Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hadde du venner i konfirmasjonen din?
Ja, en 38 22,62%
Ja, flere 12 7,14%
Nei 97 57,74%
Jeg konfirmerte meg ikke, men vil likevel se resultatene 21 12,50%
Deltakere: 168. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-15, 23:26   #41
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Ja, min beste venninde var i min. Hun tilhørte ett annet trosamfunn, og ble ikke konfirmert samtidig med meg. Jeg var i hennes også.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-15, 23:26   #42
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Ja, for eg hadde ei venninne som var tre år eldre enn meg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-15, 23:27   #43
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Ja, jeg hadde én, og det skyldtes at alle de andre konfirmerte seg samme dag som meg slik at de hadde nok med sin egen fest

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-15, 23:56   #44
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Nei, det hadde jeg ikke, men jeg var i en yngre venninnes konfirmasjon (til kaffe).

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 00:01   #45
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Jeg hadde ei venninne (som også var nærmeste nabo) som var invitert til kaffe. Jeg har så stor slekt at det var bare tanter, onkler og de søskenbarna jeg så daglig som var invitert på middag, resten av søskenbarna mine var invitert til kaffe.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 00:06   #46
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Jeg konfirmerte meg ikke, men ble invitert i konfirmasjonen til en venninde.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 00:59   #47
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Ja, vi flyttet (relativt langt) under et år før konfirmasjonen, og hun som var min beste venninne ble invitert. Jeg ble også invitert til henne. Det var ikke vanlig, de fleste ble jo konfirmert på samme dag, eller så var det litt sånn valgets kvaler, og så endte det med ingen.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 01:35   #48
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nei, alle andre hadde konfirmasjon samme dagen.

Ditto

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 09:22   #49
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Nei, konfirmert samme dagen her og. Hadde ei venninne som var året eldre, men vi var ikke hos hverandre.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 09:31   #50
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Ja, en, min beste venninne fra hjembygda til foreldrene mine. Vi har liksom fulgt hverandre gjennom hele livet, til tross for at vi bor et stykke fra hverandre.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 09:46   #51
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Nei, alle andre hadde konfirmasjonen på samme dag.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 09:49   #52
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Alle mine venner ble konfirmert samtidig med meg, dermed hadde de egne selskap denne dagen.
Det var ikke så vanlig da jeg ble konfirmert i 1980 at man hadde venner på gjestelisten.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 10:00   #53
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Ja, ei venninne. Hun var et par år eldre enn meg (mine fleste venner på den tiden var minst ett år eldre) så hun ble ikke konfirmert sammmen med meg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 10:04   #54
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Ja, min bestevenninne. Hun ble ikke konfirmert.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 10:19   #55
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Det var ikke vanlig, men jeg var i venninnes konfirmasjon helga før min egen, og hun var i min.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 10:30   #56
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Jeg konfirmerte meg ikke, men var i selskapet til to av venninnene mine. Det var ikke alle som hadde venner i konfirmasjonsselskapet sitt, jeg har inntrykk av at det er langt vanligere i dag.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 10:34   #57
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Er ikke konfirmert - men hadde familieselskap. Hadde ikke venn med der.

Jeg var invitert som venn i venninnes konfirmasjon. Barna i vår familie inviterer venner til konf nåtildags. Vil åpne for det for mine barn også.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 10:35   #58
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Nei, jeg hadde ingen venner i selskapet. Men storesøster her hjemme, som konfirmeres i mai, ønsker dette. Jeg ble litt sånn med det samme, men kom frem til at det er jo egentlig ikke noe problem. Så hun har invitert sine to beste venninner.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 10:48   #59
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Ja, jeg hadde bestevenninna mi i konfirmasjonen. Hun er ett år eldre enn meg. Ellers ble jo alle de andre vennene mine stort sett konfirmert samme dag som meg selv.

Jeg kan ikke huske om det var noe spørsmål om hun skulle komme eller ikke, jeg tror det ble oppfattet som ganske selvsagt av både meg og foreldrene mine. Men ellers så har jeg ikke vært i så mange andre konfirmasjoner der det har vært venner av konfirmanten. Ingen tror jeg, og med min gigafamilie så har jeg vært i en del.

Datteren min skal forøvrig i konfirmasjon til en venninne på lørdag. Selv skal hun ikke konfirmere seg.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 11:45   #60
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?

Nei, flere av oss ble konfirmert samme dag, så det gikk ikke, så da ble det vel til at ingen ble invitert så det ikke skulle bli forskjell.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no