevennlig. Jeg synes Kreta var veldig turistifisert og ikke så koselig som de andre greske øyene jeg har vært på. Flyplassen var det værste jeg har vært med på ifm med charter. Stod 1 1/2 time i kø for å i det hele tatt komme inn på flyplassen. Inne var det så fullt at det var ikke mulig å finne en vegg å lene seg mot engang. Det var heller ingen informasjon om forsinkede fly.
Flyplassen alene er grunn nok til at vi iallefall ikke reiser tilbake dit med små barn.

Skiathos er en fantastisk øy, men har ikke vært der med barn.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 18:56   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Åh, Rhodos er såååå fint. Jeg og mannen var der et år før storebror ble født og vi hadde det sååå romantisk! Gamlebyen var så koselig i det fine gatelyset! *drømme*

Vi har bestilt tur til Kypros, Agia Napa i mai. Skal bo på et sånt barnevennlig kompleks, Blue Village, så jeg håper inderlig at dette blir bra. Har aldri dratt på sånn familietur før så jeg synes det er dyrt men det ser himmelsk ut...

Drømmer om øyhopping med barna ettervhert når minsten slutter med vogn. Vi er egentlig ikke sånne personer som kan ligge dagevis på stranden men vi skal nok klare å kose oss i varmen.
Ville ikke reist midt i juli eller august da jeg tror det kan bli for varmt for barna.
HAr hørt mye fint om Mallorca, Alcudia også.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:13   #25
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.


I vannet på stranden var det store krater-stener som flere skjærte seg på og silblødde da de kom opp av vannet.
De som jobbet i byen på restaurantene, butikkene og på hotellet var kjempesure og lite serviceminded. Det virket som om de var drittlei turister, særlig barn.

Jeg har aldri hatt en så dårlig ferie noe sted og jeg har reist mye.

TAKK!! Det var rett før vi bestilte nå. De reklamerer med de mest barnevennlige strendene.

Nei vi får finne en annen plass!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:24   #26
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Vi var på Rhodos når min lillebror var 1 1/2 år. Vi bodde på Sunwing Resort utenfor Rodhos by. Det er ikke helt i sentrum. men det tar ikke mange minuttene med taxi inn og vi var inne i gamlebyen hver dag.

Hotellet er kjempefint (og veldig oppusset siden jeg var der) og har strand rett nedenfor. Det er flere steder å spise på området og man kan velge mellom leilighetshotell eller frittliggende leiligheter.

Det var trygt å la han gå rundt og det var en veldig avslappende ferie.

Gamlebyen inne i Rhodos by er jo et kapittel for seg selv. Her er det ingen biler og små shoppinggater og uterestauranter. Har vert 2 ganger på charterferie etter dette og har aldri fått den rolige avslappede følelsen igjen.







Sunwing Resort, Kallithea, Rhodos

Hit skal vi i august. Vi har leid leilighet som ligger mot stranden og tror det blir bra

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:27   #27
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Apple, når skal dere dit da?

Vi skal dit i midten av juli. 2 uker.

Er forøvrig enig med Elin. Det er ikke mange år siden jeg var på min første chartertur. Jeg må si det er deilig nå når jeg har barn å slippe å tenke særlig selv, at alt blir lagt til rette for meg. jeg ble faktisk ganske overrasket over at det faktisk sto folk og tok i mot oss på flyplassen og hevniste oss til en buss.

Hadde en tur til Thailand som var kjempeflott. Vi reiste dog med ryggsekk, og bare flybilletter. Må likevel si at det egentlig hadde vært like greit med charter. Vi bodde jo på de samme stedene, men til en dyrere pris. I tillegg måtte vi jo flytte rundt etter hvor det var ledig. Men en flott tur, atså. Ville bare understreke Elins poeng.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:28   #28
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Vi har reist til Mallorca et par år, og er bitt av basillen. Vi leier bil, linken kiddo la ut må jeg titte mer på. Det er flott å kjøre på Mallorca med korte avstander. Titter nå på hoteller for tur i mai. Tror det blir Alcudia. Sunwing Nuveas Palmeras ligger rett ved stranda og i grei gangavstand til havnen og sentrum, akkurat nå frister dette hotellet mest. Noen som har bodd på dette hotellet?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:38   #29
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Noen som har vært her:
Georgioupolis

Japp. Men da sammen med en venninne for 10 år siden. Stille, rolig, men noen søte grekere innimellom.

Anbefales med barn, langgrunn, pen strand, og ikke så langt å reise til byliv dersom man ønsker det.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:47   #30
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vi har reist til Mallorca et par år, og er bitt av basillen. Vi leier bil, linken kiddo la ut må jeg titte mer på. Det er flott å kjøre på Mallorca med korte avstander. Titter nå på hoteller for tur i mai. Tror det blir Alcudia. Sunwing Nuveas Palmeras ligger rett ved stranda og i grei gangavstand til havnen og sentrum, akkurat nå frister dette hotellet mest. Noen som har bodd på dette hotellet?

Ja vi har bodd der, og skal dit i år også. Standarden på rommene er helt grei, synes jeg, men det er jo et "syden-hotell". Rommene ser ut som på bildene. Det er egen hage som du kan ligge gratis på solsenger med parasoller. Det er treningssal, internett, barneklubb, basseng, bar, butikk, lekeplass, restaurant og alt man kan ønske seg. Barn ser ut til å ha det helt topp der. Det tar drøyt 10 min å rusle langs strandpromenaden inn til sentrum.

Vi reiser som sagt dit igjen, så vi er fornøyde. Vi har to-roms, men det var utsolgt for hav-utsikt.

Det er forresten stille og rolig om natta.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:48   #31
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Det viser seg å være fult på Alcudia når vi skal ut å reise (høysesong).
Mannen vil ikke til Kreta, Rhodos, Kypros, ...

Undersøker nå Tinetoff alternativet.


Fine strender i Hellas? Noen som kan anbefale?
(Ikke Kreta, Rhodos, Kypros)

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:54   #32
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Vi skal til Alcudia, Mallorca til sommeren.
Har vært der mange ganger før og nå gleder vi oss til å ha med Propellen dit.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 20:02   #33
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Vi reiser som sagt dit igjen, så vi er fornøyde. Vi har to-roms, men det var utsolgt for hav-utsikt.

Det er forresten stille og rolig om natta.

Vi tuslet innom sunwingområdet da vi var på Mallorca i fjor, det så veldig bra ut. Det som er viktig for oss er at det er stille og rolig, etter å ha blitt helt utslitt av støy på Viva Tropic. Var det veldig lytt mellom leilighetene, og ut i gangen? Hadde dere rom ut mot "bakgaten"? Jeg lurer nemlig litt på om det kan bli mye støy i leilighetene med havutsikt, for de vender vel så vidt jeg husker ut mot restaurant og basseng.

Sorry for kupping Mandarin.

Hva med Krotia forresten? I Sembokatalogen mener jeg å huske og ha sett flere ok utleieleiligheter i Krotia. Det var forresten flotte leiligheter generelt i den katalogen, i Spania, Italia, Frankrike, Hellas, Portugal ++. http://www.sembo.no/index.aspx

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 20:07   #34
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Var det veldig lytt mellom leilighetene, og ut i gangen? Hadde dere rom ut mot "bakgaten"? Jeg lurer nemlig litt på om det kan bli mye støy i leilighetene med havutsikt, for de vender vel så vidt jeg husker ut mot restaurant og basseng.

Vi har ikke hatt problemer med det ivhertfall (vi har bodd der 2 ganger tidligere). Vi har hatt rom mot gaten begge gangene. Restauranten tror jeg stenger 23, så mener det ikke er så mye støy på den siden heller.

Dessuten er det et familie-hotell, så det er lav party-faktor. Mange tidlig i seng, og tidlig oppe.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 20:08   #35
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Vi skal til Kroatia i juni. Nei, ikke charter. (Noen liker nemlig å orge alt selv.)

On a more serious note: Jeg synes det er mye lettere å ha kontrollen over nøyaktig hva man får når man bestiller selv fra små utleiere, enn når man bestiller fra en stor charteroperatør. Vi har vurdert å bestille charter flere ganger, men har droppet det fordi reiseselskapet rett og slett ikke kan gi oss god nok info om romtyper, beliggenhet, avstander, utsikt og så videre. :total_reisekontrollfrik:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 20:08   #36
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Dette kan jo være charter-tråden vår !


Kroatia: noen som har vært der?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 20:12   #37
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Åh, Rhodos er såååå fint.

Vi var en snartur innom Rhodos på vei hjem fra Karpathos sist sommer, og jeg likte meg ikke i det hele tatt. Alt for mye folk og lite gresk steming. Altså mer mas enn kos.

Artig hvor forskjellig man opplever ulike steder.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 20:12   #38
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Jeg kjenner noen som var i Dubrovnik ifjor. Er ikke det Kroatia da? *totalforvirret i geografien som har endret seg siden min tid på skolen*
Der var det nydelig. Men mest steinstrender inne ved byen, og jeg forstod det som de tok båt for å komme til sandstrand.

Vi skal forresten samme sted som GinaK, også i mai .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 20:13   #39
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Jeg har forresten vært litt på charter og litt ikke-på-charter. Synes det er helt avhengig av hva man skal. Det er kjempedeilig for avslapning med charter. Det blir gjerne flere opplevelser og mer action når man ordner litt selv. Alt til sin tid.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 20:17   #40
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Vi var en snartur innom Rhodos på vei hjem fra Karpathos sist sommer, og jeg likte meg ikke i det hele tatt. Alt for mye folk og lite gresk steming. Altså mer mas enn kos.

Artig hvor forskjellig man opplever ulike steder.


Hvor bodde dere på Karpathos ?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no