Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du om kvelden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-15, 22:25   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva gjør du om kvelden?

Jeg har kjedet meg hver kveld siden jeg fikk barn tror jeg.... ihvertfall kjennes det sånn ut i dag..... hva gjør du om kvelden?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:28   #2
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Akkurat nå bør jeg skrive eksamensoppgave. Det jeg gjør: strikke, surfe på nettet, lese, se på tv-serier, pusle puslespill, fargelegge i Den hemmelige hagen, rydde, vaske, skravle med kjæresten, se på filmer, høre/se på podcasts. Jeg har egentlig for korte kvelder.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:30   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Det går over, for fort blir barna store, og da er de oppe til ti og sånt...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:32   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Refresher FP og leser pensum. Ofte mest av det første.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:32   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Kjører til og fra treninger, div styremøter, kurs, fotballkamper, strikker, syr, møter venninner. Jeg sliter mer med å finne en kveld jeg faktisk kan kjede meg.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:35   #6
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Denne kvelden har jeg spilt fotball fra åtte til ni, sett litt Greys og Juventus-Real M, sortert oppskrifter, spilt Hayday og vært på FP.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:36   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Prøver å hente meg inn?

Etter kl 21 gjør jeg fint lite, evt litt klesvask etc. Men i all hovedsak tilbringer jeg tiden i sofaen foran tv-en, eller leser Og så surfer jeg litt på nett, og bruker litt tid der.

Og jeg har tenkt nyte det litt til, for det er ikke lenge til kveldene ikke forblir kun for oss voksne

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:37   #8
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Gjør husarbeid (rydding, klesvask), ser tv, strikker, fikser diverse praktisk (regninger etc), surfer, jogger (ikke akkurat nå), jobber. I perioder mye av det siste.
Kvelden starter klokken 21, så det er jo ikke så mye tid å ta av.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:39   #9
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Jeg bretter klær og ordner kjøkken. Det blir aldri ryddig hos oss. Jeg burde organisert og ryddet mye mer. I kveld skal jeg ordne økonomi for et styre jeg sitter i. Jeg burde jobbet litt, men gidder ikke. Jeg skulle gjerne hatt mer tid til bøker og strikking.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:41   #10
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

I dag har/skal jeg forberede morgendagens middag, oppdatere familiekalenderen, se serie på padda, pakke sekker, strikke, dusje, drikke te og spise kveldsmat. Jeg burde ha ryddet mer, men orker ikke...

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:41   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Har store barn. Kvelden starter sent, vi er dautrøtte, burde legge oss 22.30, men gjør det 23.30... Tenker å lese hver kveld, men ender med denne jækla dingsen her. Mannen ser på tv. Sløvt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:43   #12
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Leser bøker, ser tv-serier eller NHL kamper, hører klassisk musikk, titter innom på FP, FB og Twitter. Kjeder meg aldri selv om jeg for det meste er husbunden Og så henger jeg jo med min kjære mann

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:44   #13
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Gjør husarbeid (rydding, klesvask), ser tv, strikker, fikser diverse praktisk (regninger etc), surfer, jogger (ikke akkurat nå), jobber. I perioder mye av det siste.
Kvelden starter klokken 21, så det er jo ikke så mye tid å ta av.

Samme her. Hender jeg får klemt inn noe lesing og litt pjusk med plantene mine også, men sjelden mer enn én ting på en kveld. Forhåpentligvis blir det mer haging, når jeg ikke må være standby for lillebror hele kvelden. Ellers liker jeg å dele ei kanne te med mannen, gjerne kombinert med enten strikking og tv eller skravling.

Jeg lengter etter å kjede meg. Jeg har aldri lange nok kvelder, og har vel knapt kjeda meg en dag siden jeg fikk barn. Ikke siden nummer to kom, i alle fall. Enda mindre etter nummer tre. Jeg sitter sjelden ned mer enn 30 minutter av gangen. Tenk å få drikke hele tekoppen uten å måtte løpe inn til en unge eller bare måtte fikse noe som man kommer på må være klart til dagen etter...

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:44   #14
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Trener, pusser opp, tussler med noe i garasjen, spiller dart, lager noe god mat. Alltids noe

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:50   #15
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Trener, leser, surfer, jobber, gjør husarbeid. Jeg har rett og slett ikke tid til å kjede meg.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:51   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Når vi har overskudd, liker vi å se på Breaking Bad. Men det tar tid, for vi har sjelden overskudd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:52   #17
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Her sovner ungene en gang mellom 20 og 2030, og vi prøver å være i seng før 23, så det er ikke så mange timene. I det siste har jeg trent de fleste kvelder en liten time, og ellers er det som mange sier forberedelser til neste dag, fiksing og ordning av klær og ymse, betaling av regninger og andre sånne gjøremål. Noen ganger må jeg jobbe. Vi prøver å få i hvert fall en halvtimes tid sammen i sofaen med en eller annen lett serie og kveldsmat, og noen kvelder ser jeg litt mer serie/tv på egenhånd. Kjede meg driver jeg visst ikke med lenger.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:54   #18
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Jeg kjeder meg aldri på kveldstid, jeg har masse å gjøre. Ungene er store, så vi har sjelden alenetid før 23. Før den tid er trener jeg, leser, strikker, ser TV, surfer, besøker venner, jobber eller er på div møter. Men aller oftes prater vi sammen, ofte kombinert med bretting av klær.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 23:09   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Elsker kveldene! Men de er jo aldri lange nok. Jeg ser tv, sitter på nettet, drikker te, leser et blad, betaler regninger, rydder hus, gjør i stand til dagen etter osv.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 23:29   #20
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Jeg kjeder meg sjelden, men finner nesten aldri på noe utenfor huset om kvelden. Er som regel sliten og har lite energi, så mannen og jeg ser en god del tvserier og filmer. Avslutter kvelden med litt ipad.
Noe klesvask og rydding gjøres også hver kveld.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no